DORAEMON - FILMOGRAFIA [28/39]

Sortzailea Taichisan, 2009ko Martxoaren 25a, 14:12:46

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 2 Bisitariak erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

burrundaie

#30
Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2012ko Maiatzaren 12a, 01:27:40
Aipamenaren egilea: burrundaie  Noiz: 2012ko Maiatzaren 11a, 23:35:14
Lehengoan eta nahigabe Doraemonen pelikula bat grabatu nuen: Pirata borroka erabakigarria, maitasuna hegoaldeko itsasoan. Hala ere, titulu hau ez dut ikusi inongo filmografiatan. Inork ba al daki ezer film honi buruz?

Doraemon eta Hego itsasoetako piratak!XD

Ez, Doraemon eta Hego itsasoetako piratak jaitsita zeukat, eta hau beste bat duk. Ea igotzen dudan zuek ikusteko...

zumarra


burrundaie

Hauxe da kasualitatez grabatu eta inon ageri ez den pelikula:

PIRATA BORROKA ERABAKIGARRIA, MAITASUNA HEGOALDEKO ITSASOAN

http://www.filetolink.com/d9e059c7e7

egoninobi

Ez da pelikula bat baizik eta 7. denboraldiko 134. atala. Atal nahiko luzea da baina ez da pelikula.

burrundaie

Eskerrik asko argitzeagatik. 42 minutu nola irauten duen pentsatzen nuen atal arrunta ez zela izango, filma izateko ere eskas antzean.

burrundaie

Doraemonen film guztiak (16) MFera berrigota.

Artadi

Doraemonen azken filmea "Doraemon eta Nobitaholmes etorkizuneko museoan" Luk Internationalek sarean jarri zuen eta 12€ren truke jaisteko aukera ematen zuen. Jaitsi du inork? Zelako kalitatea?

zumarra


Taichisan

Nik jaisteko gogoa eduki nuen baina egia esan 12 euro .avi bat jaisteko.... komo ke no... baina 4 edo 6 lagunen artean diru bilketa egiten badugu denon artean erosteko ni prest nago, gogo asko daukat eta filmea ikusteko ;)
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

egoninobi

Aupa! Neuk ere gogo handia dut Nobita Holmesen film hori ikusteko.
Bere garaian zinemara joan ez eta ederki damutu nintzen gero.  :kolpe:
Diru bilketa egiten bada kontatu neurekin.  :agurtu:

Bide batez, mila esker burrundaie eta zumarrari Shin Chan eta Doraemonen azken filmak igotzeagatik ^^

animemanga

Kaixo,  berria naiz foru honetan, eta oso ondo dagoela, euskarazko materiala igotzea pentsatzen dut.
Doraemonen stand by me filma daukat euskaraz, igo dezaket nahi baduzue...

Josu Etx

Doraemon azpigaiara mugitua, eta garrantzitsu bezala jarria

Koko

Nik doraemon txakurren munduan filma daukat interesatzen bazaizu

Josu Etx

Aipamenaren egilea: Koko  Noiz: 2020ko Urtarrilaren 27a, 12:15:29Nik doraemon txakurren munduan filma daukat interesatzen bazaizu

Jakina, hemen igota ez dagoen bat badaukazu igo mesedez.

Koko

Doraemon eta denboraren trena kalitate txarrean dago, nik kalitate honean daukat, hemen dago linka: https://mega.nz/#!Dch1DYAK!3Egz_bcS3v_2jOyYcM46I69gV3H5oRG1noxojPh0EZU