CHEF TXIKIA

Sortzailea Taichisan, 2009ko Martxoaren 01a, 14:36:11

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

jonnydbz

Bideoa ona ezta?? imaginatu 20 minutu horrelako flipadekin, kristona :meparto:
Hemen beste bideo bat, hau beste anime batekin tartekatzen duela uste dut:

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Barbadil

Oraingoz lehen atala bakarrik falta zaidala uste dut, (grabatutakoak ez ditut konprobatu)
Kupel txarretik...
ardo onik ez.

Arsenicum

 Geur, ending osoa emon da.

20 minutu holango flipadakaz, gehiegi da. Dragoi Bola Z-n bez, ez dauz horrenbeste flipada jarraian.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

jonnydbz

Ya bigarren aldia da endinga osorik jarten dauiela, Taichisanen teoriari jarraituz ez dute gehiago osorik jarriko, jajaja.

Ta serie osoan 20 minutu flipada egongo diez, gaurko dragoiakin minutu erdi beteko zien :meparto:

Aipamenaren egilea: Barbadil  Noiz: 2009ko Martxoaren 11a, 14:42:02
Oraingoz lehen atala bakarrik falta zaidala uste dut, (grabatutakoak ez ditut konprobatu)
Momentuz denak hartzea lortu dut, nahiz 4.a analogikotik izan. Grabatzen jarraituko dut dvdetan gordetzeko, norbait muntai bat egiteko behar baditu esan ta listo.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Taichisan

ETBk beti da profesionala nire teoriak zapuzten, dena den ikusten baduzue frantsezek berez ending originala mozten due bere melodia zorriztoa sartzeko ta amoldatzekoXD, nik egingo dut releasea, dena den lasai, AKET pasako dit eta falta zaidan materiala^^
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

AKET

Oraingoz behintzat guztia grabatu dut.

jonnydbz

Puta mierda, TDTa izorratu egin zait eta azken atala galdu dut :brickwall
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Taichisan

Nik azkenandian ez dut grabatu ezin izan dudalako, etb3rekin jo ta su nabil eta, ta uste dut aste hontan AKETek ezin duela ezta gauza mordo dituelako grabatzen. Dena den zihur euki telesail honek emisio gehiago edukiko duela.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Arsenicum


Nik hartu dotaz pasadan asteko 5ak uste dot.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

jonnydbz

Norbaitek badaki ostiralean eman zuten edo ez?
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Barbadil

Oraingoz grabatzen jarraitzen dut.

Falta zaizkizuenak edo akatsen bat dutenak zeintzuk diren esan eta pasako dizkizuet.
Kupel txarretik...
ardo onik ez.

jonnydbz

Inbentarioa egingo dut jakiteko zer den falta zaidana
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

jonnydbz

Berriro hasi dire emititzen. Gaur arratsaldean jada 4. atala eman behar dute eta bihar goizean 5.a. Falta zaizkidan atalak hartzen saiatuko naiz, baina konturatu nintzen lehen bost atalak nituen dvda erdi izorratuta dagoela, horrek bai ematen didala amorrua...

Nahi duenarentzat gaurko eta biharko ordutegiak jarriko ditut:

Gaur, ostirala:
18:20      CHEF TXIKIA   KAZUMA KURRI EGILE APARTA
Bihar, larunbata:
11:00    CHEF TXIKIA   ANANA MISTERIOTSUA
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Taichisan

Nik grabatzen hasi naiz baino konturatu naizenean asteburutan emititzen dutela ere, dena zapuztu didate, zeren asteburutan etb3 grabatzen dut eta justu ordutegi horretan kapitain planet grabatzen nabil. Nik etb3n emititzen dutenean grabatuko dut zihurasko. Aket uste dut ia ia guztia grabatu zuela, galdeiozu ia^^
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Eko

Txef txikia ren atalak igotzeko amesik ote duzuen galdezka nator, ha ze gosea oroitzeaz bakarrik... euskal herritik kanpo bizi naiz eta ez daukat telebistan ikusterik ^^)