Ren eta Stimpyren showa 1-4, 7-8, 11-12, 14/61 [E-Mule]

Sortzailea Aju, 2008ko Irailaren 11a, 17:21:38

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Aju

lehen biak dira, lehenengoak 6 bakarrik dauzka.

Aju

Beno, jaitsi dizkit bi atal dvdrip direnak eta azkenean ETBko bideoarekin geratzen naiz :meparto: :meparto: Gehixeago pixelatzen dira, mugimenduan ere bideo eskaxeagoa da, eta erresoluzioa ere txikiagoa da. Jarri dut emulea.

jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

jonnydbz

Aju mesedez ahal baduzu eman slota, lehen bait lehen jetsi nahi dut-eta.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Nire super emulea ez dabil horrela, slota daukanak astiroago jaisten du  :meparto: :meparto: :meparto: Ea zer egin dezakedan...

jonnydbz

Oolong eta Goku hizketan denbora guztian xD
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Ya, eta karetoak? "zer deritzozue erpe artean estuta eta sortzen duen zirrarari?"

jonnydbz

jajaa, bai, karetoak onak dira bai xD

- Barkatu jauna, hurbilduko zara unetxo batean? Ez lotsatu, telebista kamera besterik ez da. Esaidazu zaldi jauna, aktore profesionala zara?
- Ez jauna, benetako zaldia naiz.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Bigarrena gehituta. Lehenengo atala baino dezente hobea da. Ze ona den jarabea ematen dioneko karetoa, eta leihoan zaldia XDDDDDDDD

jonnydbz

Eskerrik asko!!! Jaisten!! :vueltasss
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Ez, udako ordutegia amaitu baino 2 egun lehenago jarri zuten, eta ordutegi berriarekin... Batek jakin noizko den. Agian ETB3rako erosi zuten eta 2 atalok hutsune bat betetzeko erabili zituzten.

jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

leisan

Megauploadera igo ezkero mesede haundia egingo iazu, emule aspaldi ez tut ibiltzen zeren "es m?s lento kel kaballo del malo". Mundiala da serie hau eta euskaraz ondik ta hobeago  :biggrin:.

Aju

Ba entre ke emule eta Share dela, orriak ere justu-justu kargatzen zaizkit, eta nire anaiak ez du emule kentzea ulertzen... Une honetan ez daukat emule jarrita eta miraria egiten zait, baina share daukadalako da. Nik ez dut igo.