Dragoi Bola Z [Emule] [291/291] [Xvid] [480p]

Sortzailea Aju, 2006ko Maiatzaren 07a, 17:27:36

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 2 Bisitariak erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

burrundaie

Itxura batera konplikatu samar zirudik, baina ordenagailuak arazoak ematen segitzen badu, kontutan hartzekoa. Eskerrik asko informazioarengatik.

euskaltxiki

Bestela, 32 edo 64 GB-eko USB bat erosi ta bertara bidera daitezke deskargak, beharbada errazagoa izango da.

Baina hori bai, ordenagailua SSD batekin tximista bezala dabil, 20 segundutan berrhasieratzen da o_O, ta aplikazioak irekitzeko-eta ere kriston arin dabil.

Ez horregatik!

burrundaie

Bai, horrek gehiago tiratzen nau... Ez duk ideia txarra! Eskerrik asko beste behin ere.  :pozik:

jonnydbz

Aipamenaren egilea: euskaltxiki  Noiz: 2012ko Uztailaren 22a, 14:05:59
Baina hori bai, ordenagailua SSD batekin tximista bezala dabil, 20 segundutan berrhasieratzen da o_O, ta aplikazioak irekitzeko-eta ere kriston arin dabil.
Zuk SSD bat daukazu? Nik ez dut inoiz probatu, entzutez bakarrik dakit oso azkarrak direla, baina ez dut ezagutzen inor holakorik duenik galdetzeko. Orduan esperientzia ona SSD diskoarekin?
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

baronluigi

xD. Beno, dragoi bolaren 291 atalek oraindik Mediafiren online jarraitzen dutela esateko idazten dut.

Jaisten inongo arazorik ez edukitzea espero dut.

euskaltxiki

Jonnydbz, oraintxe ohartu naiz zure galderaz! Berandu izan arren, bai, SSD bat daukat eta ezinhobe dabil. 100 GB ingurukoak 100 euro ingurutan zebiltzan duela hilabete batzuk. Kontua da SSDan sistema eragilea eta programa gehienak jartzea eta beste diska arrunt batean programa oso handiak eta datuak.

euskaltxiki

Aipamenaren egilea: baronluigi  Noiz: 2013ko Ekainaren 06a, 09:19:44
xD. Beno, dragoi bolaren 291 atalek oraindik Mediafiren online jarraitzen dutela esateko idazten dut.

Jaisten inongo arazorik ez edukitzea espero dut.

Baronluigi, Mediafiren 207.etik 222.era besterik ez ditut ikusten  :ezez:

Zerbait gaizki begiratzen ari al naiz? Konexio txarra daukat eta Emule bidez nabil poliki poliki jaisten baina dagoeneko urtebete daramadanez, zoragarria litzateke Mediafiretik jaitsi ahal izatea!

Mila esker!

jonnydbz

Eskerrik asko erantzunarengatik XD

Emuletik jeisten bazalbiltza, horrek esan nahi du segurtasun kopiarik onena dela!
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

baronluigi

#548
Aipamenaren egilea: euskaltxiki  Noiz: 2013ko Ekainaren 07a, 16:40:37
Aipamenaren egilea: baronluigi  Noiz: 2013ko Ekainaren 06a, 09:19:44
xD. Beno, dragoi bolaren 291 atalek oraindik Mediafiren online jarraitzen dutela esateko idazten dut.

Jaisten inongo arazorik ez edukitzea espero dut.

Baronluigi, Mediafiren 207.etik 222.era besterik ez ditut ikusten  :ezez:

Zerbait gaizki begiratzen ari al naiz? Konexio txarra daukat eta Emule bidez nabil poliki poliki jaisten baina dagoeneko urtebete daramadanez, zoragarria litzateke Mediafiretik jaitsi ahal izatea!

Mila esker!

