Dragoi Bola Z [Emule] [291/291] [Xvid] [480p]

Sortzailea Aju, 2006ko Maiatzaren 07a, 17:27:36

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 2 Bisitariak erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

FHarlock

AipatuZenbatero igotzen dira kapituluak webera?

Ahal denean. Eta horrek esan nahi du, daudenak ongi banatuak ez badaude, beranduago aterako direla berriak.



AipatuBeste galdera bat, norbaitek ezagutzen al du dragoi bola (Z ez e? dragoi bola soilik) seriea daukan web horriren bat

Hemendik hasierako bi kapitualoak jarrita zeuden muntai on baten x-vid-en, uste dut.. Agian, fororen trasladoarekin galdu egin dita postak.



Baina Dragon Box-a atera denetik, ikusiko dugu ea formatuari jarraipena jartzen zaion.



Irakurri hemen gehio: http://aokromes.clanogre.net/phpBB2/viewtopic.php?t=174



Hori bai, muntaia ain ona da, geldo joango dela, geldo, baina seguru.

imanol1985

kaixo berriz ere, mila esker erantzuteagatik. Supostazet muntaia poliki ibiliko dela.

Dragoi bolaren kontuarekin jarraituz, dragon boxak dvd osoak dira ezta? Nik avi formatuan nahi nituzke, ze dvd guztiekin ibiltzea engorro bat da. Ordun ez dezue ezagutzen avi formatuan dauden lekuren bat?

Mila esker!!!

Aju

Aber, ni neuk behintzat bai gomendatzen dizut hemen jarriko diren atalak soilik jaisteko. Laster ETBtik hartutako audio berri hobeago batzuk hasiko naiz jartzen, interesatzen zaion jendearentzako, eta audio hauek interesatzen baldin bazaizkizu, berdin da zeintzuk jaisten dituzun, ze biek dauzkate bideo berdinak. ezberditasun bakarra audioa da; nik hemen jartzen ditudanek sinkronizazio hobea daukate.



Audio berriak interesatzen zaizkizula? Ba berdin da zein jaitsi, biak erabilgarri izango zaizkizu.

Audio berriak ez dituzula nahi? Jarriko ditudanak jaitsi, besteen aldean dezente sinkronizazio hobea baitaukate.



Zeuek ikusi.



Aipamenaren egilea: FHarlock
AipatuZenbatero igotzen dira kapituluak webera?

Ahal denean. Eta horrek esan nahi du, daudenak ongi banatuak ez badaude, beranduago aterako direla berriak.



Hain zuzen ere, nik ez dut data konkreturik jartzen; emulean begiratzen dut ea nola zabaldu diren atalak eta horren arabera erabakitzen dut noiz jarri atal berriak. Imaginatu atal zaharrak kentzen ditudanerako, atal bat pertsona batek bakarrik lortu duela osorik, eta DVDa bete duelako grabatu eta ezabatu egiten duela. Zer gertatzen da? Besteek ez dute sekula lortuko atal osoa? Hori gertatzea ekidin nahi dut.



DragonBoxari buruz, x264 formatuan ere aterako da audio eta subtitulu guztiekin, baina hori vete a saber noiz, arduradunak hain justu ez dira taldeko langileenak :roll:  bueno, bat bai, baina 1000 proiektu dauzkanez...



Ea laster lehenengo 3 DVDak jartzen diren, relatiboki segituan (DVDek ondo zabalduta egon behar dute hurrengoekin hasteko)

imanol1985

Ongi da, uletrtzen dut zabaltzeko asunto hori.

Dragoi bolari dagokionez, inork igoko al du euskaraz formatu dezente batean? eske desesperatuta nabil. Rippeoak nik neuk egiteko pentsatzen egon naiz, baina egia esan, ez dakit rippeatzen, ikasi beharko nuke, eta DVD originalak lortu behar nituzke.

Orduan ez dakizue nola lortu ditzazkedan dragoi bolako kapitulu guztiak? (Z ez e? dragoi bola soilik)

Gero beste ideia bat, tomadivx.com era dragoi bola z-ko lehenengo 60 kapituluen elinkak bidali daitezke. Horrela azkarrago hasiko dira banatzen internetetik, eta jaitsierak azkarragoak izango dira. Zer iruditzen zaizue? zuen iritzia nahi dut

Taichisan

Kaixo aspaldikook.

