Dragon Quest - Dairen abenturak (08/22)

Sortzailea Aju, 2008ko Abuztuaren 22a, 01:16:55

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

jonnydbz

Aju, zure azken posta... zelako paranoia... :meparto:
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2010ko Azaroaren 29a, 16:37:30
Aju, zure azken posta... zelako paranoia... :meparto:
Quotearen itxiera baino lehen hasi naiz erantzuten :smiley_1140:

jonnydbz

Azkenaldian lanean telebista seinaleak tratatzeko ekipoez inguratuta nago, eta nire aurrean telebista bat daukat. Bertan telebista kate frantsez bat zegoen jarrita, eta azaldu egin dute nola egiten duten mangen onomatopeiak kendu eta atzeko irudia konpontzeko. Erabili duten eredua manga hau izan da XD. Beste barik, komentatzearren, jaja.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

satantxiki

Kaixo, noizko 9.liburukia?
oso gustora irakurtzen nabil eta pena da gehiago ez edukitzea.
De todas formas eskerrik asko egiten dozuen lanagatik.

jonnydbz

Hori, hori!! noizko?? Planetak argitaratu arte?
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

#110
Pfff, ez dakit zer esan be, hainbeste gauza daukadaz eskuartean... 1.993an planetadeagostinik ateratako liburu guztiak bukatuta dauzkat (edizio zaharreko 13 liburuki). Pixkat gehiago jarrai dezaket edizio mexikarreko 16 liburuki dauzkat-eta, baina itzulpena ya ez da hain ona. Gero erderaz osorik dago, baina edizio frantsesetik itzulita dago eta badakit frantziako edizioaren itzulpena nahiko txarra dela. Ez dakit zer esan...

Aurrekoan mail bat bota nien planetakoei:

AipatuCONSULTA:
   

ar_abatarra

zorionak Aju!!!
hau bai hau lan paregabea  :wow:
ez nuen manga hau ezagutzen eta aizu, lehenengo liburukia irakurtzen pila disfrutau dut, egia esan banuen dragon quest-en berririk bideojokoengatik (oraindio pasagabe). itzulpena ere asko gustatu zait eta uste dut pare bat egunetan edo irakurriko ditudala geratzen zaizkidanak, eta laister hasiko naiz ni ere lata ematen, horregatik garbiketa lanetarako edo horrelakoetarako laguntza behar baduzu neure burua eskaintzen dut :rock:

PD: 1. liburukina 306 orrian shenron kameoa egiten :evil:

Aju

Aurrekoan ebayetik edizio mexikar osoa erosi nuen, beraz aurrera egiteko testua badaukat, baina ez nau guztiz konbentzitzen itzulpenak. Pixkatxo bat itxarongo diot Planetadagostiniri, eta urrirako berririk ez badago aurrera jarraituko dut ahal dudan moduan. Pentsatzen egon naiz egunean kapitulo bat egitea (20 orri), sekulakoa litzake norbaitek irudiak eta bokadilloak garbitzea.

ar_abatarra

ba baterenbatzuk pasatzen badizkidazu nik gustora garbituko ditut

MikelEiza

Mega eta DropBox zerbitzariekin berriz eskuragarri daude lehen 8 liburukiak.

jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

jonnydbz

Antza denez oraindik ez dago prest, baina bideratuta omen dago Dairen abenturak manga:
Aipatu...y por último pero no por ello menos importante, ¡el anuncio de Dragon Quest por todo lo alto! La editorial ha especificado que, si bien aún no se han cerrado todos los flecos referentes a Las aventuras de Fly (Dai no daibouken), nos llegarán los manga (y algo más, como nos adelantó el editor David Hernando en nuestra entrevista) principales de la saga que justo cumple su 30 aniversario, confirmando de momento el libro de ilustraciones de Akira Toriyama.
http://misiontokyo.com/noticias/planeta-comic-revela-sus-ases-rezero-accel-world-y-dragon-quest
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2018ko Urtarrilaren 21a, 23:32:01
Norbaiti figurak gustatzen bazaizkio:
http://www.mechanicaljapan.com/2018/01/dragon-quest-dai-no-daiboken-dai-jump.html
Ikusita neukan, baina enekiena zen 1200 yen zirela. Etxera dator.

Eta Perfect Book, figurak etabar atera beharrean JARRAI DEZATELA ANIMEA.

jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa