Espainiar eta latinoamerikar lurralderako DragonBoxa

Sortzailea Aju, 2006ko Apirilaren 24a, 22:44:55

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Aju

Quien lo diria... Ia urtebete da proiektua sortu zela eta gaur gauean aterako da lehenengo dvda 6 atalekin. Momentuz gaur taldekoen artean zabalduko dugu, eta behin bukatuta dagoenean emuletik distribuituko da. Zer esanik ez dago que se ha rogado mucho el muy cabron.

Baten batek ezagutzen ez bazuen:
-DragonBoxa ripeatu zen (15000ko bitratearekin atera  :shock:  filtroak aplikatu eta dvd bakoitzean sei atal sartuko dira. 8 audio dauzka: Gaztelera espainiarra eta latinoa, katalana, euskera, galiziera, valentziera, ingelera eta japoniera. Eta azpitituluak ere beste horrenbeste japoniera kenduta. Karaokeak ere badauzka.

Menuak Boxeko berdinak dira, bertatik hartuak, baina opzioetan hizkuntza bakoitza hautatzean, kanjien lekuan hautatu den hizkuntzako textua agertzen da, eta partaideentzako kredituak ere gehitu dira (hauxe da falta den bakarra, problemak ari da ematen kredituetarako linka egitean, baina uste dut Gokuren kamisetako logotipoan jarriko dela kredituetako linka, hau konpontzean prest egongo da), eta doaneko gauza bat delakoaren textua ere sartu da, inork dirurik atera ez dezan honekin (dena den seguru batek baino gehiagok salduko duela, harrapatzen badut bastardoren bat difamatu egingo dut, uste dut taldekook pendiente egongo garela ebayen)

Espero dugu ya martxa pixkat hartzea, eta 3 astetik behin dvd bat ateratzea, ni euskerazko azpitituluen arduraduna naiz (eta lehenengo dvdan audio latinoena ere bai), eta taichisan euskerazko audioarena, eta guri dagokigunez irailean ere eginda zeuden, baina arazo handiena azpititulu gallegoen arduradunak eman dizkigu, 7 hilabetetan ez baitzuen ezer egin, eta neurriak hartu dira. Ea 3 astetako erritmoa hartzen dugun.

Kalitatea izugarria da, benetan

Aju

Beno, acayonekin egon naiz hizketan orain arte, eta lotara joan da DVD agrabatzen utzirik probatzeko ea dena ondo dabilen, beraz, bihar zabalduko du taldekoen artean eta ea etzi emulean dagoen.

Hau amorrua, bihar Donostiara noa eta bittorrenta martxan uzten badut anaiak bere pelikula mierda sarnoso zaharrak (blanco y negrokoak gehienak) jaisten jartzeko emulea jarri eta bittorrenta kenduko dit. Ostiralean heltzean jaitsiko dut eta daukadan bezain laster (ordurako neu izango naiz ez daukan taldeko bakarra, beraz seed asko izango ditut neuretzako  :D ) emulean jarriko dut, eta hemengo baten bat ikusten badut prioritatea emango diot jaisteko nahi badu, edo bestela eskatu bertotik.

Taichisan, daukazunean jarri elinka mesedez, honek merezi du eta ;)

Beno, eta orain aste santuetako lanak egitera noa XD

Barbadil

Neri ikusiko didazu egun hauetako batean linka jarri eta gero. Barbadil edo Barbax izango naiz.

PD->Nere anaiak BitTorrent-ean 11 pelikula jarri ditu (erdiak 2CD-koak gainera), kriston astoa da!!! Burrukan ibili beharko naiz ni ere.
Kupel txarretik...
ardo onik ez.

Aju

Pasa didate torrenta, oraintxe jarriko dut jaisten eta daukadanean komentatuko dizuet eta emulean jarriko dut

Mua_2001

nola igoko da?? dvd guztia iso artxibo batean edo nola?  :oops:


Aju

96'1% noa, gauerdirako jaitsita dago (taldeko lehenengoa izango naizela uste dut XD). Jaitsi bezain laster jarriko dut emulen, beraz, adi Barbadil.

Ba torrentak 4 artxibo dauzka 1GBekoak, eta gero beste rar artxibo bat gainerako artxiboekin. Arazoa zen emuleak ez zituela hartzen 4GB baino handiago ziren artxiboak, baina antza denez bertsio berriek bai onartzen dute.

