Lamu (124/218) [1080p][Mega]

Sortzailea Taichisan, 2009ko Urtarrilaren 28a, 10:28:11

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Aju

Aipamenaren egilea: shanks_op  Noiz: 2009ko Abenduaren 22a, 13:40:21
aupa!
taichisan esan zenuen, lamuren 72 kapitulu zeudela eta orain 104, 32 kapitulu hauek berriak dira??
Segun nola zenbatzen duzun 104 dira. Lehen 26 kapituluak 2 azpiataletan banatuta daude, Doraemon 2 edo 3tan egoten zen bezala. Orduan, segun nola zenbatzen dituzun atal horiek, 78 edo 104 dira.

Taichisan

Bueno, eske 72 atal zeudela bikoiztuta berez pertsona batek esan zidan ta hori pentsatu gendun ikusi genuenerarte etbk ia beti 104 ataleko tandak erosten zituela(orain ere). Baino tamalez ez dira falta zirenak bikoiztuko, gogora dezagun telesail originala 192 atal dituela.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Taichisan

Aspaldi da telesail honetaz ezer ez dudala egin, gainera uste dut pare bat atal falta zaizkidala, dena den ripeatzeko daguenez badakizue egunen batean falta diren atal guztiak ripeatuko ditudala.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

jonnydbz

Beste serieekin bukatzen dudanean hau jeisten hasiko naiz, eskerrik asko!
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Taichisan

Kaixo lagunok, tamalez ez dakin zein izango den Release honen etorkizuna, zeharo desbordatuta nabil aspaldi proiektutaz (euskal encodingsekin serikuzirik ez direnak) eta pixkat agobiatuta nabil ikusten dudalako telesail asko ireki ditudala eta ezin ditudala amaitu, batez ere mutaiak direnak.
Barkamena eskatzen dizuet nire izenean, nire erruz izango bait da ia telesail guztiak (denbora luze batean) amaitu gabe gelditzea.

Espero dut ulertuko duzuela. Goraintziak guztioi, barkatu.

Agur.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

zumarra

Norbaitek ba al du serie hau berrigotzeko?

Taichisan

Pilo bat telesail berrigotzen nabil, eta egia esan hau bat izango da, jakin dezazuen, aste hontan zihurasko dauzkadan atal guztiak ripeatuta berrigoko ditut.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

jonnydbz

Aupa hi!! Orain gauza pila dauzkat ikusteko, baina jeitsi eta eginbeharretako zerrendan jarriko dut!! Eskerrik asko!
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Taichisan

Esan bezala hemen dituzue eskuragarri! :osopozik:
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

zumarra

Ikaragarria, lagun!!!  :osopozik: :osopozik: :osopozik:

jonnydbz

Eskerrik asko Taichisan! Jeisten jarri ditut, ea ikusteko aukera noiz daukadan.

PD: 33/104 horrek zer esan nahi du? 104 atal dituzula igotzeko, edo 104 atal euskarara bikoiztuta daudela?
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Taichisan

104 atal euskaratu zirela, baina 2 edo 3 izan ezik guztiak dauzkat, baina ripeatu behar ditut falta direzenak ;)
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Taichisan

Aspaldiko partez, lamuren atal "berriak" igotzen hasi naiz megako karpeta berri batera. Poliki poliki sartuko ditut. Oraingoz 34.tik 39.era duzue jaisteko!
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

jonnydbz

Denbora dudanerako apuntatu beharrekoa (honekin beti berdina esaten dut jajaja)
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa