Flyren abenturak - Dai No Daibouken (1991) (Nobutaka Nishizawa) [1080p|MEGA|ONLINE]

Sortzailea Aju, 2021ko Urtarrilaren 04a, 13:23:45

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Aju

#15
Aipamenaren egilea: Ronbin  Noiz: 2021ko Apirilaren 29a, 16:42:59
Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2021ko Apirilaren 28a, 15:51:22Larunbatean emititu zuten atala... Buf! Horrexen zain nengoen emisioa hasi zenetik!!!!

Pozten naiz ba muntaia gustukoa baduzu. Egia esan sekulako erremasterizazioa egin diote!
Oso oso ona azken atala. 3 momentu mitiko:
Spoiler
-Hyunckelek armadura berria lortzen duenean
-Crocodine negarrez Popek egin duena ikusita. Honekin oilo ipurdia jarri zait, asko gustatzen zait bi pertsonai hauen arteko erlazioa. Eta Crocodinek Baranen aurka hartu duen estrategia ere... kristona.
-Baranen transformazioa. Koloreak deskolokatu nau (berdea espero nuen gorriaren ordez, ez dakit zergatik) baina oso ona.
Neuk ere berez berdea imajinatzen nuen, baina ez pentsa gehiegi ere harritu nauenik, izan ere, Planetak portadetako koloreak asmatzen zituen garaian gutxi gorabehera asmatu egin zuen.

Spoiler

arrakala

Dena .mp4-ra ere pasa dut Megan online ikusi ahal izateko. Bideoak konprimitu ditut Megako karpeta bakarrean sartzeko material guztia, beraz bi aukera daude orain, online ikusteko bertsioa Megan konprimituta, eta Ajuren .mkv bertsioa. Kalitate onena nahi duenak, Ajuren bertsioa jeitsi dezala, aldiz atalak erosoago online ikusi nahi dituenak, 1. aukera hor dauka. Eskerrik asko Aju, egindako lan eskerga eta txukunagatik!

Nox


Aju


Artzaik

Kaixo, lan bikaina!

Ondo egongo litzateke Euskal telebistak 2020ko telesail berria euskaratzea. Badakizute gazteleraz dagoen? Nik azpitituloekin ikusiko nuke, baina txikientzako hobe euskaraz edo gazteleraz egongo balitz.

Aio

Aju

Aipamenaren egilea: Artzaik  Noiz: 2022ko Urtarrilaren 08a, 12:00:49Kaixo, lan bikaina!

Ondo egongo litzateke Euskal telebistak 2020ko telesail berria euskaratzea. Badakizute gazteleraz dagoen? Nik azpitituloekin ikusiko nuke, baina txikientzako hobe euskaraz edo gazteleraz egongo balitz.

Aio
Kaixo. Ba bai, ondo legoke, baina ez dut uste ETB3n gehiegi enkajatzen duenik... Ez dago ordenagailuz eginda, 6 urtetik gorakoentzako da, pertsonaiek konfliktoak dauzkate eta ez dira zoriontasun eterno batean bizi... Keba, keba...

Eta ez, ez dago gazteleraz, baina suposatzen dut hau bai edo bai iritsiko dela (gazteleraz bikoiztua izatera) berandu baino lehen.

Artzaik

Baina ETB3n 6 urteko gorako umeentzako telesailak daude, dragoi bola adibidez, ala ere, azkenaldian ETBn botatzen dituzten telesailak nahiko makalak dira, dirudienez diru askorik ez dago, eta gero Netflix, Amazon eta hauek euskara ahaztuta daukate. Pena bat.

Eskerrik asko.

Nox

Kaixo lagunak! kapitulu guztiak deskargatu ditut, eta telegramera igotzen ari naiz bertan kopia bat izateko . Nahi baduzue linka pasatu ahal dizuet norbaitek telegram bidez deskargatu nahi izanez gero, aukera izateko .

Aju

Kaixo. Ba halako ekarpenak beti izango dira ongi etorriak eta lehen mezuan jarriko dira.

Nox

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2022ko Urtarrilaren 14a, 22:42:06Kaixo. Ba halako ekarpenak beti izango dira ongi etorriak eta lehen mezuan jarriko dira.

Ederto Aju. Hemen utxiko dut linka

https://t.me/+xsME26KSfBQwMmI8

Uste dut honekin sartu ahal dela edonork kapituluak jaisteko. Ezin baduzue esan eta ikusiko dut nola egin.

ark125


Aju

Arraroa da, ze igota jarraitzen dute, baina esteka kenduta agertzen zaizkit kontuan. Estekak berriro aktibatu ditut. Ea estekak aktibatzean esteka berdinak mantendu dituzten eta funtzionatzen dituen, bestela abisatu eta lehen mezua eguneratuko dut esteka berriekin.

ark125

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2023ko Ekainaren 02a, 20:34:49Arraroa da, ze igota jarraitzen dute, baina esteka kenduta agertzen zaizkit kontuan. Estekak berriro aktibatu ditut. Ea estekak aktibatzean esteka berdinak mantendu dituzten eta funtzionatzen dituen, bestela abisatu eta lehen mezua eguneratuko dut esteka berriekin.
Sentitzen dot. Baina, ez dabil.

Aju

Ongi, ba berriro igo beharko dut. Hala ere, egun batzuk beharko ditut ze une honetan routerrak ez dit funtzionatzen  :pareta:

ark125

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2023ko Ekainaren 03a, 13:33:45Ongi, ba berriro igo beharko dut. Hala ere, egun batzuk beharko ditut ze une honetan routerrak ez dit funtzionatzen  :pareta:
Ondo. Igotzen dozunean abisatu mesedez.

Mila esker.