Daukadanean esango dizuet zer egin behar den grabatzeko, ze artxiboek "DragonTeam.-------------(<---ez dakit zer dakarren zehazki).VTS_01" edo horrelako izena daukate, eta VTS_01 edo horrelako zerbait jarri behar da. Esango dizuet zer den zehazki bihar edo.

Solodvdr eta horrelako webetan ere komentatu da releasearen berri eta oso interesatuta daude, eta torrent bidez ere egongo da jaisteko aukera horrenbestez  :D

Aju

Jaitsi dut!

Monitorearen aurrean egonda eta pantalla completan jarrita ere ez dut akatsik ikusten, perfekto ikusten da, a ze kalitatea, sekula ez dut ikusi DBren bideo hoberik, eta anda que he visto un huevo  :shock:  :shock:

Aju

Beno, hemen nabil jo ta su akatsen bila eta baten batzuk aurkitu dizkiot.

Basikamente hauek izan dira:
-Subtituluak apenas ikusten dira, agian askorentzat ez da arazoa, baina niretzat bai, sinestu, horretan lan eginda asko joditzen du XD Merituak audioek daramatzate, eta audio bat 15 minututan eginda dago, eta subtituluak apenas ikusiko dira eta horrek 100 minutu inork ez dizkizu kentzen egiteak.
-Errebobinatu ezkero subtituluak ez dira ikusten (badago era bat ikusteko). Errebobinatu behar baduzu, openinga bukatu orduko play eman behar duzu eta dvari utzi VOB artxibotik aldatzen automatikoki (adibidez openingetik atalera pasatzen), eta ya behin pasatu dela errebobina dezakezu lasai; hori egin ezean ez dira ikusiko
-Kredituak azkarregi pasatzen dira

Beno, lehenengo bi arrazoi horiek uste dut taldekoen artean eztabaidatu behar direla, ze uste dut v2 bat egiteko modukoa dela, eta horrenbestez momentuz ez dut emulean jarriko :?

Kalitatea, izugarria  :shock:

Barbadil

Torrent bitartez jeisteko mudurik ba dago edo torrent-a eta trackerra pribatuak dira? :?
Kupel txarretik...
ardo onik ez.

Aju

Pribatuak dira, taldekoek bakarrik jaitsi dezakegu. Dena den esan nuen Solodvdr eta beste web ezagun batekoak interesatuta zeudela eta beraiek igoko dutela bittorrent bidez.

Oraintxe nabil jartzen emulen dvda, kodifikatzen ari da orain, eta beste 10 minutu barru bukatuko du.

"Dragonteam" jarri bilatzeko eta 5 artxibo agertuko dira.

Behin dena jaitsi duzuelarik, 1GBeko artxiboei izena aldatu behar zaie "VTS_10_1" "VTS_10_2" "VTS_10_3" "VTS_10_4" (eske ezin genituen izen horiekin utzi ze bestela batek jakin zertzuk diren) bezala uzteko eta rar artxiboa deskonprimitu. Gero ya "Grabar archivos de DVD de video" hautatu eta a?aditu artxibo guztiak.

Barbadil, 18:00 orduko jartzen baduzu jaisten eta ikusten bazaitut prioritatea emango dizut. Oraingo astean metalyzerrekin geratu naiz eta dvda pasako diot, baten batek Donostiatik pasatu behar badu asteazkenean, badaki...

Eta ez naiz nekatuko esaten, en dos palabras, Im presionante; igartzen da autoreetako bat naizela XD Kagoen, lehen gainetik begira nengoela euskerazko subtituluetan akats bat aurkitu dut :( Baina zuzentzaile bat aurkitu didate, Shadowbladeren ezagun bat  :D

EDIT: Lehen minutuan 17 eskaera  :shock:

Aju

Ahaztu egin zait esatea, komentatzen nuen arazoa, DVD-Video guztiekin gertatzen dela eta dificilmente konpon daitekeela.

