K2000 CHRONICLES 2nd WEEK(2.partea)

Sortzailea Taichisan, 2006ko Maiatzaren 09a, 22:49:36

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Taichisan

Kaixo lagunok,hementxe dakart gaurko egunaren laburpena...
Gaur sesio oso bat iraun egin diat jejeje, 6 ordu jarraian deskantzurik gabe sala barruan ranmaren bikoziketan, Ana tere Bengoetxea, Eba Ojanguren eta Manu Herasekin lanean^^, eta bai, lanean esaten dut zeren laguntzaasko eman diet nire japoniar hurriarekin XD batez ere ez zekitenean zer esan ,gidoian ezzuelako ondo jartzen ,neuk esaten nien gutxi gora behera, adibidez: Yoroshiku = ongi etorri edo matta na= agur ba, gauza erraz horiek friki guz<tiok dakigunakXD
Ana tere izan da lehengoa AKANE VISION deritzona egiten(Manuk eta nik izempetutako akaneren 20 take jarraianXD)eta alako baten eseri egin da eta mareo tonto bat eman dio bapatean(justu Eba etorri da) eta azkenean gaixoak lur jota, lo geratu da Ebak ranmanera egiten zuen bitarteanXDDD
Gero esnatu eta bereetxera joan da, bitartean Eba ta biok bakarrik geratu gara salan, eta berarekin hitz egin dut pixkatean, batez ere esaten oso gustoko duela eta pixkat frikeatzen hasia dela zeren oso guztoko ditu eta batez ere bikoiztutako pertsonaiak ere^^(proxima friki XDDD)eta gero Manu bueltatu da(arazoak zeuden gidoiarekin,kagada hutsak hain zuzen) eta bueltatzerakoan eta berarekin hitzegiten, eman egin diot eskatutako MONONOKE PRINTSESAren dvda, eta ez dakit horren truk edo baino esan dit nik mangaren munduan nabilenez, Ranmaren bikoizketa amaitzean(2.denboraldia) gidoi batzuk eramatea etxera nahi baldin badut, ta nik O_______OKEEEEEEEEEEEEE??????lastima euskaraz ez egoteaXDDD ya naiago nahiko nuke DVDmasterra ren kopiatxoren bat egingo bazidan zeren horrela atal horien banda internazionala garbia eukiko nuke eta euskarazko bertsio bat bikoiztuko nuke XDDDD(ke ilusionXD), ba beno, uste dut gauza asko ahasten egiten ditudala, baino oso ondo doa gauza eta gero ta hobeto sentitzen naiz integratuta beraien artean eta^^, ostegun-ostiralean kronika gehiago zeuen foro arrigarrietan, EUSKAL ENCODINGSEN, EEEEEEEEEEEEEZ HUTS EGIN!!!!(kankichi RyotsuXD)
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Barbadil

Inbidia ematen aparta zara gero!  :cry:
Kupel txarretik...
ardo onik ez.

Taichisan

Ez diat inbidia emateko egiten Barbadil, gainera K2000tik eskuratuko dudan dena ez da niretze izango EUSKAL ENCODINGS taldearentzako baizik^^ eta gidoia eskaneatu egingo diat denok eukitzeko
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Barbadil

Aipamenaren egilea: "taichisan"Ez diat inbidia emateko egiten Barbadil
Badakit motel. Inbidi sanoa da hau eta inbidia ematen jarraitu. :o
Kupel txarretik...
ardo onik ez.

baronluigi

Bikoizketa ez da euskeraz egongo ezta? ala bai?

Ni hasiera Salvat-eko bilduma egiten egon nintzen, baina azkenenan utzi egin nuen, jasanezina baitzen DVD horien Kuxidadea (VHS-RIP simple batzuk subtitulurik gabe)

Bilduma hay zermoduzkoa da?

PD: Agian arraroa egingo zaizu, baina Ana tere-ren argazki bat lortuko al zenidake (ahal baduzu behintzat)

Asko eskertuko nizuke...oso zaila baita bikoiztzaileak nolakoak diren ikustea, ez baidaukate telebistako aktorek daukaten fama... (eta hori ez zait bidezkoa iruditzen)

PD: Eskerrak eman beharko dizkiogu Goenkaleri, yada 4 bikoiztzaile eduki baiditu bere telesailean

Taichisan

XDDD saiatuko naiz pixkanaka pixkanaka bikoizkle guztien arcazkiak egitea,baina oraindik ez ze sartuberria nahiz eta oraindik ez dut konfiantza osoa(Manu Heras aparteXD)asike,...
Ba Ranmaren edizioa jonurena pasada utsa da^^ eta bartzelonako komiki azokan 2 denboraldia egongo da prest^^.

Bide batez, edonork joateko asmoa du bartzelonako komiki azokara??norbaitek jandgo bada esan diezadala neuk joango nauk eta, AGUR!
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

Aipamenaren egilea: "baronluigi"Eskerrak eman beharko dizkiogu Goenkaleri, yada 4 bikoiztzaile eduki baiditu bere telesailean

Jajaja, 4 bakarrik, ya... XD Vegetarena, Coolarena, GTko Trunksena, Martin Mysteryrena, Ten Shin Hanena, Krilinen bigarren ahotsa... 4 ba?o dexente gehiago pasatu dira, baina zoritxarrez azken denboraldietakoez bakarrik gogoratzen naiz.

Azkenean bikoizle guztiek amaitzen dute Goenkalen

baronluigi

Hombre, Kepa Kueto orain dela gutxi atera zen (baina, kapitulua ikusi bazenuten, badakizue ez dela berriro itzuliko xD)

Nik Gokurena egiten duena ezagutu nahi nuke, eta GOAZEN LAGUNOK abesten zuena ere bai...

Aju

Galdeiozu Taichisani zeinen atsegina den, oso irekia ezezagunekin XD

EDIT: Gokuren ahotsagatik nioen

Taichisan

Bai, gokuren ahotsa Joseba .... egiten du ta behintzat edertracken engon nintzenean putokasurik ez zuen egiten berrieiXD asike ezer ez da ahin polita,ta gozen lagunok kantatzen duena, yamcha, maskara, jim carrey, UME(baby),... bikoiztebn duen pertsona da, tamalez ezin izan dut esagutu
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

baronluigi

Co?e...enekien hain "atsegina" zenik xD