CHEF TXIKIA

Sortzailea Taichisan, 2009ko Martxoaren 01a, 14:36:11

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Taichisan

Jonnydbz, entzun duzu?? ripeatzeko asmorik?? edo niri pasatzeko ta ni ripeatzeko..?XD :silba:
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

jonnydbz

Nik ripeatu ez dut egingo, zuri bidali agian. DVDtan ditudan atalak (ez ditut denak) pasatzeko arazorik ez daukat, baina erderaz esaten den bezala "si hay que mandar se manda, pero, mandar pa n?, tonter?a". Gainera DVDren bat izorratuta daukat, lehena gutxienez (5 atal) eta besteak begiratu beharko nituzke. Gehienak analogikotik hartuta daude, eta LTDtik hartutako baten bat informazioko kartela ikusten da, edo audio aukeraketa (ze bestela, ez dakit zergatik, japonieraz hartzen zidan...). Badakit oso lanpetuta zaudela, beraz, bidaltzekotan libratzen zarenean izango da, ez duzu uste?
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

kutxipoo

Ez dakit lagungarri izango dan ala ez, baina Frozen-Layeren igotzen ari dira dualean(gaztelera-japoniera) DVD+DVBT RAWekin. Igual igotzailearekin hitzeginda lortu ditzakezue. Bueno, ez dakit DVD raw-ak edo zer daukazuen, baina "por si acaso" komentatzen dot, ze hasieran canal sureko ripeoak igo ebazan.