Sherlock Holmes (2009) (Guy Ritchie) [1080p|MEGA|ONLINE]

Sortzailea burrundaie, 2015ko Urtarrilaren 06a, 03:27:17

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

burrundaie

SHERLOCK HOLMES (2009)




Filmaren Ezaugarriak:

Herrialdea: AEB
Generoa: Akzioa / Abentura
Urtea: 2009
Zuzendaria: Guy Ritchie
Gidoia: Michael Robert Johnson, Guy Ritchie, Anthony Peckham. Pertsonaiak: Arthur Conan Doyle. Komikia: Lionel Wigram
Argazkia: Philippe Rousselot
Musika: Hans Zimmer
Aktoreak: Robert Downey Jr., Jude Law, Rachel McAdams, Mark Strong, Robert Maillet, Kelly Reilly, Eddie Marsan, Geraldine James, William Houston, Hans Matheson, James Fox, William Hope, Clive Russell, Kylie Hutchinson, Andrew Brooke, Tom Watt, Sebastian Abineri, James A. Stephens, Terry Taplin, Bronagh Gallagher, Ed Tolputt, Joe Egan, Jefferson Hall, Miles Jupp, Marn Davies, Andrew Greenough, Ned Dennehy, Martin Ewens, James Greene, Ben Cartwright, Michael Jenn, Guy Williams, Peter Miles
Ekoizpena: Warner Bros., Village Roadshow, Silver Pictures, Wigram Productions, Internationale Filmproduktion Blackbird Dritte, Lin Pictures. Banatzailea: Warner Bros.
Sinopsia: Sherlock Holmesek eta haren lagun Watsonek adimen-zorroztasuna eta era guztietako baliabide eta trebetasunak erabili beharko dituzte etsai berri bati aurre egiteko eta herrialdea suntsi lezakeen konplot bat gelditzeko. Lionel Wigramen komikiaren egokitzapena da, eta Arthur Conan Doyleren pertsonaiak berrasmatzen ditu komikiak, Sherlock Holmes eta John Watson detektibeak boxeorako eta esgrimarako trebeak bihurtuz, hurrenez hurren.
Nota Filmaffinityn: 6,6



1. Aukeraren bideoaren ezaugarriak:

Hizkuntza: Euskara
Iraupena: 128 min
Kolorea: Koloreduna
Pisua: 1,99 GB
Erresoluzioa: 1080p
Esteka (MEGA - ONLINE)
*Nahiz eta online ikus daitekeen, film erdian MEGAren datu muga gainditu duzunaren abisua agertu eta filma eten daiteke, beraz jaistea gomendatzen da*



2. Aukeraren bideoaren ezaugarriak:

Hizkuntza: Euskara
Iraupena: 128 min
Kolorea: Koloreduna
Pisua: 1,60 GB
Erresoluzioa: 576p
Esteka (MEGA)

zumarra

Errege eguna opari bete dator!!! Eskerrik asko!!!!

Oraintxe "Doraemon - 30 - Sirenen kondaira" botatzen ari dira... eta grabatzen ari naiz!!!!  :barre: :barre:

Taichisan

EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

SonGorka4

uste nuen arribitxi hau inork etzuela hartuko! eskermila burrundaile   :festa:

eta zumarrak doraemonena grabatu izana ere albiste ederra! :pozik3:

Godelet

G o d e l e t

mainate

Kaixoooo!
Deskargatu nuen filma eta ikusi nuen, baina ez zegoen pelikula osoa, azken minutuak falta ziren!
Zerbait gaizki egin nuen deskargatzerakoan?

Arsenicum

Geuk egin ezean, gureak egin dau.

arrakala


xabeer