Karaokeak aktibatzen badira, azpitituluak ez dira ikusiko DVDari openingetik atalera berari automatikamente egiten uzten ez bazaio (errebobinatzen bazaude une horretan, ahaztu), hori da gertatzen dena. Dena den, "next" teklari sakatu ezkero (>>|) automatikoki pasatzen du openingetik atalera, ataletik endingera eta endingetik laburpenera, eta honela eginda bai agertzen dira subtituluak, asi ke ez dago arazorik.Gero audioetan ere desfase txikiren bat badago, ikusi dudan handiena momentuz euskerazko lehen atalean, hasieratik, Gokuk enborra apurtu arterakoa, baina latinoak ere adibidez badauka desfase txikiren bat uneren batean (eta hau neuk egin nuen), katalanen bati ere zerbait igarri diot. Baina badiotsuet, euskerazko lehen atalekoa kenduta, besteak desfasea daukatela jakiteko a ello ipini behar zara fijaten ea desfaserik dagoen edo ez ze bestela cuela perfectamente.

ed2k://|file|DBBOX-DVD01-DVDVideo.by.DragonTeam.Resto.rar|399832498|2CF9E9AEE925382787E3520B9E8F0F33|h=TDVC2FB6GIHSAME42WDHMGIJ6U4W6EOO|/
ed2k://|file|DBBOX-DVD01-DVDVideo.by.DragonTeam.VTS_10_1.VOB|1073565696|9BA352FB009A375E1B72B8C886DD7FD3|h=U6BKZLYKT7Z7UGTPSA5ZSSDKGZ6UP3C3|/
ed2k://|file|DBBOX-DVD01-DVDVideo.by.DragonTeam.VTS_10_2.VOB|1073565696|2C64D82F8F9FCEF4B036C1F56B94336F|h=BJH3CLJ6IFUMTELS4XDPDTKQA2KB6ORB|/
ed2k://|file|DBBOX-DVD01-DVDVideo.by.DragonTeam.VTS_10_3.VOB|1073565696|6DF03D4AAC9F1F3E11EAE79FC9D3C901|h=KWQ7WJOK5GMPFJY6GYACYJJ42MB53TRE|/
ed2k://|file|DBBOX-DVD01-DVDVideo.by.DragonTeam.VTS_10_4.VOB|1073565696|B2D77F3AE23836C254243BE44FF54583|h=W2WVQEYZ2LNJB2Z5UPOKESL3W5XQJHUO|/

Hor dauzkazue 5 artxiboak

Pega bakarra, ba subtituluen tamaina berriro ere, baina 17 pulgadago TVa da nirea, asi ke igual normala da ez ikustea ondo. Borde beltza dauzkatenak zail dira ikusteko, eta eskerrak narradoreak bakarrik dauzkan borde beltzak, besteek koloreetakoak baitauzkate  :D

Barbadil

Beno, ba bihar arratsaldean 6:30ak inguru jarriko dut jaisten (Inor ez badago ordenagailuan noski :cry:  )

Irrika bizian bago atalak lortzeko. :D . Eskerrikasko zuen lanagatik!!
Kupel txarretik...
ardo onik ez.

Mua_2001

lehenengo dvd-aren jaitsiera kantzelatu egin da. Acayon-ek karaokean akats batzuk ikusi ditu eta konpondu nahi ditu. Beraz, argitaratutako elinkak ez dute balio zeren eta hash balioa aldatu egingo da konponketak egin ondoren. Elink berriak jarriko ditu prest daudenean.

Nire ustez proiektu hau zaila izango da aurrera eramatea...:S


Aju

Joder que liada, ni donostian nago ta etxean emulen jarrita daukat  :?

Suposatzen nuen bai v2 bertsio bat egin beharko zala, gauza batzuk hobe zitezkeelako. Arazoa da karaokeak kargatzen badira, azpitituluak ez direla kargatzen, edo holako zerbait.

Dena den Mua, ez desanimatu ze normala da gertatzen ari dena, eta nahiko ondo joan dela esango nuke lehen dvda izateko akatsei dagokionez, zuk izan kontuan menuak, karaokeak eta horrelako gauzak oraintxe konponduko direla eta gehiago ez direla erretokatu beharko, ze aldatuko den bakarra bideoa eta audioa da  :D

Ba v2 bat atera behar denez,  azpitituluak pasako dizkiot nire zuzentzaile ofizialari zuzentzeko ze akats bat aurkitu nuen XD

Mua_2001

lasaiago gelditzen naiz:) kaptura batzuk ikusi ditut eta kalitatea ikaragarri ona da . :D