Dragoi Bola [MG/SF/LIB] [153/153] [Xvid][480p]

Sortzailea orionatk, 2007ko Ekainaren 09a, 18:55:07

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 2 Bisitariak erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

matxu

parkatu ez duzu ulertu, capituloak euskeraz , baina nik idazteko erderas posibilitatea badago :blush

Aju

Txarto ematen bazaizu, ba bale, ba?a besteok, euskeraz dakizuenok, idatzi euskeraz.

Joango zara ikasten gutxinaka irakurtzen joanda  :msn-wink

orionatk

Kapitulu batzuk muntatzen ari naiz, baina arazo batekin aurkitu naiz: ez ditut subtitulu gehiagorik zentsuraren zatietarako eta ez ditut inon aurkitzen!! 14tik aurrera beharko nituzke, ea denon artean bilatzen eta lortzen ditugun, ze bestela zati horiek japonieraz joan beharko dira, subtitulurik gabe. Ez dira zati handiak ere, eta zer esan nahi duten igartzen da, baina ya jarrita hobe ondo egitea.

Aju


orionatk

Ea sartzen den eta hari hau ikusten duen...  :irak

jonnydbz

Sartu naiz eta ikusi dut :xD

Gauza da orain oporretan nagoela eta gainera gauzak nahiko gaizki ordenatuta dauzkat :embarrassedd . Orduan gauza da ez dakidala ondo nola dauden gauzak, 14tik aurrera badago zentsurarik "avaceetaz" aparte?? Esan zeintzuk behar dituzun eta ze helbidetara bidali behar dizkizudan.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

aurrekoan pasa dostezen krilinek subtituluak pare bat gauza aldatzeko ta justo badaukat kapitulu hori  :pla

jonnydbz

Nik gmailen bilatu neike, baina ez dakitx seguru.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

orionatk

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2007ko Abuztuaren 05a, 20:37:32
Sartu naiz eta ikusi dut :xD

Gauza da orain oporretan nagoela eta gainera gauzak nahiko gaizki ordenatuta dauzkat :embarrassedd . Orduan gauza da ez dakidala ondo nola dauden gauzak, 14tik aurrera badago zentsurarik "avaceetaz" aparte?? Esan zeintzuk behar dituzun eta ze helbidetara bidali behar dizkizudan.
Oraindik ez dakit zein kapitulo daukaten zentsura, sobre la marcha ikusten ari naiz, muntatzen ditudan heinean. Nahi baduzu agregatu messengerrera (pribatuz bidaliko dizut) eta esaten joango naiz. Mila esker!!

Arsenicum

Aipamenaren egilea: txiritsu  Noiz: 2007ko Uztailaren 13a, 18:48:22
aupa.

Badauz hortik 87rainoko kapitukuluak jeizteko moduan. Badirudi hori egin duen tipoa "aitortxu" deitzen dela.
Nik uste, interesgarria izango litzatekeela elink hoiek hemen jartzea. Nolabait lan hori eginda dau. Tipoari nezu bat bidali diot emulez, ea hemendik pasatzen den, ta ondo deritson.

Zer deritsozue ??


Ointxe konturatu naz, hau idatzi zendula txirisu. Badau subforo bat Uploads barruen, Kanpo Elinkak izenekoa. Aitortxu konforme badau, libre zara subforo horren barruan elinkak jartzeko.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

orionatk


MikelEiza

Hirurak jaisten.
Eskerrik asko :thumbsup.

jonnydbz

Astelehean 3rak jaistera :vueltasss

Mila esker :thumbsup
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

orionatk


Aju

 :pla rollo batzuk amaitzean 12-15 jaisten hasiko naiz  :pla :pla :pla :pla









:pla  :xD