euskal-encodingsek mangaeuskaraz "absorbitu" du xD

Sortzailea kanda, 2008ko Apirilaren 18a, 12:57:06

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

kanda

Kaixo denoi
Izenburuak dion bezala, mangaeuskaraz euskal-encodingsek jan du, edo beste era batera esanda, elkartu egin gara.
mangaeuskaraz foroan jada ia inork idazten ez duenez eta bertako mangak hemen ere jartzen ditugunez, hiro eta nik elkartzea erabaki genuen eta taichisan eta Ajuri galdetu eta baiezkoa eman ostean, albistea jartzea pentsatu dut.
Beraz, mangaeuskaraz jada foro gabe utzi dut eta bloga euskal-encodingsena bihurtu dut, hemen ikus dezakezue:
http://mangaeuskaraz.blogspot.com/
googlen manga euskaraz jarriz gero bloga lehenengo ateratzen da eta honekin jende gehiago sartuko dela ere pentsatu dut euskal-encodingsera
ea zer iruditzen zaizuen ^^

Aju


MikelEiza

Blogean sartu naiz eta goiburuan Monster Hunter Orage-eko protagonista agertzen da. Manga hau itzultzekotan zaudete? Irakurtzen hastekotan egon naiz, baina zuen bertsioa aterako baduzue zuena jarraituko dut.

Taichisan

Jejejeje, egia esan oso ideia honak dituzue guztiok eh?? badirudi oin ni naizela ia ia ezer egiten ezduena jajajajaja
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

jonnydbz

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2008ko Apirilaren 18a, 15:27:19
"inork ez zuelako idazten", leku onera zatoz :xD
:xD :lol :xD :lol :xD :lol :xD

Ea martxa sartzen diogun honi!!
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

kanda

ba egia esan hiro-ren ideia izan zen monster hunter itzultzea eta nola hilabetean behin aterako duten lasai egin dezakegu lan hau

kanda

Albiste bat jarri dut, bleachen 20. atala dagoela esanez eta jaisteko linka jarriz, ea zer iruditzen zaizuen.

jonnydbz

Lehen ikusi dut eta primeran dagoela uste dut :thumbsup
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa