CHEF TXIKIA

Sortzailea Taichisan, 2009ko Martxoaren 01a, 14:36:11

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Taichisan

Aupa lagunok, jakin dezazuen asteartetik aurrera etb1en goizeko 7:45etan hasiko dela CHEF TXIKIA telesail mitikoa, 26 urte aldera dakagunok oso ondo esagutzen dogun telesaila, AMASANDO JAPANen aitzindaria.

Inork grabatu ahalko balu eskerrak emongo nizkioke, nik ezin naiz arduratu eta telesail honegaz ordu horretan etb3tik grabatzen bait nago.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2009ko Martxoaren 01a, 14:36:11
Aupa lagunok, jakin dezazuen asteartetik aurrera etb1en goizeko 7:45etan hasiko dela CHEF TXIKIA telesail mitikoa, 26 urte aldera dakagunok oso ondo esagutzen dogun telesaila, AMASANDO JAPANen aitzindaria.

Inork grabatu ahalko balu eskerrak emongo nizkioke, nik ezin naiz arduratu eta telesail honegaz ordu horretan etb3tik grabatzen bait nago.
Eta hortik pixkat behera ere bai :silba: Ni saiatuko naiz hartzen, baina ikusita zenbat putada gertatzen zaizkidan harengatik eta honengatik, atal dezente galduko ditut.

jonnydbz

Nik graba dezaket, hala ere ezingo dut LTDtik grabatu, horretarako ordurako jaiki beharko nuke ta oso nagituta nabil horretarako...
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

#3
Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2009ko Martxoaren 01a, 14:59:38
Nik graba dezaket, hala ere ezingo dut LTDtik grabatu, horretarako ordurako jaiki beharko nuke ta oso nagituta nabil horretarako...
Nire gremiokoa zara orduan :meparto:

jonnydbz

Bai, goizegi da nire gorputza mugitzen hasteko... normalean iltzatuta egoten naiz, indar misteriotsu batek hartua bezala :meparto:
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Barbadil

Ea nik grabatzen ditudan, EPG-a benetan nazkagarria dute, hurrengo egunean zer dagoen ez da azaltzen eta lanera joan baino lenago programatu beharra dut. Askotan ez dute jartzen titulurik programei eta abar.... gero horrela daude nik grabaturiko serieak, kapitulu laurdenak faltan.

Ea gaur foroari beidatu bat ematen diodan.
Kupel txarretik...
ardo onik ez.

jonnydbz

#6
JAJAJA, Hiro Zaporetsuk janari nuklearra jan duela ematen du :meparto:

edit: ahaztu egin zait esatea LTDtik grabatu dudala, kableo berezi bat muntatu dut programatu ahal izateko.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Barbadil

Ba eskerrak ze atzo EPG-a goizeko seiak harte zuen programazioa eta gaur goizean ahaztu egin zait kapturatzea. Badaezpada ahal ditudanak grabatuko ditut.
Kupel txarretik...
ardo onik ez.

jonnydbz

Ni ere gauero gogoratu behar naiz TDTan ETB1 jartzeaz eta kableak konektatzeaz, ze bestela jai daukat :brickwall :serie1_wall:
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

AKET

Lasai, ni grabatuko dut.

jonnydbz

Ondo dago jakitea, ni ere denak hartzen saiatuko naiz, ze goizean lehen atal hau ikusi dudanean ze barreak bota ditudan. Yoichik haragi-bolak egin dituenean eta Sukaldaritzako Erregeak platera zabaldu duenean momentazoa izan da  :meparto:
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Taichisan

Ni grabatu izan dut ere, juxtu juxtu izan da ze proba egin dut doremi ostean ta oraindik isidoro emititzen zeuden, dena den nik sahiatuko naz ahal ditudan atal gehien lortzen ere^^
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Arsenicum


Neuk bebai grabatu dot!
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Aju

Ko?o, orduan ardura ez badizue ni erretiratu egiten naiz grabaketatik, badauzkat beste gauza batzuk eta.

jonnydbz

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2009ko Martxoaren 03a, 23:10:27
Ko?o, orduan ardura ez badizue ni erretiratu egiten naiz grabaketatik, badauzkat beste gauza batzuk eta.
Eskiroooola :manifa: :meparto:

Protzierto, zenbat atal dira guztira, badakizue??
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa