Dragoi Bola GT [EMULE] [64/64] [Xvid] [480p]

Sortzailea Aju, 2009ko Abuztuaren 01a, 14:26:43

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

aupareal

lasai Josu ta Taichisan, gau ta egun eukitzen det ordenadorea piztuta, ta ritmo lasaien baino geldialdik gabe jungo zeate zuen kolekzioa osatzen.
Gauza da 28kb/s inguruko ritmora igo ahal detela, ta  7-8 pertsonai konpartitzen dietela batea, horrekatio doa horren mantso
Chris Anker Sorensen, hau bai txirrindulari earrrrra. Aupa Chris!!!

Aju

Ba zer nahi duzue esatea... konpartizio faltagatik ez da izango :silba:

josu

Aupa,
Mantso dabil baina beno badabil garrantzitsuena dena. Soilik zen esteko aupareal, Aju eta tichiani lagun bezal jarri zaituztedala emulean. Eta jonny esan zein den zure izena eta jarriko zaiutt nahi baduzu.
Ahal baduzue zeuek jarri ni ere lagun bezala emulean, azkarrago jaisteko.

Goazen lagunok...............

jonnydbz

Emulea berriz jartzerakoan esango dizut, ze orain konpondutako PCa berriz martxan jartzen ari naiz.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

aupareal

Listo, danak jetsita dauzket.

ikusita eunetik eunea jende geiauei pasatzen dizkietela (10 bat laun ai die jeisten), jakin motelago aiauko zaizkizuela zuetako bakoitzai pusketak

Eskerrikasko kolekzio hau jendengan zabaltzea posibilitatzen dezuenai :holas:
Chris Anker Sorensen, hau bai txirrindulari earrrrra. Aupa Chris!!!

Aju

Nire entxufatua zara, beti igotzen dizu zuri eta hori ez daukadala inor lagunetan.

aupareal

segurona ordenadorea euneko 24 orduk piztuta eukitzeatio izango dala
Chris Anker Sorensen, hau bai txirrindulari earrrrra. Aupa Chris!!!

aupareal

Josu, nahi izanezkio, jarri ze kapitulo falta zaizkiken ta hoiei preferentzie emango zieat.
halare, oain azkarrago jetsiko zaizkik ala? nik behintzet 14 erabiltzaile  :mf_dribble:  ikusten dizkiat dragoi bola jeisten
Chris Anker Sorensen, hau bai txirrindulari earrrrra. Aupa Chris!!!

jonnydbz

Eta laster ni ere sartuko naiz horien artean :vueltasss
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Ikerga

Egunon!
Aspaldi sartun barik forora, neu be gaur bertan ia hasten banaien GT bajaten.

Eskerrikasko!!
Egia egi, ogia ogi, ardaua ardau, bi ta bi lau

josu

Kaixo danoi,

Brakatu berandu erantzuteagatik aupareal. Ba 24-tik 34-ra (biak barne) jarriko bazenitu mesede handia egingo zenidakeen. Zeren 34-tik aurrera Aju dauzka jarrita eta behintzat iturri on bat dago. Arazoa da 22-34 bitaretan ez dagoela apenes iturririk, zeren orain ez zara agertzen kapitulu orietan aupareal.

Zuek lasai nik jaitsi ditudan atal guztiak emulean utzi ditut eta utziko ditut.

Ah galdera bat eseke nik reproductor windows media (ordenagailuarekin datorrena) erabiltzen dut beti. Esango ahal zedidakete DBGT-ko atalak ikustean nola aukeratu euskarako audioa, zeren biak aldi batera erreproduzitzen dizkit.

Goazen lagunok.....

aupareal

ba danak zeuzkiat konpartitzen. halare prioridadea eman zieat esan dituken kapituloi, hala azkarrago jeistea eukiko dituk
Chris Anker Sorensen, hau bai txirrindulari earrrrra. Aupa Chris!!!

shanks_op

Aipamenaren egilea: josu  Noiz: 2009ko Azaroaren 09a, 20:00:35
Kaixo danoi,

Brakatu berandu erantzuteagatik aupareal. Ba 24-tik 34-ra (biak barne) jarriko bazenitu mesede handia egingo zenidakeen. Zeren 34-tik aurrera Aju dauzka jarrita eta behintzat iturri on bat dago. Arazoa da 22-34 bitaretan ez dagoela apenes iturririk, zeren orain ez zara agertzen kapitulu orietan aupareal.

Zuek lasai nik jaitsi ditudan atal guztiak emulean utzi ditut eta utziko ditut.

Ah galdera bat eseke nik reproductor windows media (ordenagailuarekin datorrena) erabiltzen dut beti. Esango ahal zedidakete DBGT-ko atalak ikustean nola aukeratu euskarako audioa, zeren biak aldi batera erreproduzitzen dizkit.

Goazen lagunok.....

josu erreproduktore hori kaka bat da
erabili hau http://k-lite-codec-pack.softonic.com/
pepito tolejo ataca de nuevo!!!! EITB no tokes los cojones espa?ol!!

ekai_TZ

Aupa, aspaldi bertatik pasa gabe nenbilen, ta aze nolako sorpresa!!! Beti bezala, Aju, eskerrik asko, pixkanaka hasiko naiz jeisten.
Agur bero bat

jonnydbz

4 egunetan 13 atal jeitsi ditut, 4-5 iturri oso ikusten ditut. Emule eta euskal banaketa izateko martxa ona deritzot. Eskerrik asko denoi!!
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa