EHUN METRO 1986

Sortzailea AKET, 2008ko Ekainaren 16a, 16:55:25

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 2 Bisitariak erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

AKET

EHUN METRO





SINOPSIA

Ramon Saizarbitoriak idatzitako bigarren eleberria da, lehen aldiz 1976an argitaratu zena. ETAkide batek poliziarengandik ihesi Donostiako Konstituzio plazan eraila izan aurretik korrika egiten dituen azken metroak kontatzen ditu, bere haurtzaroko bizipenak, klandestinitateko egunak, iraganeko amodiozko harreman bat, egunkarietako titularrekin, beste gazte bati egindako itaunketa polizialekin eta kaleko jendearen iruzkinekin   


FITXA TEKNIKOA

Izenburu Originala:
Produkzio Urtea:
Produktora:
Nazionalitatea:EUKAL HERRIA

PUBLIKAZIOAREN EZAUGARRIAK

Gauzatzea:
Arduradunak: AKET
Iraupena: 54 Min
Tamaina: 494 MB
Bideoa:
Audioa: DVD MP3 Estereoa/Euskera
Hizkuntza: Euskera


https://mega.nz/file/01U1lYZD#mEC82PQB6waWg2suO_YhQQp4WB8ji71OZvRtCZGK9lk

Taichisan

Oso filme ona, eskerrik asko AKET, genioa zera^^
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

cardonos


3ARRANO

Milesker, oraindik ez dut guztiz jaitsi, baina liburua ikaragarri gustatu zitzaidan, ea filma ere ona den!

NeuAitor

E, gauza bat, megauploadeko link-a ez'tabil eta emulekua ez'tanez bajatzen, ahal dezue altzau berriz'e, mesedez?
Beste alde batetik, badakitx ez'tatorrela izeta baina... gaur gabeko Charlie eta txokolate fabrikia neuk grabatzeko asmua dakat, bale?
Bueno ba, hurrengo arte!

AKET

e-mule kaka bat da, nik emuletik ez dut ezer jarriko zeren beti arazoren bat daukat, megaupload tik kontua daukatenek jarri dezakete. Baina filmearen kalitatea ez da oso ona zeren lehen disko gogor batekin grabatzen nuen. audio eta bideo kaskarra, ea berriz botatzen duten eta ondo grabatu dezakegun.

jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

AKET

Norbaitek konpontzea meauploadko elinka

Taichisan

Ikusten hari zarenez AKET, megauploadera igotzen nabil kadukatuta edo emulean dauden filmeak lehenik ordun, hau ere igoko da, lasai.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

AKET


GS

Deskargatu berri dut emuleren bidez. Irudia ez da onegia, dena dela, eskerrik asko.

danbo

Oraindik ez dago konponduta megauploadeko linka ezta?

Taichisan

Ez,sentitzen dut, gauza da nik ezin naizela denataz arduratu, ta horretarako BITALA litzake Euskal encodingsen gauden GUZTIOK pixkat emotea ta falta diren gauzak edo atxindutak dudezenak berrigotzea, ze sekulako nahaspila daukat buruan aspaldi on. (Conan detektibearekin ere ezin naiz segitu etxean daukagunarekin).
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

danbo

Arrazoi handia duzu, gauzak berritzen baldin badira ondo funtzionatuko duten segurtasuna daukagu.
Horregatik gauza batek funtzionatzen ez duenean, abisatzea garrantzitsua dela deritzot, arxiboa bere disko gogorrean daukanak artxiboa berriro ere zerbitzarira igotzeko eta link berria ipintzeko. Gauza da askotan ordenagailuak edota disko gogorrak alde batera uzten gaituztela eta artxibo guzti hauek galtzen ditugula... (duela gutxi gertatu zait niri...) :goib:

burrundaie