KUTSIDAZU BIDEA, IXABEL [MEGA] (2007)

Sortzailea MikelEiza, 2007ko Irailaren 12a, 00:36:55

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

barraplaust

Soilik herriak salba dezake herria.

jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

MikelEiza

Pasaden astean ezin izan nuen antzerkia igo, baina oraingoan bai. Lehengo postean gehitu dut. Igandean filma jartzen saiatuko naiz.

jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

MikelEiza

 :brickwall :brickwall :brickwall :brickwall :brickwall :brickwall :brickwall :brickwall
Gaur filma ripeatzerakoan telesailarekin kriston hankasartzea egin nuela konturatu naiz. Erresoluzioa 720x430 jarri nien, 720x405 jarri beharrean.

Hau dela eta, bigarren bertsio bat ateratzea pentsatu dut, baina orain arte egin dudan bezala izan beharrean, azkarrago banatzeko asmoarekin, pando bidez banatuko dut foroko kideen artean eta gero posteatu emulerako elinkak. Astean zehar ripeatuko ditut atalok eta hurrengo bi asteburuetan denak igotzeko asmoa daukat.

Baten bat konformatzen baldin bada orain arte egion diren atalekin ez ditzala berriak jaitsi, baina behintzat emuletik ken ditzala besteak, bertsio berriena gera dadin.

PD: Filma gaur jartzekotan egon naiz, baina ez daukat denborarik ripeoa bukatzeko eta kantzelatu egin behar dut. Atalak berriz igo baino lehen jartzea nahi baduzue abisatu.

jonnydbz

Atalok emuletik kenduta, baina antzerkia ondo dago ez??
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Kiogo


MikelEiza


jonnydbz

Okis, ba datorren asteburuan jeitsiera intensiboa egingo dugu :xD
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

MikelEiza

Ba azkenean uste dut ondo zeudela. Berriz begiratu dut eta telesailean egin nuen bakarra borde beltzak kentzea izan zen; ez nuen resize-rik aplikatu. Moskeatu zidana, filmea izan zen. Honek ez dakar borde beltzik eta erresoluzioa 720x405-era geratzen zait. Horregatik ez dakit zein erresoluziotan egin behar ditudan.

Ea bihar edo Ajuri erakusten diodan eginda daukadana eta berak esaten didan nola utzi behar ditudan. Orduan konfirmatuko dut ondo dauden ala ez.

Baten batek telesaileko atalak ezabatu baldin baditu eta azkenean ondo baldin badaude, sentitzen dut. Baten bati hori gertatu bazaio esan dezala eta slota emango diot azkarrago jais dezan.

MikelEiza

Atalak dauden bezala geratuko dira, DVDetan horrela baitzetorren. Gainera Ajurekin egon nintzen asteazkenean eta horrela ondo zeudela esan zidan. Aurreko postean esan bezala, baten batek ezabatu baldin baditu esan dezala eta slota emango diot.

Momentu honetan Filma ripeatzen nago eta dena ondo baldin badoa gauean edo bihar goizean jarriko dut konpartitzen.

baronluigi

A, ba nik ETB saltzen zuen antzerki emanaldiaren DVD daukat...nai baduzue ripeatu dezaket :pla

jonnydbz

Ba nik ezabatu egin ditut :dead Berriz ere jaistera...

Aipamenaren egilea: baronluigi  Noiz: 2007ko Urriaren 27a, 18:08:11
A, ba nik ETB saltzen zuen antzerki emanaldiaren DVD daukat...nai baduzue ripeatu dezaket :pla
Hau jada jarrita dago :xD
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Kiogo

Azkenean ikusi ahalko dut telesailaren bukaera, azken kapituloak galdu nuen eta...  :aznn

Jeisten eta konpartitzen  :thumbsup

MikelEiza

Filmaren elinka gehituta. Proiektu honekin bukatzeko, ostegunean etxera bueltatzean extrak igoko ditut.