Lamu (124/218) [1080p][Mega]

Sortzailea Taichisan, 2009ko Urtarrilaren 28a, 10:28:11

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

shanks_op

mila esker!
begiratu duzu asteazkeneko kapitulua?
pepito tolejo ataca de nuevo!!!! EITB no tokes los cojones espa?ol!!

Aju

Karnabalak direla eta, kriston katxondeoa da ordutegia... ez dakit audio bat bera ere grabatuko didan :silba: Bide batez, ETB3tik grabatu duzu One Pieceko 82. atala? Niri erabat ahaztu zait :serie1_wall:

Taichisan

Lamurengatik lasai ze naiz ta katxondeoa izan aste honetan nik arratsetan 6etatik aurrera hasten naz grabaketetan 9ak arte.

One piece tamalez ezin dut grabatu zeren erosi neban disko gogor grabadora multimedia hori izorratu zait bapatean, ordun....bide batez Aju, endingak hartu dituzu One piecen? ez genuenak noski..
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2009ko Otsailaren 25a, 14:35:58
Lamurengatik lasai ze naiz ta katxondeoa izan aste honetan nik arratsetan 6etatik aurrera hasten naz grabaketetan 9ak arte.

One piece tamalez ezin dut grabatu zeren erosi neban disko gogor grabadora multimedia hori izorratu zait bapatean, ordun....bide batez Aju, endingak hartu dituzu One piecen? ez genuenak noski..
Ez dut ezer hartu... :serie1_wall:

Taichisan

Barkatuko didazue baino aste honetan ezinezkoa izango zait pasadan asteko atalak igotzea, ezin izan dut eta ezer ripeatu(ama goizeetan dago etxean ta ezin da ordenagailua piztuta egon), ordun espero dut datorren asterako eukitzea, barkaidazue eragozpenak.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Taichisan

Aspaldiko partez atal gehiago, falta direnak igo bezain laster jarriko ditut :silba:
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

jonnydbz

Eskerrik asko, ia astia hartzen dudan jeitsi eta ikusteko.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Taichisan

Aspaldiko partez, lamuren beste atal tandatxo bat, ta barkaidazue atzerapen latza, aste hauetan gauza asko gertatu dira, tamalez oso txarrak ni eta nire familiarentzat, ta ezin izan dut batere ezer egin(soilik Aket daki guztia). horregatik pazientzi pixkat eskatzen dizuet, Lamu prioritate bait da niretzat orain. eskerrik asko ta geroarte!
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

baronluigi

Galdera bat. Ba al daki norbaitek noizkoa den telesail honen bikoizketa data?

Ikusi arte.

Taichisan

23. atala AKET esker igota, baita ere 33.atalerarte^^ :holas:
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

AKET

Hori bai ona, bakarra egin eta eskertzekoa, eta zuk guztiak eginda eta horrenbeste telesailak eginda.

Taichisan

Ordenagailu gabe nagoenez gero suposatuko duzue nire release guztiak pausatuta geratu direzela "hasta nueva orden" ze ordenagailu berria erosi behar ta dirurik ez, ordun uste dut hau luzerako izango dela. Barkatu eragozpenak.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

shanks_op

baina kapituluak izan badituzu ezta?
conanen 25. kapitulua harapatu zenuen?

zortea izan ordenagailuaren kontuarekin  :holas:
pepito tolejo ataca de nuevo!!!! EITB no tokes los cojones espa?ol!!

AKET


shanks_op

aupa!
taichisan esan zenuen, lamuren 72 kapitulu zeudela eta orain 104, 32 kapitulu hauek berriak dira??
pepito tolejo ataca de nuevo!!!! EITB no tokes los cojones espa?ol!!