Bleach euskeraz

Sortzailea Neriel, 2007ko Azaroaren 10a, 15:09:48

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Neriel

Apa!!!

Neriel naiz, eta hemen jartzen dituzuen Dragoi Bolako kapituluei esker ezagutu det foro hau.  :tv_happy

Manga batzuk ere euskeraratzen dituzuela ikusita, horrelako zerbait egitea bururatu zait. Beraz, Bleach manga euskeraratzen hasi naiz eta ondo iruditzen bazaizue hementxe jarriko det kapitulu bat astero, gutxi gorabehera. :irak

Horrelako zerbait egiten deten lehen aldia da, esango diazue ze iruditzen zaizuen.

Mil esker, aio! :bye1
Ez degu inoiz malkorik isuri behar. Gizakiaren porrota da, eta emozioen aurrean amore ematen badegu
frogatzen degun gauza bakarra hauek menperatzeko gure ezintasuna da.

orionatk

Nigatik primeran  :egiptooo

Aju

Ondo ondo, badoa jendea animatzen :vueltasss

Neriel

Primeran!! :thumbsup
Oraintxe jarriko det lehen kapitulua, ea ze iruditzen zaizuen! :aznn
Ez degu inoiz malkorik isuri behar. Gizakiaren porrota da, eta emozioen aurrean amore ematen badegu
frogatzen degun gauza bakarra hauek menperatzeko gure ezintasuna da.

jonnydbz

Primeran!! Gero eta manga gehiago!!
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Kiogo

Ongi etorri Neriel!

Oso ideia ona da! Bleach asko gustatzen zait, beraz irakurle bat behintzat badaukazu!
PD: Beste neska bat gehiago!  :cheesyy  :egiptooo

jonnydbz

#6
Aipamenaren egilea: Kiogo  Noiz: 2007ko Azaroaren 10a, 21:03:19
PD: Beste neska bat gehiago!  :cheesyy  :egiptooo
Hori hori!! :xD Lehen ez naiz konturatu, jajaja. Aaaaaaa, ta ongi etorri Neriel!!!
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Taichisan

Ongi etorri Neriel Euskal-Encodingsera eta eskerrik asko manga zoragarri hori euskaratzeagatik^^
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!