Dora esploratzailea - Dora the explorer (2000) [720p|MEGA]

Sortzailea eraso, 2020ko Abenduaren 23a, 14:19:25

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

eraso

Dora esploratzailea  -  Dora the explorer (2000)





Filmaren Ezaugarriak:

Herrialdea: Kanada
Generoa: Marrazki bizidunak
Urtea: 2000
Zuzendaria: Chris Gifford (sortzailea), Valerie Walsh (sortzailea), Eric Weiner (sortzailea), Henry Madden, Gary Conrad, Allan Jacobsen, George S. Chialtas, Kuni Tomita, Sherie Pollack, Arnie Wong
Gidoia: Eric Weiner, Chris Gifford, Valerie Walsh, Jorge Aguirre, Rosemary Contreras, Brian J. Bromberg, Dana Chan, Leslie Valdes, Christine Ricci, Ashley Mendoza, Julianne Buescher, Carin Greenberg, Denise Dorn, Maria Escobedo
Musika: Billy Straus, Steve Sandberg, Josh Sitron, Jed Becker
Sinopsia: Dorak, zazpi urte dituen neskatoak, Boots lagunarekin batera bere inguruko mundua arakatuko du. Ikusleei laguntza eskatuz, objektuak edo tokiak bilatuko dituzte bi lagunek. Halaber, bidean aurkituko dituzten arazo ezberdinak konpontzen ahaleginduko dira.
Nota Filmaffinityn: 3,6



Bideoaren ezaugarriak:

Iraupena: 25 min
Pisua: 434MB kapitulu bakoitza
Erresoluzioa: 720p
Esteka (MEGA)

Josu Etx

#1
Ongi etorria eta mila esker, aspaldi kapituluak jeisten hasi nintzen baina galdu nituen jejeje...
Dena den post hauetarako hobe http://www.euskal-encodings.com/smf/index.php?topic=6231.0 hemengo jarraibideak jarraitzen badituzu, nik orain ezin dizut bete, ez bainago etxean, zalantzaren bat badaukazu abisatu lasai.
Pare bat egunetan, etxera itzuliko naizenean jarriko dut hau eta Patri aurkibidean.

Beste gauzatxo bat, abisatzearren, hainbeste "board" ez izateko foroa berrantolatu eta A,B,C,D... azpiboardak kenduko ditut. Orain aurkibidearekin ez daukate zentzurik. Gainera seguruenik lau fikzio board egongo dira: FILMAK, FILMAK AZPITITULATUTA, TELESAILAK, TELESAILAK AZPITITULATUA. Eraginkorragoa izango dela uste dut.

eraso

Ados, eginda. Pixkanaka gehiago sartzen joango naz.

Azpiboarden asuntoarekin ez dakit zeozer egin behar dudan.

Ondo izan.