Hemendik jaitsi behar dituzu atalok

http://www.euskal-encodings.com/smf/index.php?topic=2720.0

Hala ere, egun hautako batean dena GOOGLE DRIVEera berrigotzen hasiko naiz. Hortik bai ez dituztela ezabatuko xD. Eta bertatik  jaisteko abiadura nahiko azkarra da, deskargak azkartzen dituzten programarik erabili gabe ere.

euskaltxiki

Uooooo EARKI! Mila esker!  :txistu:  62 GB, ai ama, beste diska bat erosi beharko det azkenean :D

usoran

Aupa

Berria naiz gauza hauetan, norbait esango dit nolan jartzen dira artxibo hauek emulenen??

a href="ed2k://|file|Dragoi%20Bola%20Z%20-%20000%20-%20Opening%201%20-%20[Euskal-Encodings].avi|21590952|E7C19ACDE126D0FB0A74F4903C2BA3B2|/">Dragoi Bola Z - 000 - Opening 1 - [Euskal-Encodings].avi[/url]

Mila esker

jonnydbz

Aipamenaren egilea: usoran  Noiz: 2013ko Azaroaren 06a, 15:43:23
Aupa

Berria naiz gauza hauetan, norbait esango dit nolan jartzen dira artxibo hauek emulenen??

a href="ed2k://|file|Dragoi%20Bola%20Z%20-%20000%20-%20Opening%201%20-%20[Euskal-Encodings].avi|21590952|E7C19ACDE126D0FB0A74F4903C2BA3B2|/">Dragoi Bola Z - 000 - Opening 1 - [Euskal-Encodings].avi[/url]

Mila esker
Hemen mediafiretik jeisteko dauzkazu:
http://www.euskal-encodings.com/smf/index.php?topic=2720.0
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

usoran

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2013ko Azaroaren 06a, 22:06:21
Aipamenaren egilea: usoran  Noiz: 2013ko Azaroaren 06a, 15:43:23
Aupa

Berria naiz gauza hauetan, norbait esango dit nolan jartzen dira artxibo hauek emulenen??

a href="ed2k://|file|Dragoi%20Bola%20Z%20-%20000%20-%20Opening%201%20-%20[Euskal-Encodings].avi|21590952|E7C19ACDE126D0FB0A74F4903C2BA3B2|/">Dragoi Bola Z - 000 - Opening 1 - [Euskal-Encodings].avi[/url]

Mila esker
Hemen mediafiretik jeisteko dauzkazu:
http://www.euskal-encodings.com/smf/index.php?topic=2720.0

Apa

Lehen, eskerrark ain laister erantzuteagatik, jejej, gero gauza bat mediafiera es dabil oso ondo nere ordenagailutik horregatik Emulen jaitsi nahi nuen, horrela lanean nagohenean usten det piztuta ta lasaiago jeisten ditut, esta es dakit nolan eraman emulen dauzkazuen datu ohiek emulera.

Mila esker

jonnydbz

Antza denez foroak jada ez ditu elinkak onartzen, beraz ez dira ondo agertzen, link arrunt bat bezala.

Berez behar duzuna komilla artean dagoena da. Zuk jarritako adibidea erabiliz:

a href="ed2k://|file|Dragoi%20Bola%20Z%20-%20000%20-%20Opening%201%20-%20[Euskal-Encodings].avi|21590952|E7C19ACDE126D0FB0A74F4903C2BA3B2|/">Dragoi Bola Z - 000 - Opening 1 - [Euskal-Encodings].avi[/url]

Beltzez dagoen zati hori kopiatu, eta gero emulen, trafikoa pantallan, deskargetan eskumako botoian eman eta pegar enlaces eD2K aukeratu. Artxiboa deskargen zerrendan agertuko dela ikusiko duzu. Berdina egin beharko zenuke denekin.

Hari hau oso zaharra da eta iturriak faltan egongo dira, are gehiago deskarga zuzenean eskuragarri daudelako. Hala ere, proba egin dut, eta iturri gutxi daude, baina egon badaude, baina oso motel jeitsiko dizu. Azkarrena mediafiretik jeistea izango litzake JDownloader erabiliz.

Emuletik jeisteko nahiarekin jarraitzen baduzu GrupoTSko zerbitzarira konektatzea gomendatzen dizut.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

YOSIMITXU

iepa launak! :cool2: dragoi bolaren filme hau (ainkoen bataila) deskargatu nahian nenbilen eta megako deskargak ez du egiten. eskertuko nuke beste toki bat deskargatzeko esatea norbaitek. mil esker :goku: