Ren eta Stimpyren showa 1-4, 7-8, 11-12, 14/61 [E-Mule]

Sortzailea Aju, 2008ko Irailaren 11a, 17:21:38

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

jonnydbz

Astelehenan ere botatzen dute atal bat, ez dakidana da aste osoan botako duten.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Aurrekoan dezente lehenago hasi zen eta lehen 5 minutuak galdu nituen... Ea oraingoan ez nauen harrapatzen

jonnydbz

Ostegunean bi atal botako dituzte, eta gainera ordutegi ezberdinetan: 17:20 eta 18:50. Porkulo ematearren egiten dute ala? Ostiralean gutxienez jarraian botako dituzte...
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Niri atzokoa pasatu egin zitzaidan :silba: One Piece bezala :brickwall

jonnydbz

ETB3n goizetan ere ematen dutela ematen du, baina ez dakit noiztik.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

#80
Ondo ondo ondo. Aber osatzen dudan

EDIT: Biharkoa lehen atala da! Egia da atalak desordenatuta ematen dituztela, baina uste dut hau lehenengo atal bezala emititzen dutela, beraz, emisio hasieran konturatu zara!

Aju

Berriro igoko ditut atal guztiak.

Hemen eskuragarri dauden atalak bere garaian lehenengoz emititu zituztenekoak dira, eta une hartan ez dakit zergatik, nire kapturadorak 32 segundutik behin piko desatsegin bat sartzen zuen audioan, baina zorionez akats hori duela urtebete edo zuzendu zuten eguneraketa batekin. Gauzak horrela, egunean 2 emisio izanda eta gainera emisio bat hasieratik harrapatuta, guztia grabatzea espero dut, seinaleak kale egiten ez badit behintzat, oso abila baita horretan :smiley_1140: Une honetan lehen 29 ataletatik 23 edo dauzkat eta arratsaldean falta zaidan bat ematen dute, beraz gauza ondo doa.

Kuriosoa izango da nola segur aski releaseak 4 logo izango dituen.

jonnydbz

Garrantzitsuena edukitzea da, ea zortea dagoen eta dena hartzen duzun. Avi edo mp4 izango da?
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju


jonnydbz

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2010ko Urtarrilaren 25a, 15:29:41
Kuriosoa izango da nola segur aski releaseak 4 logo izango dituen.
Orain konturatu naiz logoa aldatu detela  :meparto:
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Taichisan

Nik aspaldiko partez ia ia telesail osoa dakot ripeatzeko prest, oraindik Harriketarrekin nabil ta ripeatzen , horregatik pixkat offline nabil aspaldian, ripeotan bait nabil gau ta egun :silba:
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2010ko Urtarrilaren 26a, 02:40:24
Nik aspaldiko partez ia ia telesail osoa dakot ripeatzeko prest, oraindik Harriketarrekin nabil ta ripeatzen , horregatik pixkat offline nabil aspaldian, ripeotan bait nabil gau ta egun :silba:
Badakizu zenbat diren guztira? Berez 53 dira, baina ETBn zenbat eman dituzten beste kontu bat da. Lehen 29en artetik gutxi falta zaizkit, baina desordenatuta ematen dituztenez, batek jakin noiz ematen diren.

Taichisan

Ba esango dizut ze ripeatzeko ditut atalok,...ea ba.... uste dut 34 ditudala, baino seguru nago batzuk errepikatuta egongo direzela, dena den pase horretan emon zuten guztia grabatu nuen, uste dut etb1ekoa zela.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

27 eman dituzte, eta uste dut guztiak dauzkadala. Gutxi batzuk falta zaizkit konprimitzeko.

jonnydbz

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2010ko Otsailaren 23a, 14:35:34
27 eman dituzte, eta uste dut guztiak dauzkadala. Gutxi batzuk falta zaizkit konprimitzeko.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa