CHEF TXIKIA

Sortzailea Taichisan, 2009ko Martxoaren 01a, 14:36:11

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Taichisan

Idearik ere ez, nik uste 52 atal direla baino ez nago zihur. Gaurkoa galdu det, hasia zegoen Doremi emititzen zeudenean.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Arsenicum


Nire etxean ez da seinaleri egon ordu horretan... neuk ez ez dot grabeu.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

jonnydbz

Nik ondo grabatu dot, nahiz eta aurreko atalaren laburpenean 2 fotograma beltz dauzkadan, seinalea joango zen une batez, baina ondo daukat.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

AKET

Nik ere omdo grabatu dut.

jonnydbz

Uste dut eguraldiak biharko atala izorratuko didala............ hain ondo zihoan................
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Nik 5 minuturik behin argi gabe gelditzen nago ??

Taichisan

Nik gaur ondo grabatu det.

P.D: AKET, geratzen garenean pasatzen dizkidazu TXEF TXIKIAren dvdak poliki poliki DVD formatuan eukiteko asmoa daukat eta Lamu bezela oroigarri gixaXD
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

AKET

Ondo da, baina zer nahiago duzu dbdan ala disko gogorrean

jonnydbz

Ea flipadak noiz datozen, ze lehen atala ona izan zen baina beherantz doala ikusten ari naiz. Sumendiak, energia izpiak eta goi gerlariak nahi ditut!!! jajaja
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Lehenengoan taza zabaltzen duenean Satan Txikiren aita preso hartzeko teknika agertzen da. Hirugarrenean tipoak jan eta gero espaziotik doaz... Non dago beherakada? :meparto:

jonnydbz

Espaziotik hegan agertzearena ez zitzaidan larregi gustatu, eta 2. eta 4. ataletan ez da ezer berezirik agertzen...
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

jonnydbz

Gaurkoa bai ona!! Tximistak, sumendiak, sua ahotik... zopa egiten duen hori bai dela pertsonaia ona :meparto:
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Orduan norbaitek beranduxeago grabatzen badu atala, arazorik ez, ezta? Erreakzioekin aski da :meparto:

jonnydbz

Buffff, kristona litzateke 20 minututako laburpen bat horrelakoekin bakarrik, serie guztia 20 minututan de puta madre egongo zen  :meparto:
Ikusi bideo honen lehen minutu erdia eta 1:53tik aurrera pixkat ere bai, atal ez berdinetako minutu erdiekin batu eta fondoko abesti bat gehitu ta listo.


Portzierto, norbaitek badauka buruan serie hau egitea edo ez?? Badago dvdrip bat frantsesez baina subak ditu.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Ze ona hasieran frenoari eman behar hori :meparto: Eta gazteluarena ere bai :meparto: Gero tipo hori mozorrotuta agertzen zen, ez dakit zergatik. Igual akosadore bihurtuko zen ta legea bere atzetik edo...


Nik behintzat eztaukat asmorik egiteko, gainera aste honetan guzti-guztia ahaztu zait programatzea (Lamu, Hasiberriak ta hau esan nuen bezala ez dut jarriko badagoelako jendea)