13 Mamu - Thirteen Ghosts (2001) (Steve Beck) [DRIVE]

Sortzailea Taichisan, 2007ko Uztailaren 03a, 03:04:40

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Taichisan

13 MAMU  -  THIRTEEN GHOSTS (2001)





Filmaren Ezaugarriak:

Herrialdea: Estatu Batuak
Generoa: Beldurra
Urtea: 2001
Zuzendaria: Steve Beck
Aktoreak: Tony Shalhoub,  Embeth Davidtz,  Matthew Lillard,  Shannon Elizabeth,  Rah Digga...
Sinopsia: Arthur eta bere bi semeak, hurruneko osaba baten mansioi bat oinordetu dute. Familia etxe horretara aldatzen dira, non oinordearen sekretu beldurgarria aurkitzen duten: kristalezko pareten artean, 13 mamu daude preso.



Bideoaren ezaugarriak:

Iraupena: 1h eta 31m (91min)
Kolorea: Koloreduna
Pisua: 1,2GB
Erresoluzioa: 480p
Esteka (Google Drive)


EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

AKE

EGUN ON TAICHISAN,
EUSKAL ENCODINGS BERRIA NAIZ,
EUSKARAZKO FILME BATSUEN BILA NABIL, NOLA LORTU DEZAKET FILM HAU?,
EMULEN BATEN BAT AURKITU DUT, ETA DENDA BATZUTAN DVD ORIGINAL BATZUK AURKITU DITUT.

MikelEiza

Ongi etorri forora AKE.

Filme hau lortzeko lehendabizi pando programa instalatu behar duzu. Hurrengo orri honetan jaitsi dezakezu. Behin instalatuta duzula, Lehenengo mezuaren amaieran dagoen link-ean klikatu eta fitxategi hori pandoarekin ireki. Ez da besterik egin behar.

Esan duzun bezala emulean ere gehiago daude eta pazientzia apur batekin denak jaitsi ditzakezu. Hala ere, DVD originalak aurkitu badituzu eta diruz ondo bazabiltza ez legoke gaizki filme horiek erosiko bazenitu.

PD:Mesedez mezuak idazterakoan ez erabili maiuskulak.

AKE

Eskerrik asko BeleBeltz,
nik Dragoi Bola zale amorratua naiz, emuletik kapitulu batzuk jeitsi ditut baina oraindik asko geratzen zaizkit.
Nola lortu dezaket emulean ez badaude, eta kapitain planet-eko episodioak nola lortu dezaket, emulean bakarrik?

MikelEiza

Orain arte atera diren Dragoi bolaren atal guztiak (DBZ 140, DB 9 eta DBGT bertsio berri bat egiteko asmoa dagoela uste dut) eduki beharko zenituzke eskuragarri emule bidez. Kapitain planeti dagokionez ez dut uste oraingoz euskeraz daudenik. Baliteke egunen batean lortzea baina oraingoz ez daude eskuragarri.

AKE

Eskerrik asko erantzuteagatik nire galderei BeleBeltz.

Arsenicum

Aipamenaren egilea: BeleBeltz  Noiz: 2007ko Uztailaren 09a, 15:17:44
Orain arte atera diren Dragoi bolaren atal guztiak (DBZ 140, DB 9 eta DBGT bertsio berri bat egiteko asmoa dagoela uste dut) eduki beharko zenituzke eskuragarri emule bidez. Kapitain planeti dagokionez ez dut uste oraingoz euskeraz daudenik. Baliteke egunen batean lortzea baina oraingoz ez daude eskuragarri.

kapitain Planet Taichisanek dauka grabatuta Betizu kanaletik. Euskal Partyrako prestatuko du seguruenik eta bueltan jarriko dira elinkak seguruenik. Askorik ez da egongo baie dozena erdi edo bai.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

AKE

Egun on Arsenicum,
orduan itxaron behar.

Taichisan

Megauploaden igota denok jaitsi ahal izateko inolako arazorik gabe;)
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

GS


zumarra

Mediafire-koa erorita dago. SS-koa jeisten hasi naiz berrigotzeko.

zumarra


burrundaie


baronluigi


burrundaie

#14
Kaxkartu ez, aldatu. Zerbitzuak lehen bezala jarraitzen du, egundoko jaitsiera azkarrekin ("23 zenbakia" filma, 981 MBekin, Mediafiren bidez jaitsiz gero 5,19 m. Filetolinkekin 3,12 m.). Asuntoa duk Facebooken kontua eskatzen zuela erabili ahal izateko eta alboratu egin zen, ordura arte igotakoak ezin baitziren jaitsi. Hortaz, Facebook sasi-kontu bat egin diat eta hasi nauk probatzen ea nola funtzionatzen duen orain. Honako ondorio hauek atera dizkiat:
Artxibo osoa igotzeko, derrigorrez Filetolinkeko kontutik (Facebooken bidez irekitako kontutik, alegia) egin beharra zegok. Modu honetan, edonork jaitsi ahal izateko aukera dik, Facebooken konturik eduki ala ez. Hau da, Facebooken kontua artxiboa igotzen duenak erabili behar dik bakarrik, jaisten duenak ez. Guk uste genian, oker, biek eduki behar zutela Facebookeko kontua eta, horrenbestez, batere eraginkortasunik ez zuela.
-7Zip edo -rar artxiboekin, berriz, beste edozein zerbitzarirekin bezala funtzionatzen dik, ez dik Facebookeko konturik ezertarako behar. DLC edukiontzia erabiliz gero, noski, DLC artxiboa kontutik igoko diagu, jendeak ireki ahal izateko, besterik gabe artxiboak paratzen badira, horrek igual ziok.
Hau funtzionamenduari dagokionez. Fidagarria al da? Lehengo egunean goizean ezin izandu nian Filetolinken web orrian sartu. Nik errezeloak zeuzkat. Baina 2Shared-ek, Fileupload-ek eta beste hainbatek ere fidagarri samarrak ziruditen eta gero...
Probazak, Baronluigi. Kale egiten badigu, beste bat gehiago izango duk, dagoeneko ohituta geudek. Bitartean, abiadurak eta onartzen dituen artxiboen tamainak erakargarri egiten ditek...