KARE KANO [26/26]

Sortzailea Aju, 2007ko Abenduaren 20a, 19:28:31

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 2 Bisitariak erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

laxkax

#75
kaixo denoi,

beste post-ean idatzi dudan moduan, nik baditut atal hauek, baina atzerrian nago orain. norbaitek nahi baditu, idatzi dezala hemen edo bestean eta gabonetan itzultzen naizenean zerbait moldatuko dugu atalok elkarbanatzeko, ados?

agian ez dira azken kalitate-bertsoan egongo, baina nahiko ondo daudela oroitzen naiz

StarKillerNFS

Norbaitek berriro igo dezake kare kano? :txistu2:
Eskerrik asko

StarKillerNFS


62

mesedez nonok ahal badeu bidali mesedez non deskargatu kare kano !! eskerrik asko

Aju

Ba uste dut eduki ere ez daukadala jada. Gainera oker ez banabil serie osoa igo nuen. Zer gertatu da hemen? Nahiz eta haria nirea izan, nik sekula ez dut ezer igo zerbitzari horretara...

burrundaie

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2019ko Urtarrilaren 03a, 18:17:07
Ba uste dut eduki ere ez daukadala jada. Gainera oker ez banabil serie osoa igo nuen. Zer gertatu da hemen? Nahiz eta haria nirea izan, nik sekula ez dut ezer igo zerbitzari horretara...

Harian agertzen denez, azken aldaketa Zumarrak egin zuen 2014ean.

Artadi

#81
Berigo ditut 13 atalak, oraingoan MEGAn.

RAIMIKEL

Ba al dekoz nonork hurrengo 13 atalak? Eskerrik asko.

Artzaik

Kaixo,

Norbaitek kapitulu guztiak igo ditzazke? Eskerrik asko!

Aju

Lehen mezua eguneratuta "bdrip" bertsio batekin. Ez dakit nik SD bertsioa baino asko hobea den baina tira... Oharrean azaltzen da zergatia.

RAIMIKEL


baronluigi

#86
Selectak telesail honen eskubideak erosi berri ditu. Gaztelaniar eta Kataluniar bikoizketekin argitaratuko omen ditu. Eitbri lizentzia erosiko baliote, audio hauek erabili ahalko lituzketeen (Slayersekin hori egin zuten.Araiti lizentzia erosi eta VHS audioak erabili xD).

Aju

Aipamenaren egilea: baronluigi  Noiz: 2022ko Abenduaren 10a, 22:16:56Selectak telesail honen eskubideak erosi berri ditu. Gaztelaniar eta Kataluniar bikoizketekin argitaratuko omen ditu. Eitbri lizentzia erosiko baliote, audio hauek erabili ahalko lituzketeen (Slayersekin hori egin zuten.Araiti lizentzia erosi eta VHS audioak erabili xD).
Horri buruz Taichisanek hitz egin lezake. ETBk, nahiz eta duela ia urtebete audioak uzteko prest zegoela esan, kobratu egin nahiko du.

Audio hauek oso matxakatuta daude, elirateke halako ezertarako erabili behar.

baronluigi

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2022ko Abenduaren 10a, 23:53:31
Aipamenaren egilea: baronluigi  Noiz: 2022ko Abenduaren 10a, 22:16:56Selectak telesail honen eskubideak erosi berri ditu. Gaztelaniar eta Kataluniar bikoizketekin argitaratuko omen ditu. Eitbri lizentzia erosiko baliote, audio hauek erabili ahalko lituzketeen (Slayersekin hori egin zuten.Araiti lizentzia erosi eta VHS audioak erabili xD).
Horri buruz Taichisanek hitz egin lezake. ETBk, nahiz eta duela ia urtebete audioak uzteko prest zegoela esan, kobratu egin nahiko du.

Audio hauek oso matxakatuta daude, elirateke halako ezertarako erabili behar.

Bueno, baina release hontako audioak baino okerragoak ere entzun izan ditut. Resen eta llamentol argilatxeek egiten dituzten DVD bertsioak baino askoz ere garbiago entzuten dira.

arthas1100

Mila esker!!! Urte asko nenbilen karekano euskaraz bilatzen eta azkenik ikusi ahal dut berriz euskaraz :pozarren:

Telesai hau beti bihotzean daukat eta poz handia eman dit aurkitzea.

Berriro.

Mila esker!! :garagardoa: