Naruto (002-???)

Sortzailea kanda, 2007ko Abenduaren 15a, 21:35:52

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

kanda

NARUTO










SINOPSIA
Manga honen protagonista Konoha herrialdeko 12 urteko ninja bat da, Naruto izenekoa, non hasieran bere gaiztakeriek arazo askotan sartuko duten. Baina Konohan Narutotaz aparte ninja gehiago ere badira,
adibidez Sasuke eta Sakura, non bi hauek Narutorekin bateara eta beraien maixu izango den Kakashirekin misio eta abentura askoetan murgilduko dira.




FITXA TEKNIKOA

Izenburu Originala:
Produkzio Urtea:
Kapituluak: 382 oraingoz
Egoera: Amaitu gabe
Nazionalitatea: Japonia
Egilea: Masashi Kishimoto




PUBLIKAZIOAREN EZAUGARRIAK

Gauzatzea: kanda
Arduradunak: kanda
Publikazioa: ?


Hizkuntza: Euskera




LINKAK


01. liburukia (001-007)
001. atala: Uzumaki Naruto
002. atala: Konohamaru

Aju

Ya konpleto gaude :xD :xD :xD :xD Eskerrik asko!

orionatk

Ostia, zelako sorpresa! Ez naiz oso mangazalea baina hau bai jeitsiko dut, mila esker!!

MikelEiza

#3
 :lmaosmiley3 :lmaosmiley3
Nik ere sorpresa galanta hartu dut. Uste nuen manga euskaraz geldirik zegoela, baina dirudienez martxan jarraitzen du eta horrela segitzea espero dut. Lehenengo atala jaitsi eta irakurri dut eta orokorrean oso ondo dago :thumbsup, baina orri batzuetan erabili dituzun laukiak ez zaizkit gustatu. Uste dut hobe dela atzean dagoen testua ezabatu eta horren lekuan euskarazko testua gehitu. Horretan laguntzaren bat behar baduzu, ni laguntzeko prest naukazu.

Darkok egiten duen moduan, liburukia bukatzerakoan, hau osorik zuzenduta igotzeko asmoa baldin badaukazu eta nahi baldin baduzu, proba gisa editatu ditudan orriak erabil ditzakezu.


Eskerrik asko atalarengatik :thumbsup.

PD:Azken orriko bokadilo bateko testua kentzea ahaztu zaizu.

EDIT: Oraintxe irakurri dut MAReko hirugarren atala eta hau oso ongi editatua dago, laukirik gabe. Narutorenak lehendik zeuzakan laukiak edo zuk gehituak dira? Lehendik bazeuzkan hobe beste bertsio bat edo zuzenean RAWa erabiltzen baduzu, nire ustez askoz hobeto geldituko zaizu.

darko

Eskerrik asko Kanda! Duela urtebete sei manga euskaraz (eta Heroiak komikia) izango genituela nork pentsatu?

Laukiei buruz, BeleBeltzen iritzi bera ematen dizut, baina laukiak zuk jarriak badira bakarrik.

PD: BeleBeltz, agian oraindik enkarguren bat emango dizut... XD
Hizkuntza bat ez da galtzen ez dakitenek ikasten ez dutelako, inperialistek eurena inposatzen dutelako baizik

MikelEiza

Aipamenaren egilea: darko  Noiz: 2007ko Abenduaren 16a, 10:27:31
PD: BeleBeltz, agian oraindik enkarguren bat emango dizut... XD

Eskatu nahi duzuna, laguntzeko prest naukazu. Gainera nola esango diot ezetza itzulpenak pasatzen dizkidanari? :xD

jonnydbz

Uoooooooooooooooo, baina zer da hau???? Gero eta manga gehiago!! Hau izugarria da!! Mila esker kanda!!
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

kanda

#7
Beno, zuzenduta eta igota. Lauki denak kendu ditut eta azken orriko bokadiloa borratua (ke kagada xD ) ea oraingoan ze iritzi duzuen
AH! Olentzerok ziur sorpresa bat ekartzen digula xD ;);)

MikelEiza

Aipamenaren egilea: kanda  Noiz: 2007ko Abenduaren 16a, 14:23:20
Beno, zuzenduta eta igota. Lauki denak kendu ditut eta azken orriko bokadiloa borratua (ke kagada xD ) ea oraingoan ze iritzi duzuen
Nire ustez orain askoz hobeto dago :thumbsup.

Aipamenaren egilea: kanda  Noiz: 2007ko Abenduaren 16a, 14:23:20
AH! Olentzerok ziur sorpresa bat ekartzen digula xD ;);)
Ba Olentzeroren zain geratu beharko gara. Ea zer oparitzen digun .

Arsenicum


Ez dakit nire gauza bakarrik dan... baina ez dast fitxeroa deskargatzen. Zuzendu eta aldatu badozu ez zendun link barrie jarriko?
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Taichisan

JOOOODO KANDA!!!!  azelako sorpresaXD Neska lagunaren etxean egon pare bat egunez, ta hau ikusi bueltatzen naizenean!! oso ona benetan Kanda, espero dut manga guztiak segitzea poliki poliki ze lan dexente eramango dezu sorbaldaraXDD
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

jonnydbz

Aipamenaren egilea: Arsenicum  Noiz: 2007ko Abenduaren 16a, 18:22:39
Ez dakit nire gauza bakarrik dan... baina ez dast fitxeroa deskargatzen. Zuzendu eta aldatu badozu ez zendun link barrie jarriko?

Neuri be berdina pasau jat gozian, baina atsaldian jeitsi ondo dosta (nahiko geldo baina ondo). Hobiena denpora bat itxoitia ta gero berriro saiatzia.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Neriel

Ueee!!!! :yahoo :yahoo
Beste manga bat gehiago euskeraz, bikain! Mil esker!! :hail
Ez degu inoiz malkorik isuri behar. Gizakiaren porrota da, eta emozioen aurrean amore ematen badegu
frogatzen degun gauza bakarra hauek menperatzeko gure ezintasuna da.

Kiogo

Kristona!!!
Atzo kriston i?uxentada ikusi nuen: 42.tomoan bukatu zela Naruto, pare bat tomo gelditzen zirela alegia. Kriston ondo zegon, notizia japoniarraren link eta guzti!! Pixkat kostau zitzaiten i?uxentada zela konturatzea...  :cheesyy
Mila esker Kanda!!!

kanda

kaixo danoi, bueno em.......... xD
2. atala laister jarriko dugu, nire anaia (hiro) eta ni orain hasi gara berriz ere mangekin, nahiko utzia baikenuen gauza.. sentitzen dugu U.U
9 orrialde falta dira, berehala egingo dugulakoan nago (2 eta 3. kapituloak ia ia animeko "relleno"a baino txarrago dira eta asko kostatzen da itzultzea...) behin 2 eta 3a itzuliak ditugula martxa hartuko diogulakoan nago xD
Fairy Tailen 3. atala zuzentzea falta da.
Beraz ahalik eta lasterren amaitu eta martxa hartzea espero dut.
Berriz ere, sentitzen dut gure "pausa"

P.D.: hiro eta ni greban gaudela dirudi xD