DRAGOI BOLA Z-RAKO KARATULAK

Sortzailea creeper, 2009ko Urtarrilaren 28a, 23:00:28

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

creeper


Taichisan

Joder!! bikain daude ta gainera nik erosi nituen postaletako batzuk hartu dituzu gainera, justo nik egin nahi izan nuena! benetan flipanteak dira, eskerrik asko Creeper!!^^
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

shanks_op

ba oso ondo atera zaizkizu!
ea beste release batzuekin ere ateratzen duzun, dragoi bola(asekas) one piece...
pepito tolejo ataca de nuevo!!!! EITB no tokes los cojones espa?ol!!

ekai_TZ


txapelzuri


Arsenicum


Eskerrikasko! Nik hortik kaxa batzuk hutsik dekotaz, badakit zertarako erabili orain.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

creeper

Dragoi Bola eta Dragoi bola GT osoak egongo direnean eta jakiten zein atal doazen diska bakoitzean ere egingo ditut. Beste releasentzat, baldin ba daude amaitutak eta kapituluen atal gida osorik ba dago, eskatu zeintzuk nahi dituzuen eta haiekin jarriko naiz. Laster arte.  :holas:

Aju

Onena barra kodearena da :meparto: :meparto: :meparto:

Barbadil

Ederrak benetan!! Menudo Cheriff  :egiptooo
Kupel txarretik...
ardo onik ez.

Balin69

Kaixo guztoi lehenik eta behin!

Heldu berria naiz eta harridura gainditzea lortu dudanean DBZ berehala jaisten jarri dut. Euskaraz eta DVDRip-en izateko lan egin duzuen guztoi eskerrik beroenak, benetan. Foruan pixkat esploratzen ibilita, hona iritsi naiz eta harridura areagotu egin da: karatulak ere bai!!

En fin, zurikeriak utzita  :biggrin:... Badira hilabete batzuk karatulak igo zirela eta creeper ez dakit oraindik hemen ibiliko den, baina esan nahi nioke 13. gaileta falta dela eta ea igotzerik baduen. Badakit ez dela batere dotorea ailegatu eta eskean hastea baina behin hasita, osorik eduki nahiko nuke. Karatulak mundialak dira.

Animo eta segi horrela guztiok!

PD: eta inork ez daki menu batzuk egiten Flash-ekin edo? kar kar kar (adarra jotzen ari naiz e!).

Barbadil

Oker ez banago menuak norbaitek egin zituela uste dut.
Kupel txarretik...
ardo onik ez.

RYOGA

Me he dado cuenta que faltan las etiquetas de dos discos  El segundo disco y el numero 13(Mal numero si no crece)Espero que sea que se quedaron sin subir aqui.Un saludo est? genial tu trabajo.

ezkoi2000

Posible izango litzateke berriro karatula guztiak igotzea. Ea daukan norbaitek animatzen bada. Eskerrik asko, egin duzuen lana benetan ikaragarria da ta.

txirribiton

Kaixo guztioi!

Barria naz foroan baina esan beharra daukat zur eta lur utzi nauela creeperrek egindako lanak. Tamalez, 8 karatuletatik 3 baino ez daude orain jaisteko moduan eta 7 diska pegatina jatorrizko 15en artean.

Norbaitek konponbideren bat jar dezake guztiok goza ditzagun karatula zoragarri hauek?

Nire garaian aski gozatu nuen Dragoi bola eta hurrengoekin eta orain bi loba dauzkat: batak 3 urte ditu eta bestea jaioberria da. Irrikitan nago ea noiz iritsiko haiei jartzeko momentua.
Bihar ere argituko dik egunak, Felix!

RYOGA

#14
Kaixo denoi, Ibon deitzen naiz eta RYOGA-ren lagun bat naiz. 13 DVD-aren karatula behar dut. Mesedez, inork igoko ahal izango luke?

Bide batez, PlayStation 2-ren Dragon Ball Z Budokai jokoa euskaratzen ari naizela aipatu, marrazki bizidunetako ahotsak japoniarrengandik aldatuz. Oraindik ez dut joko osoa euskaratu, baina horretan ari naiz. Hemen duzue orain arte egin dudan lana ikusi nahi baduzue:

http://www.youtube.com/playlist?list=PL69634A95B2A6B473&feature=plcp

Eskerrik asko. :keinu: