AUPA TERMINATOR 2

Sortzailea AKET, 2009ko Otsailaren 20a, 13:22:41

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 2 Bisitariak erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

AKET


Taichisan

Aipamenaren egilea: AKET  Noiz: 2009ko Otsailaren 20a, 13:22:41
Ba hori, hau bai filmea

Bai, oso filme ona baino...zertarako post bat ireki hauxe soilik esateko??

EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

AKET

Ze pentzatzen zenuen jada ripeatu nuela eeeeeeeh, desbarioa jartzen zuenen ba, desbario moduan.

jonnydbz

Uste dut Taichisanek esan nahi zuena hau zela: mezu oso-oso eskuetoa idatzi duzula. Horrelako gai bat zabaltzean zure iritzia idazteko izan daiteke, nik gutxienez hori egingo nuke. Pelikulari buruz dituzun paja mental guztiak idatz ditzakezu. Nola ez naizene ezertaz gogoratzen, ezin dut kolaborazio gehiegi egin xD
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

AKET

Bai Taichisanek esan nahi duena oso argi dagoela uste dut, eta bestean bai hori bera pentsatzen dut nik

Taichisan

Bide batez jada post hau ireki duzunez...

Ez da bikoizketa txarra izan nahiz ta edertracken egin ezta? bueno... Jhon connorren laguna izan ezik, joseba etxeberriak adinik ez du ta mutiko gazteak bikoizten egotekoXDDDDD
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2009ko Otsailaren 20a, 23:20:23
Bide batez jada post hau ireki duzunez...

Ez da bikoizketa txarra izan nahiz ta edertracken egin ezta? bueno... Jhon connorren laguna izan ezik, joseba etxeberriak adinik ez du ta mutiko gazteak bikoizten egotekoXDDDDD
Bikoizleak eztauka gaztearena egiteko (eta gaur egun ere horretan jarraitzen du) eta futbolariak futbolean egiteko :meparto:

jonnydbz

Niri Terminator hau gustatu zitzaidan, 3a dela uste dut:

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

AKET

Ez dakit zein isango den, baina terminator 3 ez, agian telesailarena da.

jonnydbz

jajaja, hau telesaia bada, bi potrokin egindakoa izango da  :meparto:
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

AKET

Oso ondo egina dago, baina broma bat da edo de ko?a egindakoa, oso ona