Hasiberriak 1.Denb [Emule] 1-20,22,24-25,28,46,49-50,58-62,66-69,71-72,74/75

Sortzailea Aju, 2007ko Azaroaren 16a, 17:52:12

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Aju

Izen hori ez zait batere ezaguna egiten. Pertsonaiaren izena badakizu?

jonnydbz

#16
Izen hori ez da ezaguna ez, extra moduan agertu zen atalen baten, baina berriro diot, ez dakit ziur Hasiberriaken edo beste baten agertu zen. Herriko bat da eta :xD

edit: gehienbat diot, jeisten duen norbait ikusten badu, edo mikelanterok berak jakiten badu, zein ataletan den ikus dezala.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Arsenicum

Geuk egin ezean, gureak egin dau.

mikelantero

Kaixo denoi!!
ba izenagatik ez dut ggooratzen? baina....arrasatekoa al da?
ze azken aldiz antzerki giran handik pasa nintzenean, antzerkiko langile batek esan zidan..behin nirekin sekuentzi bat grabau omen zuela bere anaiak...motorrean zihoan gazte bat zen, ile iluna zuena, larruzko  kazadora batekin.
Eskerrikasko atalak igotzeagatik!! oraintxe jarriko ditut jeisten!
milesker! :tv_happy

jonnydbz

Aipamenaren egilea: mikelantero  Noiz: 2007ko Abenduaren 24a, 02:44:43
Kaixo denoi!!
ba izenagatik ez dut ggooratzen? baina....arrasatekoa al da?
ze azken aldiz antzerki giran handik pasa nintzenean, antzerkiko langile batek esan zidan..behin nirekin sekuentzi bat grabau omen zuela bere anaiak...motorrean zihoan gazte bat zen, ile iluna zuena, larruzko  kazadora batekin.
Eskerrikasko atalak igotzeagatik!! oraintxe jarriko ditut jeisten!
milesker! :tv_happy
Bingo!! Bete-betean asmatu duzu, bere anaia Amaia Antzokiko langilea da/zen, ba al dakizu zein ataletan agertzen den??
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

mikelantero

Ba egia esan ez, ez dut gogorazten, ez dakit bigarren denboraldian zen, sentitzen dut, ikerketa egingo dut ea jakiten dudan!

mikelantero

ba ez dut aurkitu kapitulua baino lehengoan argazki zaharrei negira gauza bat aurkitu nuen...ze kasualitatea!!

http://homepage.mac.com/aoregi/mikel%20antero/page1/files/page1-1013-full.html   

jonnydbz

Aurpegia ez zaio ondo ikusten, baina hori izan behar du :xD
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

mikelantero

Apa! kaixo denoi! norbaitek ba al ditu telesailaren atal geihago? ea denon artean azkeneko batzu lor ditzakedan, je....haserako kapitulutan etzait batere gustatzen nola egin nuen, jejeje, ze egingo zaio, ikasketa prozesua izan zen, jejeje. :embarrassedd

Aju

Ba pare bat atal kenduta, beste guztia arsenicumek grabatu du, ez dakit zergatik ba?a bapatean kapturadorak ez dit ETBko ezer hartzen, beste kate guztiak bai... Seinale faltagatik bada, hiltzeko modukoa da, Donostian ez izatea ere...

PD: Beste egunean EITBKulturan agertu zinen daramazuen antzezlanarengatik hizketan :bye1

mikelantero

KAixo Aju!
Eman zuten EITB kulturakoa? jou, ba enouen ikusi, beno, antzezlanaren zeozer jakin nahi baduzue...
www.karabas.es
Oso dibertigarria da, golden apple quartet-ekoekin lana egitea pasad abat da, oso jende majua! jeje.
Ba ea Arsenicum hemendik pastzen den eta beste atalen bat igotzen duen! :whistling

Aju

22, 24 ta 25 atalak jaitsi ditut. Hauek dira dauzkadan azken atalak.

Komentatu nuen moduan, kapturadora desastre doakit ETBrekin. Beste egunean kasualitatez ondo ibili zitzaidan (noizean behin probatu egiten dut, ea ETBren seinaleari tontokeria pasa zaion ikusteko), eta atal bat grabatu nuen, 2. denboraldikoa zen. Ez dut uste ezer gehiagotan lagun dezakedanik serie honekin :cryy

jonnydbz

#27
Nioen atala gaur bota dute!!! ETB neukan jarrita ordenagailuan nenbilela eta begira nor agertzen den :lol. Ez zuen norbaitek grabatuko ez??? Atalaren izena (etbko programazioan begiratu dut): NIKOREKIN OHERATU ZARELA?
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Nik grabatu nituen azken atalak jarri nituenak dira, asike imajinatu....

Aste Santuen ostetik DVD grabagailua izango dugu pixuan, asike espero dut hortik aurrera grabatu ahal izatea, aunke aurreko esperientziak ikusita... .TAO artxiboak, hori zer da baina? :weirdsmiley :xD

Aju

Beno, emititzen ari diren pase honetan harrapatzea lortu ditudan atalak jarri ditut, 25etik aurrerakoak dira. Ze gutxi izan diren...