Maitane no quiere constitucionalistas

Sortzailea Jotake[EH], 2008ko Urtarrilaren 26a, 12:39:52

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Jotake[EH]

?Vascos y vascas! ?Patriotas! Nuestros sue?os h?medos (y vascos) ya tienen un lugar para practicar la caidita de Roma Bilbao y sus afueras.

Esta ma?ana recog?amos del correo un anuncio aparecido ayer 23 de enero del 2008 en la secci?n de contactos de El Diario Vasco. Es ver?dico. Que yo lo v?.

Si la de meretriz es la labor m?s vieja del mundo, se intuye que en sus relaciones comerciales emplear?a uno de los idiomas m?s viejos del mundo,?no?


Aju

Horrek deitzea merezi du konfirmatzeko benetan den ala ez :xD

getxoztarra


barraplaust

Kalakan  ikusi al zendun hori Jotake? Nik astizkenen ikusi nun kalaka ta gauza beraz hitz eiten eon zien, ta uste det deitu deitu ziotela, baina ez dakit ez ote zuen erantzun gabe utzi. Gauza da agertu zala beste bat euskalduna zena, kamaren aurrean euskeraz hitz eiten. Irrintziarena bai dela ona!  :xD
Soilik herriak salba dezake herria.

Jotake[EH]

Aipamenaren egilea: barraplaust  Noiz: 2008ko Urtarrilaren 26a, 14:45:13
Kalakan  ikusi al zendun hori Jotake? Nik astizkenen ikusi nun kalaka ta gauza beraz hitz eiten eon zien, ta uste det deitu deitu ziotela, baina ez dakit ez ote zuen erantzun gabe utzi. Gauza da agertu zala beste bat euskalduna zena, kamaren aurrean euskeraz hitz eiten. Irrintziarena bai dela ona!  :xD

Kalakakoa ikusi nuen baina hau interneten ikusi egin dut. Grazia eman zidan jendeak neskak euskaldunak izatea nahi dituela eta gero neska horrek esaten zuena 300 bat euro irabazten zituela astean  :huhh

Jotake[EH]

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2008ko Urtarrilaren 26a, 13:25:48
Horrek deitzea merezi du konfirmatzeko benetan den ala ez :xD

Nobait deitu dezala  :xD

jonnydbz

Azkenean Euskadi Comanche programaren broma bat izan zen hau, dei mordoa jaso omen zuten, zuetako norbait akaso?? :lol
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Ez nintzan oso adi egon, baina zeozer komentatu zuten. Beraiena zen broma?

jonnydbz

Bai, beraiena izan zen. Programa oso ona da benetan, azteazken gauetan ikustea merezi du.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa