23 Zenbakia [CM] (2007) [Jim Carrey, Virginia Madsen]

Sortzailea AKET, 2008ko Maiatzaren 21a, 08:17:15

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

AKET

23 ZENBAKIA  -  THE NUMBER 23 (2007)









Filmaren Ezaugarriak:

Herrialdea: AEB
Generoa: Thriller
Urtea: 2007
Zuzendaria: Joel Schumacher
Gidoia: Fernley Phillips
Argazkia: Matthew Libatique
Musika: Harry Gregson-Williams
Aktoreak: Jim Carrey, Virginia Madsen, Logan Lerman, Danny Huston,  Rhona Mitra, Lynn Collins, Michelle Arthur, Mark Pellegrino, Paul Butcher
Sinopsia: 23 zenbakiarekin tematuta Walter Sparrow espiral arriskutsu batean sartu da, bere bizia eta bere ingurukoena arriskuan jar dezakeen tortura psikologikozko infernuan. Nobela misteriotsu batek bultzatuta, Walterrek behartuta ikusten du bere burua bere iraganeko sekretuak argitzera, Agatha emaztearekin eta Robin semearekin itzuli baino lehen.

Agathak urtebetetze batean oparitutako nobelak hilketa misteriotsu batzuei buruz hitz egiten du eta Walterren bizitza era ilun eta kontrolaezin batean islatzen duela dirudi.
Nota Filmaffinityn: 5,7




Bideoaren ezaugarriak:

Hizkuntza: Euskara
Iraupena: 1h eta 35m (95min)
Kolorea: Koloreduna
Pisua: 968MB
Erresoluzioa: 716 x 300 (480p)
Esteka (DRIVE)

Taichisan

O____O sekulakoa egin duzu mutil!XD 23 zenbakia ripeatu, jojojo, ez dot alkilatuko orduan, eskerrik asko^^
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

baronluigi

Filme honek euskarazko bertsioa zeukan????

AKET

ez dago zergatik taichisan. Bai euskeraz dago. euskeraz egindako askenetariko filmea da baronluigi.

zumarra


burrundaie


zumarra

Beno, nire erlijioaren kontra zihoan Facebook-en kontua irekitzea ( :keinu:) baino, esan zenuen bezala, datu faltsuekin egin dut eta posible ahal izen dut deskargatzea .dlc-a.

Hala ere, Jdownloader-ekin ere deskargatu ahal da erregistratu behar gabe.

Eutsi, langile hori!!

burrundaie

Kontua duk igotzeko bakarrik egon behar duala erregistratua Facebooken, artxiboak jaisteko berdin ziok erregistratua egon edo ez, baldin eta artxiboak igo dituena erresgistratua badago