ETB puteatzen dabil edo..?

Sortzailea Aju, 2006ko Apirilaren 10a, 20:17:39

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Aju

Ba hori, oraintxe erosi du lagun batek dvd grabagailu bat disko duroarekin, eta Digital+ ere jarri du, eta beno, badakit serieak hartzeko eskatzea kriston marroia dela, baina Fernando Amezketarra laburra denez, esan nion ea grabatuko zidan eta berak baietz esan zidan. Kontua da, azken 10 egunetan edo, atal bakarra eman dutela (eta ezin izan zuen grabatu ez duelako kontrolatzen oraindik grabagailua, hurrengo bere etxera joan behar naiz ea nik ulertu eta azaltzen diodan), eta hurrengo beste 7 egunetan ez dago progrmatuta.

Hemen nabil lagunekin komentatzen, eta esaten nabil GT hartzen nenbilela posteatu nuela berton eta kendu egin zutela, ta Fernando ere nahi dudala posteatu nuen, eta ya bidean dago edo zer?!! Txiste moduan esaten hasi nintzen baina ya neu ere sinesten hasita nago XD

Beno, hala bada, Maite Kutuna kapturatuko dut. (Quitadlo si hay cojones). Taichisan, zuri ez dizute Doremi kentzen, niri puteatzen dabiltza XD

Ah, taichisan, Batman distribuitzen jarraitu behar duzu? %79n daukala esan dit lagun batek.

Aju

Beno, atzo zerbait dezentea zela uste nuen baina ya hurrengo egunean post hau ikusita, uste dut hobeto dagoela hemen

Taichisan

Doremiren magia ez baina kochikamerekin kriston putada egiten dute, zeren barabilte aste oso bat eman gabe txirrindularitza dela eta eta saskibaloia dela eta(beno, ia 2 aste asi sin mas), eta gero, maskararekin ere pixckat berdina zeren beti daukat ordu bi programatuta dvda grabatzeko eta asibidez igandeko atala 5 minutu askeneako aprtekoa ez zuen grabatu(baina mesa santu osoa bai noski??)eske azken finean etxean egon behar naiz grabatzeko gauzak porke sino mno grabo ni ostia edo kalitatea jaisten da ordu gehiago jartzen badiot grabatzeko baina bueno....bide batez esan ARTEAko eroskin ikusi ditudala fernando amezketarraren 4 vhs(uste dot) eta txirritaren vhs bakarra,4,50? balio duyte bakoitzak,nahibaduzu erosi egingo ditiat guztiak eta gero dvdra pasatu,esango didazu zerbait^^ AIOOO!!!!

p.d:Dragoi bola Zren kontua lasai egon, artu ezazu zeure denbora, Aju: Berriro editatzen dut, ez dut uste inork irakurriko duenik hau baino bueno, gaizkiulertuak egon dira ta lehen nire pixukide batek galdetu dit ea hemen zekarrena berari buruz zihoan (ni neuk behintzat ez dut ikusten nola atera duen konklusioa baina bueno), eta esan nahi dut hemen zekarrena nik egindako Dragoi Bola GTko atalei audio japoniarra kendu eta gero beste release bat balitz bezala atera zuen tipoari buruz zihoan, Barbadilek eta Metalizerrek jakingo dute zertaz ari naizen  :wink:
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

Ba ya ez dakit zer pentsatu, ze astelehenean posteatu nuen lehen posta, eta idatzi baino 5 minutu begiratu nuen, eta ez zegoen programatuta emisiorik, eta lehen sartu naiz eta larunbatean dago atal bat, eta asteartean beste bat (baina egun honetako programazioa ez zegoen jarrita astelehenean, beraz ezin ezer esan), eta gainera bitxia den arren, 3 egunetan Lazkao Txiki eman behar dute aste santu honetan, bihartik hasita ETB1en  :shock:

Beno, ya behin idazten hasita, Asterix ere hartu nahi nuen, bideo remasterizatuekin montajea egiteko, baina harrigarria badirudi ere, ez dute emango. Lehen aste santuak izango dira Asterix gabe, ya erritua bihurtzen hasita zegoen eta...

Eta VHSei buruz taichisan, agian Txirritarena ondo letorke, baina Fernando Amezketarrarena ez da interesatzen ze ETBSatetik hartuko ditu nire lagunak, eta logo ez balu DVDrip bat dela esan daiteke

Beno, ya behin eskatzen hasita, EMAN GT-REN AZKEN ATALAK ERDIZKA UTZI BEHARREAN, PUTO CANAL eta Mortadelo eta Filemon ematea ere ondo legoke, orain dvdrip oso onak baitaude emulen eta ni jaisten nabil badaezpada, eta asko berotu ezkero neuk erosiko dut vhsa megadendan.  :)

Taichisan

Ba ikusi egin diat asteartean MARKO-ren filma emango dutela, eta gaur DORAEMON ETA LABERINTUKO MISTERIOA(luk internacionalek ateratako dvda bakarrik gaztelaniaz eta catalaneraz zegoen)eman dute de un dia pa otro ezer esan gabe,menos mal ohartu egin nintzela eta grabatu egin dudala bestela ez nuke inoiz doraemonen euskarazko filmategia sekula amaituko...baita esan beharra dago, horain gainera ZINE ORON bethoven ematen hari direla(saga guztia antza??)pa tokar los cojones, zeren hor dagho oraindik eman ez duten MATRIX eta bikozitua gainera, edo filme gehiago euskaratuak eta oraingokoak ez dutela emititzen eta ez diat ulrtzen zergaitik jotzen dute filme aintzinetara(chalton heston, edo horietakoak gainera)nik uste dut barre egiten digutela "a la cara" zeren ez dago ezkubiderik hau egitera...gainera, orain aste santuan pokemon ematen dute(astelehenetik ostiralera, 10 atal guztira) 21.ataletik asten dira, eta gero zer? ba, noski, udararte itxaron berriz emango dutela eta....enfin, sutan kiskaltzen hari naizela, aio!!
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

FHarlock

Igandean eman zuten Jhon Waynen bat, Tren lapurrak, uste dut, bukatzen zegoen, eta bikoizketak deigarria egin zitzaidan, 80 hamarkadan egindakoa iruditu zitzaidan, abotsen arabera.

Hori bai, pan & scan ihesi egiteko modukoa.