One Piece manga (035/???)

Sortzailea darko, 2007ko Martxoaren 11a, 23:55:49

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 2 Bisitariak erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

jonnydbz

Eskerrik asko, jeisten nabil :vueltasss
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

darko

#121
Hurrengoa ere (23.a) igota.

Zalantza bat daukat: Kuro kapitainak, oraindik etxezaina denean, nola du izena? Nik Kurahadol dela uste dut, baina ETBn "Klahadol" deitzen diote...
Hizkuntza bat ez da galtzen ez dakitenek ikasten ez dutelako, inperialistek eurena inposatzen dutelako baizik

Taichisan

Etbn "KRAJADOL(krahadol)" dehitzen diote, dena denkurahadol jarri duzuna berdina litzake, zeren badakizuenez japonieraz silabatan idazten da ta azkenean kura= kra izango zan asike ez larritu :thumbsup
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

darko

Larritu ez, baina ondo zegoen jakin nahi nuen. Eskerrik asko :thumbsup
Hizkuntza bat ez da galtzen ez dakitenek ikasten ez dutelako, inperialistek eurena inposatzen dutelako baizik

darko

24. atala igota hemen, eta online irakurtzeko aukera ere gehituta.
Hizkuntza bat ez da galtzen ez dakitenek ikasten ez dutelako, inperialistek eurena inposatzen dutelako baizik

jonnydbz

Eskerrik asko!! Jeitsita eta irakurrita, oso ondo dago :thumbsup
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

MikelEiza

Jaitsita, irakurrita eta Submanga-ra igota.

Eskerrik asko :thumbsup!

darko

Eskerrik asko zuri BeleBeltz, Submangara igotzeagatik.

Gaur bi atal gehiago igota hemen, ondo izan.
Hizkuntza bat ez da galtzen ez dakitenek ikasten ez dutelako, inperialistek eurena inposatzen dutelako baizik

darko

Laugarren liburukiko lehen bi atalak (27 eta 28) igota hemen. Ondo izan.
Hizkuntza bat ez da galtzen ez dakitenek ikasten ez dutelako, inperialistek eurena inposatzen dutelako baizik

MikelEiza

Irakurrita eta submanga-ra igota.

Eskerrik asko Darko :thumbsup.

PD:Ea azterketan bukatu bezain laster Death Note-eko orri gehiago pasatzen dizkizudan.

jonnydbz

Jeisten, esker mila!! :thumbsup
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

darko

Beno, beste bi atal jarri ditut irakurtzeko edo/eta deskargatzeko.

Daukan arrakasta ikusita eta orain denbora gutxiago dudanez, agian liburuki hau bukatzean liburuki osoak egin arte itxarongo dut hemen jartzeko. Baina alde batera ez dut utziko!

PD: Ajuk (edo beste administratzaileren batek) Komikiak atalean dagoen mezu bakarreko gaia ezabatu eta ondoren gai hau bertara pasako balu eskertuko nioke :holas:
Hizkuntza bat ez da galtzen ez dakitenek ikasten ez dutelako, inperialistek eurena inposatzen dutelako baizik

darko

Beno, 4. liburukia bukatzeko falta ziren 5 atalak igo ditut Submanga.com web orrian irakurtzeko. Deskargatzeko liburuki osoak igoko ditut (hasieran egindako akatsen batzuk ere zuzendu behar ditut).

Norbaitek 5. liburukitik 25.enera bitarteko rawak edo kalitate txukuneko scanak non aurki ditzakedan esango balit asko eskertuko nioke, nik dauzkadanak lehenengo laurak baino eskasagoak dira eta.

Ondo izan.
Hizkuntza bat ez da galtzen ez dakitenek ikasten ez dutelako, inperialistek eurena inposatzen dutelako baizik

jonnydbz

#133
MangaHelpers-en hau da dagoena, hasierako liburukiak 20 mega ingurukoak dira, ez dut uste oso onak izango direnik...

Ibiltzen naizen beste foro baten begira beste link batzuk aurkitu ditut, hauek hobeak direla uste dut (40 megatik gorakoak).

Ea lagungarriak zaizkizun.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

#134
Sharean 55 liburukiren pack bat aurkitu eta jaisten jarri dut oraintxe bertan. Liburuki bakoitzeko 50 megako media dauka, ea nolakoak diren.

EDIT: Jaitsi dut eta ez da beste munduko ezer. Lehen liburukiak zertxobait difuminatuta daude, eta papera nahiko txarra dute ze atzekoa trasparentatzen da...