One Piece manga (035/???)

Sortzailea darko, 2007ko Martxoaren 11a, 23:55:49

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 2 Bisitariak erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

darko

Hortik nik behintzat ezin dut deskargatu jonnydbz, baina eskerrik asko intentzioagatik.

7. atala deskarga zuzenean, uploadetan daukazue.
Hizkuntza bat ez da galtzen ez dakitenek ikasten ez dutelako, inperialistek eurena inposatzen dutelako baizik

Aju

Eskerrik asko  :thumbsup Beno, ya tomo oso bat daukagula (ez?)  :thumbsup

Komentario bakarra, 182. orrian: 'Berari jo niezaion nahi zuen' hori uste dut 'Bera jo nezan nahi zuen' dela, pertsona da jotzen duzuna, eta ez bere zerbait, ezta? Bueno, esango didazu ea zer iruditzen zaizun

jonnydbz

Aipamenaren egilea: darko  Noiz: 2007ko Maiatzaren 08a, 01:41:14
Hortik nik behintzat ezin dut deskargatu jonnydbz, baina eskerrik asko intentzioagatik.
Ya, orain diru arazoekin omen dabiltza...

Aipamenaren egilea: darko  Noiz: 2007ko Maiatzaren 08a, 01:41:14
7. atala deskarga zuzenean, uploadetan daukazue.
Orain jarriko dut jeisten!! Mila esker!!
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

darko

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2007ko Maiatzaren 08a, 12:36:01
Eskerrik asko  :thumbsup Beno, ya tomo oso bat daukagula (ez?)  :thumbsup
Ez, oraindik 8. atala falta da lehen liburukiko (liburukia deitu behar zaio :lipsrsealedd) atalak edukitzeko.

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2007ko Maiatzaren 08a, 12:36:01Komentario bakarra, 182. orrian: 'Berari jo niezaion nahi zuen' hori uste dut 'Bera jo nezan nahi zuen' dela, pertsona da jotzen duzuna, eta ez bere zerbait, ezta? Bueno, esango didazu ea zer iruditzen zaizun
Ba arrazoi duzula nire ustez. Sekula ez dut ikasiko akats hau :brickwall
Hizkuntza bat ez da galtzen ez dakitenek ikasten ez dutelako, inperialistek eurena inposatzen dutelako baizik

darko

8. atala deskarga zuzenean eta emulen (ez nekien baina jaisten omen da) daukazue. Orain bai, lehen liburukia osatzen da. Behin betiko bertsioa akatsak zuzendutakoa izango da, hori bai.

PD: Baina ze emoticon festa da hau?   :behikorri   :clown   :eclipsee_steering   :icecream   :plane   (afro)
:egiptooo Onena :egiptooo
Hizkuntza bat ez da galtzen ez dakitenek ikasten ez dutelako, inperialistek eurena inposatzen dutelako baizik

Aju

Eskerrik asko  :vueltasss Afaltzera noa  :behikorri (bai, afaltzera noala esan dizuet behiaren emotikona jartzearren  :xD)

jonnydbz

Mila esker!! :vueltasss

Orain jeisten saiatuko naiz :thumbsup
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

MikelEiza

Eskerrik asko :vueltasss. Ez nuen uste behin betiko bertsiorik aterako zenuenik, lan oso egiten ari baitzara, baina jartzen baduzu ongi etorria izango da. Zer egiteko asmoa duzu denak fitxategi bakar batetan atera liburuki osoa?

jonnydbz

Ba ez legoke gaizki guztiak baten sartzea, bestela ere hori egingo du eta, jaja. Darkok egin ezkero lan bat gutxiago niretzat :lol
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

orionatk

Jeitsita  :hail
Ez da txarra ideia hori, guztiak batean jartzearena  :egiptooo

darko

Ez dut ezer pentsatu oraindik, zer nahi duzue? Atal zuzenduak banaka jartzea ala liburuki osoa jartzea? Zer egiten da horrelakoetan normalean? Eta emulen jartzen jarraitzeak merezi al du?
Hizkuntza bat ez da galtzen ez dakitenek ikasten ez dutelako, inperialistek eurena inposatzen dutelako baizik

Aju

Nire botua PDFaren alde, hobe dena baten edukitzea.

MikelEiza

Nik ikusi ditudan kasuetan behintzat, tomo bat bukatzean atal guztiak batu eta liburuki osoa ateratzen dute. Hori bai, ez dakit zuzentzen duten edo zuzenean atal guztiak bateratu eta igotzen duten, baina suposatzen dut akatsen bat baldin badute zuzenduko dutela. Beraz nire ustez liburuki osoa atera beharko zenuke; ea besteek zer dioten.

Formatuaren kontuan, nahiago dut orain arte bezala rar batetan izatea.

Emuleari dagokionez, ez dakit mereziko duen ala ez, baina ez da ezer kostatzen emulean atalok edukitzea. Bestela egin daitekeena zera da, emulean atalak banaka jarri beharrean, liburuki bakoitza bukatzean liburuki osoa jarri eta bitartean beti bezala atalak banaka igo deskarga zuzenera.

orionatk

Niri berdin dit pdf zein rar, nahi duzuen moduan  :thumbsup  Emulen jartzearena... uste dut merezi duela, ez baita asko kostatzen artxibo txiki hori incoming-ean eukitzea.

Taichisan

Nire botua orain arte bezala ateratzea, zeren nik behintzat bertsio definitiboa euki eta gero imprenta batera juango naiz edita diezadaten liburuxka(mangak euskaraz edukitzea hau merezi du eta^^)
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!