PS3Ko Jokoak Merke Ingalaterran

Sortzailea Arsenicum, 2009ko Urtarrilaren 12a, 22:15:57

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Arsenicum


Ez dakit zeuetako zenbatek eukiko dozuen PS3, nik badekot eta kristona da... baie pega oso handi bat deko: ezin da pirateatu  :brickwall

Ganera beste gauza txar bat deko: jokoen prezioak  :brickwall Edozein jokogaitik 60-70 ? ordaindu behar direz eta benetako lapurreta da nire ustez. Ba bueno, beste egunean lagun batek esan zidan euroa ta libra parean dagozela (ez dotenez telebistarik ikusten ba enteratu bez. Hau, cinetube efektoa da) eta inglaterrako orri batzutan erosi ezkero, merkeago urtetzen dala.

http://www.blahdvd.com/ Web orri honetan danetarik dekozue, musika, jokoak... Hor ez dagoena Amazon.co.uk orrira joateko link bat emoten deu.

Hemen, Inportazioko Jokoen Zerrenda Inportazioko jokoen zerrenda bat dago, el otro lado web orrikoek egindakoa. Hor ikusten da inglaterrako jokoak gaztelera dakarren edo ez.

Nik lagun batzuekaz batera joko batzuk erosi dotaz, 181 ? gastatu duz guztira, eta hemengo prezioa 350 ?-koa da.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Aju

Joder, hor dana dago merkeago, edozein konsolatakoa, ta askogatik gainera. Harrigarriena Amazonen Xbox360 Arcade bertsioa 145€tan dagola, ta 60GBeko disko duroarekin 177€tan. Askon artean hartuta gauzak oso ondo urteten dau erosteak.

Arsenicum


Heldu dast joko bat. Erosi ta 3. egunean. Ingelesen correos hori bai dabilela ondo, ta ez hemen dekoguna. Little Big Planet jokoa 23,41 ?-tan. Gazteleraz dator ta berri berria da, zabaldu barik etorri da. Ikusi zenbat balio deuen Game bideojoko dendan.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Aju

Honako gauzak ahalik gehien zabaldu behar dira, hemengo enpresak ikusteko gero ta fuga handiagoa egongo dala jendearen partetik Ingalaterran erosteko, neurriren bat hartzera behartu behartu arte. Ezta normala, prezio unifikatuak be ez dot eskatzen, baina zerbait parekatuago bai. Hauek kapaz dira hemengo prezioak dauden moduan itxi ta besteak igotzeko XD

Jokoekin 60€ko barrera pasatzen ausartzea be... :smiley_1140:

Taichisan

Nik ere pentsatzen dut prezioak abusibuak direzela baino ez gaitezen engainatu bez.
Orain ingalaterran jokuak erostea merkeago ateratzen zaigu euroa monetatzan dekogun herri guztiei libra asko jaitsi delako, euroaren balioaren antzera. Baino izatez ingalaterrako libra normalean euro terdi edo 2 eurotan egoten da, horregatik kalkuluak egiten badituzue hemen bezain beste balio dute jokoan han, baita ere estatu batuetan ta japonian. Orduan prezioak gutxi gora behera berdinak izaten dira, baino moneta ezberdinak izanda balioak jaitsi egiten badute askoz merkeago ateratzen zaizkigu moneta indartsuagoa dugunei.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2009ko Urtarrilaren 18a, 14:54:41
Nik ere pentsatzen dut prezioak abusibuak direzela baino ez gaitezen engainatu bez.
Orain ingalaterran jokuak erostea merkeago ateratzen zaigu euroa monetatzan dekogun herri guztiei libra asko jaitsi delako, euroaren balioaren antzera. Baino izatez ingalaterrako libra normalean euro terdi edo 2 eurotan egoten da, horregatik kalkuluak egiten badituzue hemen bezain beste balio dute jokoan han, baita ere estatu batuetan ta japonian. Orduan prezioak gutxi gora behera berdinak izaten dira, baino moneta ezberdinak izanda balioak jaitsi egiten badute askoz merkeago ateratzen zaizkigu moneta indartsuagoa dugunei.

Momentuan momentuko aukra onena aprobetxatzen jakin behar da. Beste merkatu batek gauza berdina merkeago eskaintzen badizu, norberak ere kontraoferta bat egin beharko du jendeak alde ez egiteko. Hori bizitza guztian horrela izan da. Enpresek ez dute gure penarik, ba geure ere ez beraiena.

baronluigi

Eta seguru Lurralde irekioak direla

Espainian jokoak erostea timo galanta da. Beste lekuetan baino garestiago egoteaz gainera, europako beste edozein lurraldetan aurki daitezkeen bertsioak izan oi dira. Hemen dena MULTI5 izan oi da.

C4GTA

Mila esker informazioarengatik jeje baten bat agregatu nahiez gero.

nire ID: c4picasso

Laguntzaile bila nabil nire webgunerako. Anima zaitez laguntxo. Iradokizunak abildua aintzindari.info

Arsenicum


Heldu zaizkit joko gehienak, azkenean 7 erosi genduzen 3ren artean, ta 5 heldu dira inongo arazo barik. Uste dot beste biak bihar helduko direzela. Amazon eta Blahdvd orrietan erosi dotaz. BBK-ko mastercard txartelagaz (nik dekotena dalako, suposatzen dot Kutxak be eukiko deuela) ordaintzen da.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

rastor

Beno nik ps3 etaz paso. Egie esan jokutako pc zalegoa naiz. Estrategikoak gustatzen zaizkit geienbat. Empire total war jokua ateratzeko zain nau (ordenagailu berria suposatuko dit erostea).

Ba?o ari honi jarraikiz onako hau interesgarria izango dezue:
http://zonaforo.meristation.com/foros/viewtopic.php?t=1225670

Arsenicum


Eta command & Conquer? Nik Command and Conquer 3, bere espantsioa la ira de Kane, eta Red Alert 3-a pasatu dotaz. Ezagutuko dozuz fijo.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Aju

Aber, galdera bi dauzkat. Nintendo DSa erostekotan nago, eta interneten pixkat kotilleatuz, web hau aurkitu dut.

Nire asmoa DSi berriari itxarotea zen, baina kaka gehiegi sartu diote 170?tan jartzeko (web horretako diferentziagatik ez du merezi). Horregatik, DS Litea aukera ona egiten zait. Web horretan DS Lite beltzak 81,5 libra (86?) balio ditu, eta beste koloreek 100 libra. Non egon daiteke tranpa zuen ustez? :meparto: :meparto: :meparto: Prezio horretan erakargarri egiten da hortik erostea.

Eta beste galdera entxufearena da. Beste voltaia batean doaz, ez? Adaptadore bat erosi beharko litzateke, ezta?

Diotenez DS Litea hemen 100?ra jaitsiko omen da DSia ateratzen denean apirilaren 3an, eta orduan eluke mereziko web horretan Litea erostea, baina rumoreak horixe dira, rumorea.