Heroiak [40/??]

Sortzailea MikelEiza, 2007ko Irailaren 24a, 02:37:36

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Arsenicum


Ahaztuta euki dot Cbr-arena. Formateo ostean programa galdu nendun eta. Holan bada, bardin da. Rar formatoan egoteko arrazoiak dauz orduan  :embarrassedd.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

MikelEiza

2. atala lehenengo postean gehituta. Ea gustuko duzuen.

Aipamenaren egilea: Arsenicum  Noiz: 2007ko Irailaren 25a, 19:50:35
Ahaztuta euki dot Cbr-arena. Formateo ostean programa galdu nendun eta. Holan bada, bardin da. Rar formatoan egoteko arrazoiak dauz orduan  :embarrassedd.
Orduan 1. atalarekin bezala orri bakoitza banaka jartzen jarraituko dut ala rar-arekin nahikoa da?

jonnydbz

Mila esker :vueltasss
Nik rar-arekin nahikoa daukat.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

barraplaust

Mila esker Darko eta Belebeltz, irakurtzeko deseatzen nago! :lmaosmiley3
Soilik herriak salba dezake herria.

Taichisan

Bikaina benetan, nor ezango lukee japoniar batek ia protagonista izango zena telesail amerikar baten jajajajaja :tv_happy
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

barraplaust

Gauzatxo bat, jeitsi ondoren emulean jarriko al ditugu? Ezer aipatu ez denez... :bye1
Soilik herriak salba dezake herria.

MikelEiza

Beste bi igota. Oraingo honetan, Nathan eta Claire-i buruzko komikiak dira. Lehenengo postean elinkak gehitu eta  rar-ak bakarrik utzi ditut. Ez dut uste irudiak bakarka jartzeak merezi duenik. Hala ere baten batek horrela nahi baldin baditu esan dezala.

Arsenicum

Aipamenaren egilea: BeleBeltz  Noiz: 2007ko Irailaren 29a, 18:54:02
Beste bi igota. Oraingo honetan, Nathan eta Claire-i buruzko komikiak dira. Lehenengo postean elinkak gehitu eta  rar-ak bakarrik utzi ditut. Ez dut uste irudiak bakarka jartzeak merezi duenik. Hala ere baten batek horrela nahi baldin baditu esan dezala.

Ez, ez deu merezi, cbr-agaz oin ondo.

Bajatzera noa. Eskerrikasko.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

JGabiMark

Oso ona komikiena!!!!
ZORIONAK benetan! Sustatun irakurri dut eta zuzenean etorri naiz deskargatzera.
HEROES estatu batuetan estrenatu zutenetik jarraitzen dut eta izugarri ona da!! Komikiak ere denak ditut, ingelesez eta erderaz irakurtzeko moduan!!!

Zorionak berriz ta jarraitu horrela!!!

Peter rlz!!!

jonnydbz

Sustatuko berria FHarlock delako batek idatzi du :xD
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

MikelEiza

#26
5. komikia igota. Hau DLri buruzkoa da.

Eguerdian edo igoko dut 6. atala.

EDIT: 6. atala lehengo postean gehituta.

jonnydbz

Lan bikaina, mila esker bioi :thumbsup
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

mikelantero

ei! eskerrikasko, telesaila sekulakoa da...oso ondo dago komiki euskeratua izatea..milaesker!! :lol

MikelEiza

Aspaldiko partez, hurrengo bi komikiak igota.