Ba neuk nago Dragoi bolako Relasearekin, baina baita ere poliki poliki.

lehengo 18atalak ditut montatuta jadanik baino material gehiago behar dudanez pixkat itxaron behar dut segitzen baino laster jarriko ditut webgunean.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

Taichisan, materiala behar duzula diozunean, bideoengatik zabiltza? Ze erakutsi nizun DBren bertsioaren 60 atal dauzkat jaitsita, a toda ostia dabil (10 egunetan 80 atal jaitsi ditut, baina lehenengo DVDa bi aldiz jaitsi behar izan nuen, kagada mia...  :? ) eta behar baduzu bidaliko dizkizut.



Ah, bai, mesede bat Taichisan. Hurrengo audioak bidaltzen dizkidazunean mesedez bidali DBZko dvdtako audioak mesedez, lehenengo astean 6 atal eman zituzten eta ez nuen audio bat bera ere hartu (arsenicumek ere badauzka baina modem56k dauka eta no es plan), eta 8a nahiko txarto hartu nuen, eta 7a ere ez dago horren ondo... 9ak ere ez nau erabat konbentzitzen baina bueno, pasable dago... Hortik aurrera ya ondo daude.

imanol1985

hombre taichisan!!! zurekin hitz egin nahi nuen! el famoso! jajajaja, haber, orduan zuk dragoi bolaren 18 kapitulu dauzkazu? eta nondik atera ditzazket elinkak? eske zureak jeitsi nahi ditut.

Eta beste gauza bat, ulertuta dudanez, dragoi bola GT ere sartzen ari zea, ezta? zenbat kapitulu daramatzazu? kapitulu horien elinkak ere nahi nituzke, edo web orrian acceso directo horietako bat egin mesedez. Eske bestela ez dakizkit nondik lortu, eta emuleren bidez bilatzea ez zait segurua iruditzen. Benga mutiko! mila esker, aguriii!

Taichisan

El famoso?XDDDD ori bai ona jajajaja

Beno ba Dragoi bolako elimkak oraindik ez ditut jarri ez dudalako espaziorik disko gogorrean denak sartzeko(barkatu guztioi) biano behintzat jakin esazue laster lehengo 6rak sartuko ditudala Dualean.

Dragoi bola GT Ajuk darama, neuk hasi nintzen pasadan urtean egiten baino azkenean proiektua berak eramaten du orain.



Aju ahal duzunean ordun pasaizkidazu db ko bideoak azkenean esan nizun da zeuk jaitsitakoak erabiliko nituela^^, eta Orionak audio gehiago pasatzen didan einean neuk dvdeetan asatuko dizkizut vhs audioak eta dvdeen audioak, eta arsenicumek artu baditu audioak etbtik lehengo ataletik ba orduan berarekin geratu ahlko nintzateke eta gero bidali korreostik edo..

Beno ba geroarte^^ ta eskerrikasko imanol1985 famoso esateagaitik(grazia eman dit pixkat XDDD)

AGUR!
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

Taichisan, emaizkidazu bi aste asko jota, eta etxean DB osoa edukiko duzu  :D  Barbaridade bat jaisten dit, bihar goizean 80a bera ere jaitsita edukiko dut. DBZ ere ya 83-95, 97-98, 140-149, 284 jaitsi ditut, azkar dabil. Gaur 86a montatzea tokatzen da. Arsenicum, komentatu nizun egunean bat montatuko nuela, eta kalkuluak aterata, abuztuaren 7an, uojojojo... zer tokatzen da montatzea??! XD



Ah bai, gauza bat. Atzo gauean hasi nintzen Takeru Yamato kapturatzen eta desastre ikusten da, vhsa gehiegi erabilia edo izango da ze irudia kada 2 por 3 joan egiten da une batez, vhs zaharren moduan... Pentsatu nuen nire bideoaren arazoa izango zela baina Iratxo magikoa oso ondo ikusten da.



Ez dut uste merezi duenik hartzea Takeru Yamato ikusten den bezala, baina beno, hori ya zeuk erabaki. Oraintxe nabil konprimitzen Iratxo magikoaren lehenengo atala, eta uste dut nahiko gaizki ikusiko dela  :? ...



28-29 minutu dauzka atal bakoitzak! 300mb erraz pasatuko lituzke atal bakoitzak ondo ikusteko moduan konprimitu ezkero, eta horregatik 1150kbpsra nabil egiten; hala ere uste dut ondo ikusiko dela.



