BLUE DRAGON - DVD-RIP DUAL[MG][27/51]

Sortzailea Taichisan, 2009ko Urriaren 07a, 01:40:37

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Euskadiman


Euskadiman


zumarra

#77
7. aldatuta eta 8. jarrita, baina bapatean Jdownloader-ek esaten dit bakar bat ere ez dela existitzen. Atzo arte bai eta orain ezta bat ere. Zer diozu???

egoninobi

Bai gauza arraroa, euskadimanek igotako link guztiak gaizki dabiltza. Baina berez ez du ematen 4Sren errua denik, beste serie batzuk ondo deskargatzen dira.

Euskadiman

#79
kaguen to. a tomar por **** 4shared. :haserre: :haserre:, guztiak ezabatu eta filetolink era igoko dut berriro. hor behintzat ez zuen ematen arazorik. barkatu, egun hauetan niri 4shared txarto doakit eta beraz filetolink era igoko dut. barkatu deskargatzen zeundetenak baina pare bat eguneko kontua izango da eta berriz igota zeunden 8 ak eta neuk dauzkadan besteak igoko ditut. Ados??

zumarra


Euskadiman

neuk ondo igota badut eta gero ezin bada deskargatu ez dugu ezer egin, zumarra

zumarra

Zuk zeuk posible dituzu zureak deskargatu ala ezta ere. Neriak posible dituzu deskargatu? adibidez:

http://www.4shared.com/folder/nbNgwfmt/Alx_eta_Alxs.html

Jakin behar dut ulertzeko zer den pasatzen ari dena.

Euskadiman


zumarra

Orduan ez dut ulertzen zer gertatu den zureekin. Atzo posible ziren deskargatu eta gaur ezabatuta daude...

Euskadiman

ba hori. nik ere ez dut ulertzen  :giveup:. hoberena filetolink era igotzea izango da. beraz ezaba itzazu link-a lehenengo orritik mesedez eta berriz hasiko naiz.

zumarra

Oraintxe okurritu zait agian izan dela izenburuak ez zeudelako kamuflatuta.... "Blue Dragon" jartzen zuen, jatorrizko izenburuak... Agertu zaizu "Abuse" izeneko karpeta bat zure kontuan?

Hemendik aurrera, One Piece-kin pasa zen bezala, izenburu guztiak aldatuta joan behar dute: "BL DRGN" edo "BG". Ez du inportik, bakarrik ez dadila izan jatorrizkoa...

Animo!!! Ez etsi!!!!

Euskadiman

egia da agertu zait baina artxiboak or zeundenez uste nuen ez zitzaiela ezer gertatu. galdera: berriz igo behar ditut edo izena igota daudela aldatzearekin naikoa da??

mila esker zumarra :osopozik: :osopozik:

zumarra

Hor dituzunak jadanik ez dute ezertarako balio. Berriz igo baina, nik egingo nuke, beste kontu berri batera; ez lehengo kontua. Beste e-mail bat sortu beharko duzu. Eta izena ordenagailuan aldatu.

Niri Tintin-ekin pasa zitzaidan. Gero Godeletek igo zituen 4shared-eko bere kontu batera izena kamuflatu gabe eta oraingoz deskargatu daitezke (!?)

Euskadiman

#89
beno berriz igo behar ditut atalak. beraz hemen dituzue lehenengo biak, izena kamuflatuta (bokalak kendu dizkiot blue dragon i beraz bl drgn geratu da):

1: http://www.4shared.com/video/83GGdNQC/Euskal-Encodings_BL_DRGN_-_01_.html

2: http://www.4shared.com/video/g0RLoxBF/Euskal-Encodings_BL_DRGN_-_02_.html

bakarrik faltako litzaidake orain euskal encodings en copirighta ateratzea eta berriz igo behar izatea :beldur: :beldur: