Gauza Ikaragarria Gertatu zait

Sortzailea Arsenicum, 2008ko Otsailaren 24a, 14:33:06

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Arsenicum


Gaur goizean ogia erostera kaletik oinez nindoala, zerbaitekin estropuz egin dut. Lurrera begiratu eta koaderno bat ikusi dut. Itxura ona zeukan eta etxera ekarri dut. Koadernoan  argibide batzuk daude idatzita ingelesez. Esaten duenaren arabera, pertsona baten izena idatzi ezkero bere aurpegia pentsamenduan daukazun bitartean, pertsona hori 40 segundotan hil egingo da.

  Norbaitek proposamenik al dauka norbaiten izena idazteko?




Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Aju

Bush, Rajoy, Aznar, Fraga (begiratu ea aurreko jabeak idatzita daukan lehendik ze ematen du baietz :xD)...

Taichisan

jajajajajajajajajaja azelako barregure emon doztazu ArsenicumXDDDD sekulakoaXDDD
Ta gero esango dezu ez zerala Frikazo galantaXDDD
Ba hiltzekotan norbait, Ajuk esan dituenaz aparte, eitbko zuzendariak ere despatxatu beharko genituzke ,ezta?XDD ez zait gehio okurriten ointxe( zeren pinotxet ya hilda dago bestela, rediooooooo!!)
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

jonnydbz

Baina ez ahaztu Bin Laden eta horrelakoak ere :lol
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

darko

Ez dakit nondik baina ezaguna egiten zait koaderno hori :lol

Bururatzen ez bazaizu emango dizkizut izenak... Zenbat nahi hainbeste...

Ejemejemtujumigelsanztujutujuejemejemgarzonejemtujutuju
Hizkuntza bat ez da galtzen ez dakitenek ikasten ez dutelako, inperialistek eurena inposatzen dutelako baizik

orionatk


igone

Berlusconi, Benedicto XVI, Rajoy, Aznar, telenobelak eta prentsa arrosa inbentatu zituena, belen esteban...eta horrelako monstruo beldurgarrien izenak idatziko nituzke, beraiek bizirik egotea, tiranosaurus bat atzetik izatea bai?a okerrago bai da
death note, monster,avatar, hell girl...e.t.b