Devil May Cry [01/13] Jap/Euskera [Megaupload Premium]

Sortzailea baronluigi, 2008ko Martxoaren 08a, 19:21:28

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

baronluigi


Sinopsia

Capcom konpainia japoniarraren jokoan oinarritutako animea. Bertan Dante Sparda-ren abenturak azaltzen dira. Dante, Sparda deabru boteretsuaren eta Eva gizakiaren semea da, eta bere aitaren botere guztiak jaso ditu. Horregatik, Devil May Cry agentzian egiten du lan, Deabru akatzen aritzen dena.

Atalak 13

Urtea 2007

Bideoa Saiyaman-en TV RIPa

Audioa MP3 CBR 192 KPBS

Codeka XviD

Server Megaupload. PREMIUM DENEZ, ez dira inoiz ezabatuak izango.


ATALAK

Lehenengo atala: Devil May Cry

Sinopsia

Danteri familia garrantzitsu bateko oinordekoa bere etxera eramateko agintzen diote. Eginkizunak oso erraza dirudi, baina gauza ez da dirudien bezain erraza...

Ataleko irudiak



Beno, oraingoz hauxe da guztia...lan dena nik egiten dudanez, kapituluek zertxobait tardatuko dute xDDDDD

PD: Badakit Anime hau ez zela lehen esan nuena,baina RAW-a eskurago naukanez, eta bestea baino laburrago zenez, honekin hasi nahiz.

Bueno, ez pentsa Anime hau bakarrik aterako dudanik. Beste batzuk ere ateratzen joango naiz.

Ahal baduzue, egin iezaiozue subforo bat eta hor jarri

Ikusi arte. :yahoo

Aju

Mila esker :hail :hail :hail Ia jaitsita dago :yahoo :yahoo

baronluigi


MikelEiza

Redline taldeak anime hau atera zuenean ikusten hasi nintzen, baina ez zitzaidan gehiegi gusta eta ez nuen bukatu. Baina orain euskaraz dagoenez, bigarren aukera bat emango diot.

Eskerrik asko :thumbsup.

baronluigi

Bai..timeoa bere releasetik egin dut, baina itzulpena talde amerikar batetik hartu dut xD

Arsenicum


Jaitsiko dot ia zelangoa dan, eskerrikasko.


Megaupload premium zuk erosi dozu ala?
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

baronluigi

Aipamenaren egilea: Arsenicum  Noiz: 2008ko Martxoaren 09a, 15:15:58

Jaitsiko dot ia zelangoa dan, eskerrikasko.


Megaupload premium zuk erosi dozu ala?

Ez, lagun batekin banatzen dut...nik rapidshare kontuak dauzkat doain hilero, eta berarekin txandakatzen ditut xD

Taichisan

Jodo Baronluigi, benetan aste batetan pasatu ez ta honekin topau!! BIKAINA ZERA MOTEL!!!! eskerrik asko Devil May Cry euskaratzeagatik, pasadan astean erosi neban GAMEn bigarren jokua PS2rentzako ta aste hontan 3 jokuaren edizio berezia erostea pentsaute dekot jajajaja

ESKERRIK ASKO BENETAN!! :hail :hail :hail :hail
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

baronluigi

Ba hurrengoan gehiago xD

PD: Seriearen RAW guztiak dauzkat, hortaz ez dago jarraitzeko arazorik xD

baronluigi


jonnydbz

Badakizu hemengo ohitura gauzak jeistea ez ikustea dela :lol
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

baronluigi

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2008ko Martxoaren 10a, 18:26:01
Badakizu hemengo ohitura gauzak jeistea ez ikustea dela :lol

Ba horretarako hurregoan kaka mokordo baten fotograma jarriko dizuet, eta serie baten titulua jarriko diot

Total, nola ez duzuen ikusiko xDDDD

Aju

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2008ko Martxoaren 10a, 18:26:01
Badakizu hemengo ohitura gauzak jeistea ez ikustea dela :lol
Horietako bat neu naiz :xD Baina nik montatutako DBZ, One Piece, Arturo Erregea eta egin dezakedan edozerekin ere bai :xD Ez dakit, gauza edukitzea izango da :xD

Oraingo astetik ez da pasatzen atala :msn-wink

baronluigi

Jajajaja trankil ez dago presarik xD

Beno, ni pixkanaka pixkanaka nire fansub-ak hobetzen ari naiz xD, orain Adobe Effects probatzen ari naiz.

Illidan

ua nik anime hau redlinesp etik jeitsi nuen osorik eata asko gustatu zitzaidan eskarrikasko euskaratzeagatik

"...Bingo"
XD