Blue Dragon urrian hasiko omen da emititzen

Sortzailea jonnydbz, 2009ko Irailaren 18a, 11:57:49

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

jonnydbz

Mision Tokyon esan dutenez urri erdialdean hasiko dira Blue Dragon emititzen telebista autonomikoetan. Gainera serie osoa emango dela esaten dute, 102 atal guztira.

http://www.misiontokyo.com/index.php?ind=news&op=news_show_single&ide=5102
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

baronluigi

Euskeraz ere botako dute orduan? Lastima zentsuratutako bertsioa izatea.

Aju


Taichisan

Konfirmatuta dago emitituko dela euskaraz, argi ta garbi esan zuten luk internacionalekoek autonimiko guztiietan.
Baino etzazuye pentsatu sekulan ere urrian hasiko denik zeren ez dago ezta bikoiztuta ere, zihurasko Irusoinen bikoiztuko dela eta, eta Ohianek konfirmatzen didanean orduan esango dizuet gutxi gora behera noiz emitituko duten, baino zihur nago lehen autonomikoa TV3 izango dela ta bigarren Canal 2 andalucia, baino fijo.

Ia behintzat pasadan denboraldiko animerik heltzen zaigun,... ;tximuzoro
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

Pixkat aguafiestasa naiz, ba?a... ETB konkretuki aipatu dute noizbait? Ze ETBk ez dauka arazorik emango ez duen bakarra izateko. ETB tartean egonda ezin da generalizatu.

Taichisan

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2009ko Irailaren 18a, 18:05:37
Pixkat aguafiestasa naiz, ba?a... ETB konkretuki aipatu dute noizbait? Ze ETBk ez dauka arazorik emango ez duen bakarra izateko. ETB tartean egonda ezin da generalizatu.
Esan beharra dago euskaldunak baino material gutxiago dutenak galiziarrak direlaXD horregatik ez heltzerakoan fijo TVGra ez zela helduko, aspaldi on pixkat a su bola jun dira ta(derrepente samurai champloo eta beyblade erosi,ta ia denok ditugun telesailak ez erosi).
Dena den, naiz ta etb espresuki ez aipatu, autonomiko guztietan azpimarratuta, emongo dutela esan zuen luk internacionalek ta etbk urtero luken zerbait erosten du, doraemon eta kiteretsuen pack berriez aparte.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

baronluigi

Nire ezagun batek ETB-ko telesail eta dokumentalak itzultzen ditu. Blue Dragon-i buruz zerbait dakien galdetuko diot nahi baldin baduzue.