Euskal Encodingsentzako logoa eta Maskota

Sortzailea Taichisan, 2008ko Azaroaren 06a, 16:05:03

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Taichisan

Ointxe berton nahi gabe hasi naiz gure taldearentzako maskota egiten, ia eskaneatu ahal badut ta erakutzi gustoko uzuen ala ez :manifa: ;tximuzoro
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Arsenicum

niri asko gustetan dast oin dauena  ;tximuzoro  :meparto:
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Aju

Aipamenaren egilea: Arsenicum  Noiz: 2008ko Azaroaren 06a, 20:04:06
niri asko gustetan dast oin dauena  ;tximuzoro  :meparto:
Mitikoa da, bai.

Kontuan izan gero jarri behar bada, asko jota webean bakarrik izan beharko dela, ze foroan nahaste handiagoa izango da, eta aokromes mareatzen ibiltzea ere ez da plana.

Taichisan

jarri ala ez berdin dosteXD gauza da lanean aspertuta nenbilela pdf-ak egiten ta marrazten derrepente nahi gabe euskal encodingsentzako maskota interesgarria atera zitzaidala, Super Euskal Encodings antzerakoaXD
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

darko

Niri logotipo "ofizial" bat gustatuko litzaidake, behin baino gehiagotan esan da eta gero ez da ezer atera...
Hizkuntza bat ez da galtzen ez dakitenek ikasten ez dutelako, inperialistek eurena inposatzen dutelako baizik

Arsenicum


Eske horretarako artista bat behar da potoshop ondo erabiltzen dakiena. Ni holango geuzetan desastrea naz. Niri ez atara ostadarreko 7 koloretatik ze ya txarto nabil  :biggrin:.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

jonnydbz

Ni ez naz espertua, baina kursillo bat in dot, zeozer in leike.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa