Ninja dortokak - Teenage mutant ninja turtles (1990) [MEGA|1080p] [ONLINE]

Sortzailea Taichisan, 2007ko Abenduaren 31a, 01:00:37

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

arrakala

1080p bertsioa gehitua, MEGAn online ikusteko moduan

Ortzi


arrakala

Iepa Ortzi! Bai, MEGAk etengabe botatzen zidak filma, ez zekiat zergatik.. Drivera igo diat, ea bertan gehiago irauten duen... Segi bizkor!

Ortzi

Mila esker, Arrakala! Jeitsita, inolako arazorik gabe. Esandakoa, mila esker berriz ere, hain arin berrigotzeagatik! Aupa hi!

kgoku

Berriro ere ezabatu dute. Ea norbaitek igotzen duen berriro, ze bere bila egon naiz. Eskerrik asko!


arrakala

Aupa Xabeer! Lotura eguneratua. Badira film batzuk zerbitzari guztiek etengabe botatzen dizkidatenak, eta hau da horietako bat.. baditu 30 urte eta ez da bereziki film kotizatua, baina.. auskalo. Eskerrik asko adi ibiltzeagatik Xabeer!


xabeer

Oraintxe bota didate esteka hau niri ere... Beste moduren baten berrigoko dut ez dezaten kendu


xabeer


arrakala

Bai, ni ere desesperatu egin nintzen film honekin, etengabe botatzen du Megak.. eta kontuak ixten dizkizu gainera, hori okerragoa dela! Enfin, bertze aukera batzuk aztertzen ari gara bideoak igo etabestekak partekatzeko, Mega etsigarri xamarra da eta. Ea laster topatzen diogun alternatiba eraginkorren bat

arrakala

Berrigota! Megak etengabe botatzen duen film horietakoa da eta UpStream-era igo dut. Ea zer moduz doan hor