Ren eta Stimpyren showa 1-4, 7-8, 11-12, 14/61 [E-Mule]

Sortzailea Aju, 2008ko Irailaren 11a, 17:21:38

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Aju

1-4, 7-8 atalak dauzkat nik. 5-6 eman zuten asteburuan argi gabe egon ginen, eta oraintxe ari dira ematen 9a eta argia joan da une batez ??

jonnydbz

Lehenengo biak oso ondo zeuden, ea Arturorekin bukatzen duzunean hauek egin ahal dituzun.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Dauzkadanak eginda dauzkat. Igotzeko zail izaten dut Sharerekin, horixe da arazoa...

jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2009ko Otsailaren 08a, 01:52:02
Sartu pendrivean eta igo unian xD
Ba ez pentsa en naizenik planteatu, baina zenbatera joango litzateke??

jonnydbz

Nik uste megauploadek mugaren bat izango duela igotzeko, baina unian bittorrenta mega batera igotzera heldu zen. Atera kontuak xD
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Bittorrenta ezin da erabili baina, ezta?

jonnydbz

Nire portatilean ibili nuen orain bi urte, EHU sarean, eduroam ezin izan dut inoiz irabili. Bittorrent erabiltzeko 80 portua erabili behar da.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Taichisan

Bueno ba, orain nire txanda izango dela uste dut ezta? ez dut oraingoz batere galdu, ta etb1en eta etb3ren emisioak hartu ditut, zihurasko atal batzuk errepikaturik izango dira, baino hobe horrelaXD

Orain nire ripeoak egiteko era komentatuko dizuet jakin dezazuen, Batez ere telesaila amaitzen ez denerarte ez naz ripeatzen hasten(Lamuren eseptsioarekin noski), orduan, Ren eta Stimpy emititzen usten duten egun berean hasiko nintzateke ripeokin, ados?
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2009ko Otsailaren 08a, 12:09:35
Bueno ba, orain nire txanda izango dela uste dut ezta? ez dut oraingoz batere galdu, ta etb1en eta etb3ren emisioak hartu ditut, zihurasko atal batzuk errepikaturik izango dira, baino hobe horrelaXD

Orain nire ripeoak egiteko era komentatuko dizuet jakin dezazuen, Batez ere telesaila amaitzen ez denerarte ez naz ripeatzen hasten(Lamuren eseptsioarekin noski), orduan, Ren eta Stimpy emititzen usten duten egun berean hasiko nintzateke ripeokin, ados?
Zuk igoko dituzula esan nahi duzu? Nik prest dauzkat e, gaurkoa ere ia amaitzear daukat.

jonnydbz

Galdu egin naiz, Ren eta Stimpy emititzen ari dira orain ala??
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2009ko Otsailaren 08a, 13:37:35
gaurkoa ere ia amaitzear daukat.
Honengatik badiozu, gaur emititu dutenaren konpresioa amaitzear neukala esan nahi duen. Ez dakit zergatik baina azkenean errore bat eman dit, thread deadlock no se ke :serie1_wall: Berriro nabil egiten, aber oraingoan...

Aju

Puntuka:

-Lehen 2 atalen v2 bat egin dut audioa hobeto sinkronizatuta.

-4.a datorren astean igoko dut ze bikoizleen ahotsa ezkerreko katetik bakarrik entzuten da eta horregatik monora pasatu behar dut.

-10.ak errorea eman dit eta virtualdubekin egin behar izan dut. Horregatik, audioa pixkat sinkronizatu behar da, eta denborarik ez daukadanez, datorren astean igoko dut.

Ostiralerarte izango dut emulea martxan, beraz, aprobetxatu mesedez.

jonnydbz

Primeran!! jeisten jarri ditut, eskerrik asko!! :vueltasss
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

jonnydbz

Aju, emulea itzali egin zaizu?? Arturoren atalak jeistea lortu dut, baina hauek ez.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa