Conan Detektibea - AUDIOAK BEHAR DIRA!!

Sortzailea Taichisan, 2008ko Uztailaren 12a, 13:21:14

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Taichisan

Aupa guztioi, azkenean Ajuk rawak pasa egin dizkit eta horrez gero Conan Detektibea Release duala egiten hasiko naiz, baino arazo larria dago eta da ez dudala ezta 40 atal ere ta salteatutak batzuk.

Ni badakit Arsenicumek material pilo duela niri emoteko, baino "desaparecido" moduan dabil aspaldi, ordun Arsenicum, hortik bazaude mesedez, pasaizkidazu daukazun guztia ze badakit behintzat lehen denboraldia izango duzula...

Ez dakit inork gehiago atalik dituen, ni bada ez bada ditudan lista jarriko dut:

01-05 - DVB Arsenicumenak
09-010-011(lehen partea, bi atal dira eta)- VHS
015-018 - VHS
(hemendik haurrerakoak ya dvd grabagailu berriarekin hartutak, audio kalitate ezinhobearekin)
065
067-076(azken honen lehen zatia, atal doblea da eta)
078-097

Ba hauek dira nik ditudan guztiak, ikusten duzuenez asko piloa falta dira, ordun ,mesedez azkar ibili audioak pasatzeko ze askotxo direz ta releasea aurrera egin behar du. Eskerrik asko.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Taichisan

Inork ez al dit erantzun behar ala?? ia behintzat Euskal Encounterren materialen bat pasatzen didazun Arsenicum, ze beharrezkoa dut ta badirudi kansino bat izango naizela baino materialik gabe releaserik ez dago.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Arsenicum


DVD baten grabatuta dekotaz aspaldi, baie ez garenez inoz geratzen...
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Taichisan

Ongi ba, aste hontan geratu ahal bagera hobe^^, noiz ahalko zenuke? esan egune ta ordua ta geratuko gera materiala pasatzeko(pasaizkidazu MASKARAren lehen denboraldiko pasa nizkizun 3dvdak bale?^^)
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!