Dragoi Bola Z [Emule] [291/291] [Xvid] [480p]

Sortzailea Aju, 2006ko Maiatzaren 07a, 17:27:36

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

baronluigi

Aizue, eta P2M erabiltze badugu xD

Pixkat Liosoa da, baina nik lagun nezakeen...

Aju

Ko?o, beste bat 20 atalak dauzkana  :shock:

Datorren asterako hurrengo 20 atalak de fijo. P2Mri buruz, 12kb/s-ko igoera daukat, egun erdi bainog ehiago litzake igotzen espresamente bera, ta beno, nik ere nire deskargak dauzkat egiteko... Dena den ikusia zelan zabaldu diran lehenengo 20ak... Nik kalkulatzen nuen asko jota 8 atal egongo zirala osorik igotea eta besteak zati batzuk.

Jonny, 'Artbrush' da fuentea, niri hau gustatu zitzaidan gehien 300 fuente ingurutik ^^

jonnydbz

Hori, hori!!

Beste 20 atal, nik dakit, baina lehen hogeiak aste baten inguruan jeitsi nituen, hori kriston ondo dago. Beste hauek horrela badoaz dpm!! Ia astirik hartzen doten ikusteko, baina ondion badakitzu beste gauza batzuk ein biotela...
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Hurrengo 20ak jarrita lehenengo postean. Zertarako itxaron gehiago.

Mesedez, baten batek guztiak jaisten dituenean abisatu, eta 2-3 pertsonak daukatenean hurrengoak jarriko ditut

jonnydbz

Aupa!! beste 20, martxando!! Baina gauzatxo bat proposatu behar dizut, badakizu nolakoa naizen :D. Gauza da lehenengo postean link osoa jarri beharrean horrela jarri ahal dituzun:

Dragoi Bola Z - 001 - [www.euskal-encodings.tk] Xvid.avi

Linkean kortxeteak parentesien ordez jarri behar dira. Horrela azkar-azkar ikusten da zein kapitulu den, orain ikus daiteke, baina 100 link jartzen dituzunean... Zeuk ikusiko duzu.

Eskerrik asko guzti hauengatik!!!
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Eginda.

Orain linkak ez badabiltza, me muero

jonnydbz

Lasai, idatzi baino lehenago froga egin nuen birritan ia bazebilen eta zera esaten zidan:
"Dragoi Bola Z - 001 - [www.euskal-encodings.tk] Xvid.avi fitxategia jeitsita daukazu"
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

baronluigi

Aipamenaren egilea: "Aju"Ko?o, beste bat 20 atalak dauzkana  :shock:

Datorren asterako hurrengo 20 atalak de fijo. P2Mri buruz, 12kb/s-ko igoera daukat, egun erdi bainog ehiago litzake igotzen espresamente bera, ta beno, nik ere nire deskargak dauzkat egiteko... Dena den ikusia zelan zabaldu diran lehenengo 20ak... Nik kalkulatzen nuen asko jota 8 atal egongo zirala osorik igotea eta besteak zati batzuk.

Jonny, 'Artbrush' da fuentea, niri hau gustatu zitzaidan gehien 300 fuente ingurutik ^^

Nik ere zu bezala 128 Kb igoera daukat, eta hor nabil, gigak igotzen xD

Proposamena besterik ez zen...

jonnydbz

39. atala barrik dauka fuentea, besteak fuente gabe agertzen dira. Ez dituzu besteak jarri ala???
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Neu bai jendeak 37 eta 39 atalak bakarrik eskatzen dizkidala... Guzti-guztiak dauzkat jarrita, guztiak zeneuzkala idatzi zenuen egunaren hurrengo egunetik. Zelan ko?o ez dira agertzen ba besteak.... probatu orain ea

Aju

Begira nabilen arren, ez dakit zergatik ez diren agertzen atalak 39a aparte.

Ni ere konturatuta nengoen 37 eta 39a dabiltzala eskatzen bakarrik, aunke orain begiratzen dudala, atal gehienek ya eskaeraren bat badaukate, eta usuario bat desde luego pozik egon daiteke ze Slota eman diot eta eman diodanetik berari igotzen dabil 26a eta 101mb doa. Beno, ba hori, ya jendea hasita dagoela atal berriak eskatzen, beraz, ez dakit zerena izango den.

Eman zure nicka eta slota emango dizut komentatu dudan usuarioari atal osoa igo ostean

knohibi

Neu naiz usuario hura xD ([GOF]Volg emulean)

Etxera etortzean ikusi dut 26a dagoeneko jaitsita zegoela eta nahiko arraroa iruditu zait zeren beste atalak ez dut ia ezer jaitsi.

Ajuren mezu bat neukan emulean ere bai, horregatik pasatu naiz hemendik eta orain susmatzen dut zergatik zen mezua xDD

Powershare jarriko diot 26ari hobeto kompartitzeko ^^

Aju

Suposatzen nuen zeu zinela Volgen avatarra daukazulako. Zuri atal guztiak agertzen zaizkizu jaisteko moduan, edo batzuk ez dira agertzen?? 21-40 atalak daude jarrita

jonnydbz

Hasieran 37.eko jaitsi nituen, gero 39 erdia baino gehigo, baina orain ezer, 23.a bakarrik agertzen zait fuenteekin. Uste dut anti-virusa pasa behar diodala honi...

Dena den nire nicka hau da: i'm taking that ----->
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

knohibi

Ba oraintxe bertan zati urdinak duen bakarra 39a, eta ez zaitut ikusten.

Ez dakit oso ondo nola doa emulea baina baliteke serbidoreen gauza izatea?