ETB-ek emititutako filmak euskeraz

Sortzailea FHarlock, 2006ko Abuztuaren 20a, 19:03:50

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 2 Bisitariak erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

FHarlock

Gaur Cuatro En el nombre de la rosa emango du.

Euskeraz eman zutelakoan nago, baina ez zihur, Arrosaren izenean bezala. Norbaitek gogoratzen al du?

Arsenicum


Baaa igual bai eh. Dudan nago ni bebai.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

FHarlock

Dvd zerrendak begiratzen, ezagun egin zait ETB1-ek aman zuela noizbait Men In Black, lehenengokoa. Norbaitek gogoan al du?

FHarlock

Beno, ETB-koek telebista aldizkari zaharrak igo dituzte bere webgunera, eta errebisatzen ibili naiz ea euskeraz emandako tituloak anuntziatu zituzten.

Aldizkaria, irudi promozional salketa hutsa da, baina titulo batzuk ez genituenak aurkitu ditut eta beste batzuk konfirmatu.

Ea joan garenak sar ditzakedan ordenaturik lehen postean.

Oraingoz, gehitu beharrekoak:
El ultimo gran heroe de acci?n
Sin escape
Jaque al asesino
El vuelo del angel negro
En la linea del fuego
Algo para recordar
El paciente Ingles. Gaixo ingelesa
Garrasia Scream
Parke Jurasikoa
Seven
Maverick
Memoria hilgarria
Outbreak
Copycat
Bakarrik etxean eta Bakarrik etxean 2
Locos en Alabana
Secuestrando a la Srta. Tringle Teaching Mrs Tingle
Babe el cerdito valiente (Banion ba ni beste egunean susmoa nuela Antena3 eman zuenean)
Abierto hasta el amanecer II Iluntzetik egunsentira arte II
A?o Mariano, Mariano urtea
Sabotage, Sabotajea
Panic Room. La habitaci?n del panico
Almoust Famous
Bloody Sunday (Laster euskal enkodings-en)

FHarlock


EE.BB.etan edizio berria egin behar dutela esan dute, eta ETB eman zuela gogoratu naiz. Edizio zaharrak, ez zuen, eta berria atera behar dute.

Por zierto, portada berria, Alex Ross-ek egin du, pertsonaiak inspiratu zuelako.

Bai ongi marrazten duela komikigile/portadista hau.

Aju

Beno, gaur Koldo Mitxelenan egon naiz eta han ikusi ditudan mito (sexual ( :xD)) batzuk:

Robocop, Kobra (Stallonen pelikula batekin fijatu naiz  :xD), Indiana Jones (ez dakit zein), eta beste zerbait ere egongo zen

Mekagoen la... Arturo Erregea osorik deskatalogatu dute  :mad :dead

FHarlock

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2007ko Maiatzaren 07a, 12:45:24
Robocop, Kobra (Stallonen pelikula batekin fijatu naiz  :xD), Indiana Jones (ez dakit zein), eta beste zerbait ere egongo zen
Indiana Jonesen 3-ak eman zirelakoan nago. Ea audio graba diezaiokezun, horitako bat bera ere ez ez dutelako dvd-ean euskera jarri.

AipatuMekagoen la... Arturo Erregea osorik deskatalogatu dute
Ez, music media edo editore kutre bat daraman dvd-ean, zein euskera sartzeaz paso egin duena. Euskerazko VHS deskatalogatu dute, eta dvd edizio bat dago orain katalogoan.

Aju

Aipamenaren egilea: FHarlock  Noiz: 2007ko Maiatzaren 08a, 00:10:53
AipatuMekagoen la... Arturo Erregea osorik deskatalogatu dute
Ez, music media edo editore kutre bat daraman dvd-ean, zein euskera sartzeaz paso egin duena. Euskerazko VHS deskatalogatu dute, eta dvd edizio bat dago orain katalogoan.
Aber aber, galdu egin naiz eta interesgarria dirudi honek, azaldu pixkat mesedez, non dago dvd edizio hori?

FHarlock

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2007ko Maiatzaren 08a, 10:59:36
Aber aber, galdu egin naiz eta interesgarria dirudi honek, azaldu pixkat mesedez, non dago dvd edizio hori?
Hemen irakurri dudan guztia, baina oraindik ez naiz ikusia, eta bilatzeko saio gehiegirik ez dut egin. Irudi kaxkarra, VHS masterra erabili dutela ia zihurra da, eta erderaz bakarrik. Agian ripea zenezaketen euskerazko bideoaren irudia baino zerbait obe egotea, baina irudi ona izatea ez.
http://www.dvdenlared.com/buscador/peliculas/arturo
http://www.dvdenlared.com/buscador/peliculas/arturo
Eroskin saiatzea, eta ekar diezazuetela izango da zihurrenez aukera bakarra, edo argitaletxeari zuzenean eskatu.


orionatk

Norbaitek al ditu euskerazko audioak muntaia egiteko? Release nahiko ona izango litzateke bideo erdi-onak lortuz gero.

Aju

ezagutzen dut edizio hau eta oso komentario txarrak irakurri ditut beragatik... dvdrip (vhsrip izatez) italiar batzuk dauzkat eta fijo hobeak direla, hori bai, zentsura izugarria daukate, zentsurarik tontoena ere aplikatuta, ezpata sartzen diotela baten bati? Ba aurreko sekuentzia hartu eta kamara lentan jarri denbora egiteko... Sin comentarios...

Emulen badaude edizio honen pare bat ripeo, esan didatenez oso txarrak, eta dvdak erostea... paso dirutza gastatzea  :wacko

Arsenicum


Pianujolea?  Atzoko pelikula. Eta tipo horren beste pelikula bat ere eman zuten aspaldi: Oxigenoa.  Oxygen bere benetako izena eta erderazkoa 24 horas para morir. Nik euskeraz bakarrik ikusi dot. Tipoa Houdinniren imitatzailea zan.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

darko

Telebista aldizkariko hoiek denak ez dira euskeraz emititu agian, erdarazkoekin nahastuta egoten dira eta. Arsenicum, berez Pianojolea ez baino Pianista izena zuen. Azkenaldian eman dituzten filme batzuk:

IRUDI ERREALA:
- Aski da!
- Hamar aginduak
- Biko taldea (Double Team)
- Izuaren gela (The panic room)

EUSKAL ZINEA:
- Nomadak TX --> Dokumentala, urtebete besterik ez du.
- Hauskor (Fragil) --> Hau atzo bertan eman zuten.

Ez dakit Euskal Herrikoak edo Espainiakoak diren:
- Garai latzak (Malas temporadas)
- Azken egunak (Dias contados)
- Ahots ona (La buena voz)
- Diru truk (Todo por la pasta)

Badakit zerrenda hauek FHarlock-ek sortu zituela, baina ondo legoke alde batera ez uztea, ezta?
Hizkuntza bat ez da galtzen ez dakitenek ikasten ez dutelako, inperialistek eurena inposatzen dutelako baizik

Arsenicum


Nomadak TX grabatu nuen, baina atzokoa ez. Taichisaneri pastu diot Nomadak TX ripeatu dezan.

Geuk egin ezean, gureak egin dau.

barraplaust

Nomadak tx berriro ikustea gustatuko litzaidake bai, nik lehen aldiz zineman ikusi nun eta latza izan zan. Gainera sari piloa jasotzen direla entzun dut :egiptooo
Soilik herriak salba dezake herria.