KARE KANO [26/26]

Sortzailea Aju, 2007ko Abenduaren 20a, 19:28:31

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Aju

23-25 jarrita eta seriearen emisioarekin egunean jarrita

barraplaust

Mila esker! Jeisten... :hail :yahoo
Soilik herriak salba dezake herria.

Taichisan

Azkenean ni grabatu nizuna VHSan hartu zendun zuk gauean?? jakiteko da ia audioa atera behar dodan ala ez...

P.D: bikain! 10 atal gelditzenzaigu jadaXD lehengo 9ak ta 26.atala jejejeje
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

kenshin

woooooo! aupa!!
inoiz ez dut kare kano ikusi, eta gogo asko nituen ikusteko... jeisten hasi naiz... baina... galdera bat... pandon jartzeko asmoa duzue? sk... emulen, (uste dut) gehiago tardatzen duela... T^T
beste guztiagatik eskerrik asko!!!

Aju

Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2008ko Urtarrilaren 03a, 20:34:14
P.D: bikain! 10 atal gelditzenzaigu jadaXD lehengo 9ak ta 26.atala jejejeje
10a ere faltan dago, 11 falta dira. Ea zortea dagoen eta errepikatzen duten berriro. Eta promozioak ere ea irauten duen beste 11 egun :dead

Aipamenaren egilea: kenshin  Noiz: 2008ko Urtarrilaren 03a, 21:06:42
pandon jartzeko asmoa duzue?
Nik behintzat ez, igoko dudan guztia beti izango da emulen.

Aju

Atzo eman zuten azken atala eta gaur berriro hasi dira hasieratik :lmaosmiley3

Urtarrilaren 14an emango dute behar dugun azken audioa, eta hemendik aurrera astegunetan Donostian egongo naizenez, nik ezingo ditut hartu audioak, beraz, mesedez, ahal duzuenok har itzazue, 5-6 audio bakarrik dira.

Egun hauetan izango litzake: urtarrilak 7-11, 14 (Teorian 11 gauean etxean nago eta har dezaket, ba?a badaezpada diot)

Taichisan

Bale, sahiatuko naz vhsan grabatzen dvd grabagailu berria erosten dudan arte, behintzat audioak soilik badira uste dut ongi hartu izango ditudala, norbaitek ere ahal izanez gero esan dezala :tv_happy
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Arsenicum


Ni be saiatuko naz, DVD grabagailuagaz.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Aju

1,2,5 ta 26 atalak gehituta. Ahaztuta neukan 3 ta 4 audioekin arazoa izan nuela. Arsenicum eta Taichisan, begiratu mesedez aber dauzkazuen. Uste dut Taichisanek 3a ez zeukala ta 4a baietz. Arsenicum, amonan dvda hustu dozu? Ea datorren astean 6-10 egiten dodazen minimo.

shanks_op

zer audioak dituzue ala ez ze ea ze seriea amaitzen dozuen
animo  :Totally_jammin_out :Totally_jammin_out :Totally_jammin_out :Totally_jammin_out
pepito tolejo ataca de nuevo!!!! EITB no tokes los cojones espa?ol!!

Aju

3.a edo 4.a falta zaigu, eta uztailean amaituko dut egiten, ulertuko duzun moduan bizitza pertsonala daukagu ta.

Taichisan

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2008ko Maiatzaren 24a, 11:53:58
3.a edo 4.a falta zaigu, eta uztailean amaituko dut egiten, ulertuko duzun moduan bizitza pertsonala daukagu ta.

Ni aspaldi dekodala porseakaso 4,6 eta 7.ataleko audioak, behar badituzu esan^^
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

#42
Ba 4a behar dut, eta 3.a bakarrik faltako litzake. baten batek euskaltelen 70 kanaletan Betizu Kanala badauka, saia dadila grabatzen mesedez, ze pena bat da seriea baten faltan geratzea.

Taichisan

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2008ko Maiatzaren 24a, 17:39:09
Ba 4a behar dut, eta 3.a bakarrik faltako litzake. baten batek euskaltelen 70 kanaletan Betizu Kanala badauka, saia dadila grabatzen mesedez, ze pena bat da seriea baten faltan geratzea.

Ongi, ba pasako dotzet bihar bale?
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

kutxipoo

Nola doa asuntua? Aupa mutilak, gitxi gelditzen da eta.

Ez dakit zelan izango da orain, baina orain dala urte batzuk eman ebenean, zoroetxe bat zan, ordutegia aldatu, kapitulu bat emon ordez bi, beste egun baten ezer. Azkenean, ez neban ikusi ahal izan. Amaitzen dozuenean bajatuko dot ta konpartitzen jarri.

?nimo.