Izarretako Gerra VI: Jedi Zaldunaren Itzulera - Star Wars VI: Return of the Jedi

Sortzailea arrakala, 2021ko Otsailaren 05a, 15:59:56

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

arrakala

IZARRETAKO GERRA VI: JEDI ZALDUNAREN ITZULERA  -  STAR WARS VI: RETURN OF THE JEDI (1983)





Filmaren Ezaugarriak:

Herrialdea: AEB
Generoa: Fantasia/Akzioa/Gerra
Urtea: 1983
Zuzendaria: Richard Marquand
Gidoia: Lawrence Kasdan, George Lucas
Argazkia: Alan Hume
Musika: John Williams
Aktoreak: Mark Hamill, Harrison Ford, Carrie Fisher, David Prowse, Ian McDiarmid, Billy Dee Williams, Frank Oz, Alec Guinness, Anthony Daniels, Kenny Baker, Peter Mayhew, Sebastian Shaw, Warwick Davis, Caroline Blakiston, Dermot Crowley, Kenneth Colley, Denis Lawson, Michael Pennington
Sinopsia: Luke Skywalker eta Leia printzesa Tatooinera Han Solo askatzera joateko galaxia guztiko gangster beldurgarriena den Jabba the Hutten ezkutalekura doaz. Behin hiruak berrelkartuta, taldeak indar inperialen aurka borrokatzeko asmoz Endorreko ilargiko basoetan bizi diren ewok izakiak erreklutatzen dituzte. Bienbitartean, Enperadoreak eta Darth Vaderek Luke alde ilunera erakartzeko azpilanean dabiltza, baina gazteak bere aitaren Jedi espiritua berpizteko borondatea du. Gerra zibila indar errebeldeen eta babesgabe eta osatzeke dagoen bigarren Izar Hiltzailearen arteko borrokan amaitzen da, eta gudu honek galaxiaren patua erabakiko du.
Nota Filmaffinityn: 7,9



1. Aukeraren bideoaren ezaugarriak:

Hizkuntza: Euskara
Iraupena: 133min
Kolorea: Koloreduna
Pisua: 4,81 GB
Erresoluzioa: 4K [2160p]
Esteka (MEGA - ONLINE)



2. Aukeraren bideoaren ezaugarriak:

Hizkuntza: Euskara
Iraupena: 133min
Kolorea: Koloreduna
Pisua: 3,78 GB
Erresoluzioa: 1080p
Esteka (MEGA - ONLINE)




3. Aukeraren bideoaren ezaugarriak:

Hizkuntza: Euskara
Iraupena: 133min
Kolorea: Koloreduna
Pisua: 1,46 GB
Erresoluzioa: 480p
Esteka (MEGA)



4. Aukeraren bideoaren ezaugarriak:

Hizkuntza: Euskara
Iraupena: 133min
Kolorea: Koloreduna
Pisua: 1,74 GB
Erresoluzioa: 480p
Esteka (MediaFire)  Oharra: (Pelikula .7z formatoan dago eta 7zip programarekin deskonprimitu behar da. Pasahitza: EHE


Aju

Aurrekoak katalanek audioa eskatu zidaten, hizkuntza askotariko muntaia bat egiteko edo. Eta HDn, noski. Ez dakit noiz aterako duten...

arrakala

Iepe! Bai, ni ere HDra pasatzen ari naiz bikoiztutako trilogia. Oraingoz IV. atala egin dut, 4K eta 1080p erresoluziotan igo dut, orain hurrengo biekin ari naiz

arrakala


xabeer