Hasierako eta amaierako kanta kentzeko egon naiz baina serie honek hurrengo ataleko laburpena dauka eta nahiko txarto geratzen zen atalen ostean jarraian laburpena jartzea sin mas, eta hasierako eta amaierako kanta mantendu ditut.



Dena den honek denbora pixkat eramango dit ze disko duroan lekuren gabe geratzen naiz eta kapturatzean atal bakoitzak 1.5gb okupatzen ditu, eta gainera gurasoak gaur datoz etxera eta kapturatzeko sala hankaz gora jarri behar dudanez... pixkanaka egingo dut hala ere.

Arsenicum

Aipamenaren egilea: "Aju"Arsenicum, komentatu nizun egunean bat montatuko nuela, eta kalkuluak aterata, abuztuaren 7an, uojojojo... zer tokatzen da montatzea??! XD




Ba nire urtebetetzea 10an da... Eskerrikasko opariagaitik  :lol:
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

imanol1985

Kaixo berriro ere!! Mila esker guztioi erantzuteagatik. Ordun, ongi ulertu badet, taichisan, zuk dragoi bola prestatzen ari zea, ta batzuk eginda dauzkazunean elinkak hemen sartuko dituzu, ezta?

Eta Ajuk dragoi bola GT-rekin dago (dragoi bola Z-z gain). Eta zuk, Aju, hemen sar al ditzazkezu Dragoi Bola GTko elinkak? Eske ez naiz emuleko artxiboetaz fiatzen.

Beno ba, mila esker mutilak! bizitza pozten didazue horrelako releasekin. jajajajaja

Ronbin

galdera bat: zentsuratutako eszenek azpititulu itsasiak dauzkate? edo aparte doaz?

Aju


Aju

Uojojojo, gaur atal mitikoa montatu dut, 95a, super saiya bihurtzen dena, hain da mitikoa ze igual zuzenean jartzen dut laster igotzen bere txandari itxaron beharrean XD 96a ere montatu dut. Laster 100garren atala... nork esan behar zidan XD Zenbaki psikologikoa.



Bueno, pentsatzen egon naiz eta zer deritzozue aurrerantzean 20naka jarri beharrean atalak 10naka jartzen badira?? Atalik gabe nabil geratzen, ze ya laster 61-80 jartzea tokatzen da eta harrpatau behar nau igoerak honako martxan. 10naka igotzen bada distribuzioa hobea izango da nik uste, eta globalean ez dut uste 20naka igotzeak baino denbora gehiago eramango duen.



Ah, Trunksen eta Willow doktorearen ovak montatuta dauzkat, Estepan Aldamiz-Etxeberriaren konpainian egin ditut hauek, hauek egin nituen egunetako programa guztiak ikusi nituen oso-osorik (pentsa ze ordutan joaten nintzen lotara, pare bat ordu eta ya eguzkia irtenda XD), eta justo azken programa izan zen azken egunean (pena eman zidan ba...), deitzeko eta dena egon nintzen, katxondeatu, kapturatu eta igotzeko XD En plan katxondo nagola ta ke me ponen bere lehengo patillak, 'in the army' eskatu behar diot jartzeko deitzen dudanean XD Egia esan denbora dexente daramat hau egiteko asmoarekin, eta kapturadora daukadanetik berotuta nago egiteko XD Esan zuen datorren ikasturtean egongo dela seguruena, eta datorren urteko pixukideekin fijo egin behar dudala deia XD Ikusten nago ya programako habitualak izango garela XD Uf, zelako desbarioa...



EDIT: Joder, gauza bat idazteko hasi eta aahztu komentatzea. Off-topic gehiago da beste ezer baino, baina bueno, bideo berrien kalitatea ikusteko ere balioko dizue; nik uste dut 6tik 2tan bakarrik ikusten dela benetako kalitatea, baina bueno.



Begira Krilinen arropa aldaketa, zelako patinazoak dauden serie honetan, batez ere Nameken, eta Vegetarekin, besoetako mierda luzeak sarritan marraztu dizkiote bahiz eta bere uniformeak ez eraman, eta askotan armadura kolore aldaketa ere egon da. Baina bueno, kasu oso on bat dagoenez, hobe Krilinena komentatzea.



Originala



Lepoko bi lauki goiko kolorekoak izan behar ziren



Marrazkilariak edanda egon zirenekoa. Zer dakar bihotzaldean? 'Kame Sennin eskola'?





Arsenicumentzat




jonnydbz

Jajaja, Felix Linaresi bidaltzeko modukoa  :lol:
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa