Charlie eta txokolate fabrika (2005) (Tim Burton) [1080p|MEGA] [ONLINE]

Sortzailea NeuAitor, 2009ko Ekainaren 30a, 09:41:48

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

NeuAitor

CHARLIE ETA TXOKOLATE FABRIKA  -  CHARLIE AND THE CHOCOLATE FACTORY (2005)






Filmaren Ezaugarriak:

Herrialdea: AEB
Generoa: Fantasia / Komedia
Urtea: 2005
Zuzendaria: Tim Burton
Gidoia: John August (Roald Dahl-en eleberrian oinarritua)
Argazkia: Philippe Rousselot
Musika: Danny Elfman
Aktoreak: Johnny Depp, Freddie Highmore, David Kelly, Deep Roy, Helena Bonham Carter, Noah Taylor, James Fox, Julia Winter, Missi Pyle, AnnaSophia Robb, Adam Godley, Jordan Fry, Christopher Lee, Franziska Troegner, Philip Wiegratz, Eileen Essell, Liz Smith, David Morris, Nitin Ganatra
Sinopsia: Charlie mutiko txiro bat da. Etxe txiki batean bizi da bere gurasoekin eta aitona-amonekin eta ia ez dira sartzen bizilekuan. Beti berdina jaten dute, ez dutelako janaria erosteko dirurik. Umea bizi den hirian munduko txokolate fabrikarik handiena dago baina, aspalditik, inor ez da sartu lantegian. Egun batean, Willy Wonka jaunak, hango nagusiak, esaten du bost urrezko bilete sartuko dituela txokolatina paketetan eta lortzen dituztenak bere lantokira sartuko direla. Lortuko ote du mutilak txartelen bat? Lortuko ote du sartzea?
Nota Filmaffinityn: 6,6



1. Aukeraren bideoaren ezaugarriak:

Iraupena: 110 min
Kolorea: Koloreduna
Pisua: 3,31 GB
Erresoluzioa: 1080p
Esteka [MEGA -ONLINE]



2. Aukeraren bideoaren ezaugarriak:

Iraupena: 110 min
Kolorea: Koloreduna
Pisua: 1,26 GB
Erresoluzioa: 480p
Esteka [MEGA]

NeuAitor

Beno ba, hamentxe Charlie eta txokolate fabrika. Gehixei okupatzen zoan ta bi zatitxan banau bihar ezan det.
Beste alde batetik, bideua erderaz do, azpitituluak erderaz daaz, besteik ez'tet topau. Baina bueno, gitxitxan agertzen dianez...
Bueno ba, laste ipinik'et bigarren zatixa.

Taichisan

Jodo Neuaitor fino zabiz aspaldi honetan eh?XDDD

Oso lan onak egiten zabiz, baino gauzatxco bat, abestiekin zer egin duzu?? azpitituloak eraiki SHREKen bezela? ala ez daude azpititulurik?
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

NeuAitor

Egixa esan, hasi nitzan azpitituluak etxen, baina gitxi falta zatela programia izorrau ein'tzaten ta, nazkauta, e'noan azpitituloik ein. Oain, arazotxo bat dala ta etxian denbora asko pasauko detenez, azpitituluak ahal ditxut ein, baina aparte ipiniko'itxut, bestela virtualdubmodakin pelikulia moteldu etxen da eta (arazo hori zela konpondu baldin badakizue abisa, mesedez).
Bueno, azpitituluak ahal deten azkarren etxen saiauko nai, ta bigarren zatixa (berez atzoko eon bihr'tzana baina megaupload-i burua jun'tzakona) bixar goizeako ipintzen saiauko nai. Bueno ba!

NeuAitor

Ba hemen bigarren zatixa. Bideo osuak pixka't okupatze'u, baina bueno, ez'tet besteik topau. Aparte, azpitituluak etxen banabil, baina oandik pixka't tardauk'et, bale? Laste ipiniko'itxut
Bueno ba, bitxartian bajau pelikulia ta ia gustatzen zatzuen!

NeuAitor

Hala ba, azkenian azpitituluak ipini ditxut. Hola, pelikula hau ya amaitxu det. Ia gustatzen zatzuen!

Kyle07

Mila esker hartutako lanagatik, NeuAitor. Ekarpen ederra, benetan.

zumarra


xigut

MF-en linkak falta dira eta sendspace-en 9. linka ez dabil.

zumarra

MF-koak badabiltza.

Lehenengoa normal jeisten da eta besteak captcha sartu behar da, besterik ez.

miazkue

Bai, nik ere MF-tik jeitsi dut eta 74. minutu aldera moztu egiten da. Sendspace-n berriz 9. linka ez dabil

burrundaie

Ahal dudanean, bistadizoa botako diot. Artxiboa mozten baldin bada, saiatuko naiz beste bertsioren bat igotzen.

zumarra

Gauza bat da 74. minutuan moztea eta beste bat link-ak ez ibiltzea...

Nire bertsioa ere 74. minutuan mozten da. Filmaffinity-ren arabera 116 minutu ditu, beraz, 42 minutu falta dira.  :ahozabal:

burrundaie

Aipamenaren egilea: zumarra  Noiz: 2013ko Urtarrilaren 02a, 21:12:01
Gauza bat da 74. minutuan moztea eta beste bat link-ak ez ibiltzea...

Nire bertsioa ere 74. minutuan mozten da. Filmaffinity-ren arabera 116 minutu ditu, beraz, 42 minutu falta dira.  :ahozabal:
Nire bertsioa osorik dago. Hortaz, gaur Harry Potter-ena igoko dut eta bihar Charlye eta txokolate fabrika.  :osopozik:

burrundaie