Dragoi Bola GT [EMULE] [64/64] [Xvid] [480p]

Sortzailea Aju, 2009ko Abuztuaren 01a, 14:26:43

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

josu

Kaixo Aju, lehenengo 60 atalak jaitsita dauzkat jadanik (60. atala barne), lehengo 60-ak ken ditzazkezu jada. Beste hamar gehiago jaisten ditudanean abisatuko dizut.

Gauza bat Aju nahiz eta donostira joan, mantenduko duzu emule konektatuta ezta?, zeren zu zaude ituurri bakartzat. Azkenik pentsatzen dut emulea konektatuta baduzu erritmo honekin ostiralearako seie osoa jaitsita izango dudala.

Eskerrik asko eta goazen lagunok....

Aju

Bai bai, emuleak martxan jarraituko du aste osoan. Azkenean bihar goizean goiz noanez, gauean ahal baduzu idatzidazu zeintzuk dauzkazun jaitsita.

josu

Kaixo Aju,
lehenengo 65 atalak jaitsita dauzkat jadanik (65. atala barne), lehengo 65-ak ken ditzazkezu jada. Beste hamar gehiago jaisten ditudanean abisatuko dizut.


Eskerrik asko eta goazen lagunok....

Aju

Aipamenaren egilea: josu  Noiz: 2009ko Urriaren 04a, 23:42:01
Kaixo Aju,
lehenengo 65 atalak jaitsita dauzkat jadanik (65. atala barne), lehengo 65-ak ken ditzazkezu jada. Beste hamar gehiago jaisten ditudanean abisatuko dizut.


Eskerrik asko eta goazen lagunok....
Lasai, ez daukazu zertan gehiago abisatu, ezingo baitut ezer ezabatu ostiralerarte, eta ordurako guztia jaitsita izango duzu.

josu

Kaixo Aju,

Atzo justu bukatu nuen One Pieceko atal guztiak jaisten. Nahi izanez gero jada kendu ditzakezu atalak emuletik, nik denboraldi batean utziko ditut han.

Ah, One pieceko atal gehiago aterako dituzue emuletik jaisteko, DB GT-rekin bukatzen duzuenean?.

Eskerrik asko

Goazen lagunok....

Aju

#20
Lehen 2 dvdtakoak jarri ditut. Ostiralerako banaketa dezentea izan dutela ikusten badut, datorren asteburuan jarriko ditut falta direnak, bestela beste astetxo bat utziko ditut lehen 34ok. Lasai izeneko "%20" horiekin ze artxiboen izenak ongi jarrita daude teorian.

EDOZEIN AKATSEN BAT AURKITZEN BADUZUE, IDATZI ABISATZEN.

aupareal

Eskerrikasko   :vueltasss :vueltasss :vueltasss :vueltasss
Chris Anker Sorensen, hau bai txirrindulari earrrrra. Aupa Chris!!!

jonnydbz

Eskerrik asko Aju!! Lehena jeisten jarriko dut, nola dagoen ikusteko, baina gainontzekoak jeisteko lekurik ez daukat, portatilarekin bainabil. Aurrerago jeitsiko ditut atal guztiak.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Arsenicum

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2009ko Urriaren 12a, 19:38:40
Lehen 2 dvdtakoak jarri ditut. Ostiralerako banaketa dezentea izan dutela ikusten badut, datorren asteburuan jarriko ditut falta direnak, bestela beste astetxo bat utziko ditut lehen 34ok. Lasai izeneko "%20" horiekin ze artxiboen izenak ongi jarrita daude teorian.

EDOZEIN AKATSEN BAT AURKITZEN BADUZUE, IDATZI ABISATZEN.

Hori ez zan html etiketana aktibatzerakoan kenduten?
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Aju

Beno, zuetako inor jaisten al dabil? Nola doakizue?

jonnydbz

Nik esan bezala lehena baino ez dut jeitsi. Aste buru honetan disko gogor berria jarriko diot PCari eta berriz ere martxan jarri ahal izango dut.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Taichisan

ni jaisten nabil eta bueno, ez doa gaizki ere, 2 atal jaitsi ditut dagoeneko behintzat... :silba:
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

aupareal

Gabon danai,

nik kapitulo dexente dauzket jetsita, 6 bakarrik falta zaizkit bukatzeko  :mf_dribble:
Chris Anker Sorensen, hau bai txirrindulari earrrrra. Aupa Chris!!!

Aju

Aipamenaren egilea: aupareal  Noiz: 2009ko Urriaren 16a, 21:27:04
Gabon danai,

nik kapitulo dexente dauzket jetsita, 6 bakarrik falta zaizkit bukatzeko  :mf_dribble:
Hurrengoak datorren astean igoko ditut, eta 34 hauek beste astebete utziko ditut konpartitzen. Zurekin jotzen dut banaketan laguntzeko :tongue: Momentuz 17GB daramatzat (100 ordu daramatzate, ez dago gaizki), baina lehen 5 ataletan zentratzen da zantarra (lehena 1.5GB inguru doa adibidez), eta noski, 20-30 atal bueltakoak zailago izaten dira igotzen hastea, baina beno, erritmo horrekin asteburu honetan prest dauzkazu.

aupareal

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2009ko Urriaren 16a, 21:37:58
Aipamenaren egilea: aupareal  Noiz: 2009ko Urriaren 16a, 21:27:04
Gabon danai,

nik kapitulo dexente dauzket jetsita, 6 bakarrik falta zaizkit bukatzeko  :mf_dribble:
Hurrengoak datorren astean igoko ditut, eta 34 hauek beste astebete utziko ditut konpartitzen. Zurekin jotzen dut banaketan laguntzeko :tongue: Momentuz 17GB daramatzat (100 ordu daramatzate, ez dago gaizki), baina lehen 5 ataletan zentratzen da zantarra (lehena 1.5GB inguru doa adibidez), eta noski, 20-30 atal bueltakoak zailago izaten dira igotzen hastea, baina beno, erritmo horrekin asteburu honetan prest dauzkazu.

nik ere lenengo kapitulutik dexente igo det (800Mb inguru), eta bukaerakoetatik oso gutxi. nik uste, jende gutxi kontuau dala oaindio eta horrekatio ai dala kostatzen bukaerako kapitulota aiatzea.
ta lasai, ordenagailue piztuta eukiko det banaketan launtzeko (bideon tratamendun ideaike ez dauket, baino banaketan launduko det zeoze aportatzekore)
Chris Anker Sorensen, hau bai txirrindulari earrrrra. Aupa Chris!!!